13 Haziran 2011 Pazartesi

Gazeteliğimin Son Hali

Atöylede yağlı boya eskitmesi yapılıp kurusun diye bıraktığım gazeteliğime bitmiş gözüyle bakmakta hata etmişim. Çünkü baktıkça bir şeyler daha lazım diye düşünmeye başladım.


Aslında Ece Hanım başta olmak üzere, atölyedekilerin gazetelik için güzel fikirleri vardı başından beri. Ama ben bir an önce bitsin ve kullanmaya başlayayım diye 'yok, yok kalsın böyle' demiştim. Sonra içime sinmedi tabii.


Önce üzerindeki kalp için Mehtap Hanımdan mdf kesmesi için sipariş verdim. Kalbin etrafına ve kutunun içine dantel geçecektik. Ece hanım 'içine de dekupaj yapsan çok güzel olur' deyince içini kaplamak için güzel bir kağıt seçtik. Bu hafta tüm gün atöylede olduğum için öncelikle gazeteliğimi bitirdim. Dün vernikledim ve kullanmaya başladım bile:))

 

Ben bu haliyle çok sevdim. İyi ki yaptık böyle, çok güzel oldu şimdi:))


Atölyede öğrendiğim tekniklerin ve uygulamaların dışında aceleci olmamayı ve hiç bir işe bitmiş gözüyle bakmamayı öğrendim. Sadece boyama ve dekupaj yetmiyor. Ufak tefek süslemelerle daha da güzelleşiyor her şey.


Sehpamda yılan hikayesine döndü. Bir türlü elim varmıyor. Ama bu hafta kenarlarının eskitmesini de yaptım. Artık bir daha ki atölye gününde bitirmem lazım. Çünkü atölye tatile giriyor. Kaldı mı kalır yoksa:)

32 yorum:

  1. lolipucum, bende senin gibiyim, hemen olsun bitsin isterim o son halini görmek için çatlarım, gazeteliğinin son hali gerçekten çok güzel olmuş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. beklettiğine değmiş,süper güzel olmuş.İyi günlerde kullan,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Gazeelik modeli olarak tek geçebilirim, muhteşem! Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ama sehpa bu haliyle dahi çok güzel gözüküyor..

    YanıtlaSil
  5. Cennet orası yaa... Nasıl kıskanıyorum anlatamam:))

    YanıtlaSil
  6. Of çoook güzel! Ellerine (ellerinize) sağlık :) Güzel günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş. Güle güle kullanın. Benimde bu aceleciliği üzerimden atmam lazım. Boyanın kurumasını bile bekleyemiyorum. Sabırla yapınca işte sonuç böyle mükemmel oluyor. Elinize sağlık. sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. çok otantik olmuş daoğrusuuu şahane amanda aman pek bi güzel

    YanıtlaSil
  9. Canım çok güzel gözüküyrlar. Sehpada özellikle nasıl yaptığını anlatırsın değil mi bende sehpelerımı yapacağımda öğrenmiş olayım :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel oldu tatlım, ellerine sağlık bakalım haftaya neler çıkartacağız:)

    YanıtlaSil
  11. Aman valla harika olmuş eski halinden eser yok canım.İyiki bu şekilde yapmışsın.
    Banada bir kal geldi anlatamam. Baksana en son seninle görüştüm ve elime hiçbir şey almadım o kadarda bir sürü malzeme aldım.Nedense elim gitmiyor.Ayrıcada o kadar çabuk geçiyor ki zaman üzerinden nereden baksan 2 ay geçmiş. Tatilden sonra başlıyacam. Biraz motivasyonun eksik galiba:)

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş çok güzel olmuş. Daha ne diyeceğimi bilemedim. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  13. Lolipuuuuuu, amannnn Allahımmm . one o .. nnne güzzeelll olmuş öylee.. ( muhteşem yüzyıl sümbül ağa ağzıyla yazdım haa öyle oku.. :)))
    Valla da billada harikkaa olmuş. Ay şu Ece hanımın benim başımada sihirli değneğini değdirmesi lazımm.. Ay bende böyle güzel şeyler yapabilicemmii acepp bigünn..

    YanıtlaSil
  14. çok çok güzel bir çalışma:))

    YanıtlaSil
  15. muhteşem olmuş ellerine sağlık. Dayanamıyorum artık ben de giricem bu işlere!!!

    YanıtlaSil
  16. yavaş yavaş sindirerek yapılan bütün çalışmalar çok muntazam olur zaten ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık lolipu, güzel olmuş... Kursuna gidince ya da ustasının eline düşünce önceki yaptığımız işin çok sade kaldığını onun biraz daha süslenip tamamlanacağını öğreniyoruz, ben de aynen öyle oldum şekerim, artık çoğu objelerin tamamlanmadan kullanılamayacağını görür oldum :D

    YanıtlaSil
  18. Inanilmaz zevkli, cok ama cok güzel olmus. Ilhamin hic eksik olmasin.

    Saygimla.

    YanıtlaSil
  19. Selam lolipu sehpayı özellikle anlatırsın değil mi? Aslında cilalı birşeyi boyamak için illa zımparalamak mı gerekir sanki biryerlerde bunun için özel boya olduğunu okumuştum bilen var mı?

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel olmuş, eskitmesi harika görünüyor. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. deniza17; çok teşekkür ederim:)))

    Filiz; teşekkür ederim, biraz sabırlı olmak lazım. Ama ben sabredemiyorum işte:))

    HATİŞİN HOBİLERİ; teşekkür ederim, eve götürseydim önceki hali ile kalırdı. İyi ki götürmemişim, şimdi çok daha güzel oldu:))

    Nalan Ünal; aaa çok teşekkür ederim o kadar da değil canım:))

    zeynep, yaa gerçekten mi? sehpa pek içime sinmiyor. Çünkü beceremedim eskitmesini pek:(

    Nedret abla; sormayın cennet ki ne cennet. Elimde bitmemiş işler varken yenilerine başlıyorum.

    Ayça; çok teşekkürlerr:))

    10parmakta 10 marifet; teşekkürlerr:))) aslında boyanın kurumasın beklemek önemli sonra güzel olmuyor. Zaten su bazlı boya olduğu için Allahtan çabuk kuruyor:))

    Elifinelizi; çok çok teşekkür ederimmm:))

    suhuba; teşekkürlerr:)) Sehpayı bitiriyim neler yaptığımı anlatacağım söz:)))

    YanıtlaSil
  22. Chilek; sağ olll:)) yaa keşke tatil olması kurs:((

    BeyazKkelebek; yaa evet o kadar da malzeme aldın. Hadi kal mal gelmesin. Bi başlasan arkası gelir:))

    MARİFETLİ PERİ; teşekkür ederim:))

    Kitchen Witch; :)))) haahaaaa alemsin valla çok teişekkür edrim: Senin yaptıklarını da görsek artık:))

    ada ve deniz; çok teşekkürlerrr:)))

    my lifebook; çok teşekkürlerr:)) gel valla ekimde bak Nihan bir başladı tam başladı:)))

    GÜZeLCe; eet ama o sabır nerdeee:)))

    Sibel; çok teşekkür edrim. Evet kursa gitmek başkabir şey:))

    Fikirlopedi; çok teşekkür ederimmm:)))

    suhuba; söz bitirir bitirmez anlatacağım:))) Aslıda kapatıcı diye br şey var ama sadece Atölye Beyaz da satılıyor.

    hobivakti; çok teşekkür edrimm:))

    YanıtlaSil
  23. bayıldım ellerine sağlık,çok şanslısın Ece hanımdan ders aldığın için,
    offfffffffff niye burada da bir ECe yok :P

    YanıtlaSil
  24. Çiğdem; çok teşekkür ederim:)))evet kursa gittiğimden ve Ece hanımlarla beraber çalıştığımdan dolayı çok şanslıyım:)))

    YanıtlaSil
  25. Simin merhaba
    Bloğu sonunda açtım. Görmek istersen

    a houseful of happiness
    Önerilerini bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Lolipu... Bu harika bir gazetelik olmuş. Her bir detayına ayrı ayrı aşık oldum desem... Off yaa, Ece hn İstanbul da da şube açsa :( Sehpa harika, bundan daha güzel olabilir mi ki?Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  27. AAA Dolunay Hanımmm:)) hemen takibe alıyorum bloğunuzu.

    evimin dekoratörü; çok teşekkür ederim:))) Bu konuda İstanbullulara göre çok şanslıyız:)) Sehpanın biraz daha işi var. Bakalım nasıl olacak:))

    YanıtlaSil
  28. ellerine sağlık harika olmuş bayıldımm bayıldıım eylül gibi bende başlamayı düşünüyorum çok fena kanıma girdin :)

    YanıtlaSil
  29. bayıldımmmmmm..........uffff yaaa bendemi gitsem Ece Aymere yada en iyisi sen de bize kurs ver güzelcim yaaa.

    YanıtlaSil
  30. çok zarif durmuş yaa..Ankaralı bayanları cidden kıskanıyorum böyle bir ortama sahip olduğunuz için..Allah bozmasın tabi.. Dantel çok yakışmış çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  31. ellerinize sağlık hepsi muhteşem olmuş.lütfen nasıl yaptıgınız anlatır mısınız?ben de yapmak istiyorum ama sizin gibi zevkli insan bulmak çok zor.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails