1 Haziran 2011 Çarşamba

Pembe-Yeşil Tepsi

Evde boyamasının ve eskitmesinin bir kısmını bitirip, atölyede tamamladığım cupcakeli tepsi:))

Pembe-yeşil cıvıl cıvıl bir tepsi oldu. Mum eskitme yaptım. Zemin kahverengi. Kenarları beyaz stencil, içi beyaz puantiyeli.



Kullandığım resimler dekupajresimleri bloğundan. Bu bloğa katkısı bulunan bütün bloglara teşekkür etmek isterim. Çok güzel düşünmüşler. Her gün bir sürü güzel resim paylaşıyorlar.



Folkart 462 Burnt Umber
Cadence 9036 Bebek Pembe (Baby Pink)
Folkart 478 Lime Yellow
Cadence 6490 S. Beyaz (Warm White)

22 yorum:

  1. Ellerine sağlık yaptıklarını ilgiyle izliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık lolipucum :)

    YanıtlaSil
  3. Nefis olmuş bak ben de tam bitmiş halini görmemiştim, ben en iyisi bu hafta şu mum eskitmeyi öğreneyim:)

    YanıtlaSil
  4. Oooo maşallah ! Sen bu işi kaptın artık,her yaptığın birbirinden güzel oluyor.Hangisi daha güzel bilemez olduk.Ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış resimler:)))))
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık gerçekten çok güzel olmuş, bloğunu her gün takip ediyor ve heyecanla bekliyorum, yalnız dekopaj uygulamasını yaparken resimleri zımpara ile inceltiyor musun, bir de eskitmeyi nasıl yapıyorsun, paylaşımın için teşekkür ederim.nadide

    YanıtlaSil
  7. süper renkleri çok güzel kullanmışsın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. YİNE SÜPER.HARİKASINIZ..ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  9. çok hoş ellerine sağlık renkler resimler harika

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Lolipu merak ediyorum bu dekopaj sitesindeki resimleri nasıl download ediyorsunuz ki bastırdığınızda piksellere ayrımıyor. Bu cahil kuluna yardımların için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Dayanamicam ben herhalde. Boş yer var mı :)))

    YanıtlaSil
  12. İç kısım çok tatlı olmuş, eskitmesi ise çok çok güzel iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  13. bu resmi kullanacağını yazmıştın, ve kullanmışsın, ne iyi yapmışsın çok güzel bir tepsi olmuş, renklere bayıldım, çok zevkli, bizim blogta bu resmin altına bu postun bağlantısını bırakabilirsin, bu resimle neler yapılmış herkes görsün bu güzelliği ellerine sağlık bende bunu 1'li yorum :))

    YanıtlaSil
  14. şimdi fark ettim senin blogunda 1'le me uygulaması yok? blogspot yeni bir uygulama başlatmış sanıyorum bloglarda yorumların yanında beğendim butonu gibi 1'le butonu yapılmış ama sende yok ??:) neyse ben buraya yazıyorum filiz bunu çokk beğendi :))

    YanıtlaSil
  15. Tatlım, sen çok zevklisin gerçekten. Aslında göründüğü gibi değilmiş, bayağı bir emek ve zaman istiyor. Renklerin uyumu, resimler bir harika. Senden öğreneceğimiz çok şey var.Zevkle takip ediyorum ve çok öpüyorum....

    YanıtlaSil
  16. pembedüşler; teşekkür ederim:)))

    serguncum; çok teşekkür ederim:))

    Chilek; azmettim bitirdim o gün:)) mum eskitme güzel, seviyorummm:))

    colette; ayy çok teşekkür ederim:)))farklı tarz şeyler yapmayı seviyorum:))

    fidoş; teşekkürlerrr:))

    Nadide; teşekkürler:)) dekupajda resimleri zımparalamıyorum. Mumla eskitmede şöyle oluyor. Önce alttan görünmesi istenen renk boyanıyor. Sonra mum sürülüyor. İkinci renk alttaki renk kapatılana kadar boyanıyor. Daha sonra eskitilmek istenen yerler zımparalanıyor.

    GÖNÜL; çok teşekkür edrim, bu iki zıt renk hoşuma gidiyor:)))

    Şehnaz; çok teşekkür ederim:))

    fikir projeleri; çokk teşekkürlerr:))

    mycitycottage; resimleri save as yapıp bilgisayarıma kaydediyorum. Sonra photoshopta istediğim boyuta getiriyorum. Ama resolutionı hiç değiştirmiyorum. Bir de küçük bir imajsa büyütmüyorum, çünkü o zaman resmin kalitesi bozuluyor.

    AYÇA; kursta mı? var ama temmuz- ağustos yaz nedeniyle ders gün ve saatleri azalıyor.

    meralhobiart; çok teşekkür ederim:))

    Filiz; aa hemenn kullandım valla:))) çok teşiekkür ederim:))bu 1'le me uygulaması nedir ki bilmiyorum. Bi kurcalıyım bakiimmm:))

    Ozlem; çokkk teşekkürr ederimm:))uğraştıcı ama bir o kadar da keyifli. Bi de üstüne böyle güzel yorumlar alınca daha da bi güzelll:))

    YanıtlaSil
  17. biri bütün renkleri bir araya mı toplamış ne :)) bayıldım bayıldım gerçekten cıvıl cıvıl olmuş

    YanıtlaSil
  18. O zaman Eylül gibi goruseyim orayla. Çok beğendim yapılanları.

    YanıtlaSil
  19. Burcu:))) teşekkür ederimm:))

    AYÇA; istersen biraz da buraya bak http://favoritehometovisit.blogspot.com/ Eylül de kesin gelirsin:))))

    YanıtlaSil
  20. İşte budur..Güzel güzel yapılmış stencillerrrr... Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  21. Tepsiye bayıldım. :)

    Dekupaj resmi zaten çok beğenmiştim, tepsiye çok yakışmış.

    Tepsinin rengide çok güzel olmuş, ellerine, emeğine, yüreğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  22. Kitchen Witchcim, teşekkür ederim şekerim:)))

    hobivakti, teşekkürlerr:)) resimleri görünce ben de çok beğenmiştim:))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails