29 Haziran 2011 Çarşamba

Bunlar da Favori Panolarım:))))

Atölyedeki son günümde:((( tam gün oradaydım. Sabahtan, daha önce evde boyadığım panoların eskitmelerini ve hamur kabartmalarını bitirdim.



Temadan da anlaşılacağı gibi bunlarda yazlığa yapıldılar:)))





Peki neler mi yaptım? 

Önce zemini kahverengine boyadım ve mumladım. Sonra mavi renge boyadım ve mumladım. En son kırık bir beyazla boyadım.




Daha sonra eşit aralıklarda çizilen çizgilerden cetvel yardımıyla zımpara ile eskittim. Böylece pano üzerinde ayrı ayrı tahta parçalarıymış gibi oldu. 




Üzerine bir de Ece Hanımın gösterdiği gibi yağlı boya eskitme yaptım.






Hazırladığım hamur kabartmaları da üstüne yerleştirince panolarım bittiiii:)))


45 yorum:

  1. muhteşem panolar;çok beğendim !

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmup hepside. Nasıl yapmış acaba diye düşünüyordum ki, detaylı anlatımı gördüm. Bunun içinde ayrıca teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. Tablolar şahane olmuş, bende çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Hu huhhh süper oldular bende mi yapsam? ay zaten ben ne yapacağımı şaşırıyorum atölyeye geldiğimde:)))

    YanıtlaSil
  5. süper görünüyorlar.harikasın.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. sevgili simin ellerine saglik. bu resimler beni yillar oncesine goturdu. Sanirim 4 yil onceydi, bu resimlerle tablolari cok sevdigim bir ablamin muayenehanesine yapmistim. O zamanlar bu hamau kabartmayi bilmiyorduk Mehtap bize ayni boyutta mdf keserdi. Hey gidi gunler...

    YanıtlaSil
  7. deniz fenerlerine bayılıyorum zaten, harika olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  8. çok şık..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim. Bu parça parça tahta görünümü çok hoşuma gidiyor zaten:) Eline sağlık. Bir de şu yağlı boya eskitme var ya, herşeyi nasıl değiştiriyor...

    YanıtlaSil
  10. Çoooooooookkkkkkk güzel olmuş.İki kızımda denizle ilgili her şeye bayılır.Gördükleri gibi bizde isteriz diyecekler:) .Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Elleriniz sağlık, inanılmaz güzel olmuşlar. Yalnız eliniz çok maharetli, yaptığınız işler zevkli olmanın yanısıra çok mükemmel bir şekilde yapılmışlar. Tebrikler ve sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  12. aayyyyyy bunlar çok harika olmuşşşşş:) en son eskitme yaparken bıraktım sizi belliydi çok harika bişey olacağı yanılmamışım ellernize sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Simin,Denizle ilgili şeyleri zaten çok severim.Birde senin tertemiz işçiliğin ve zevkinle birleşince muhteşem panolar ortaya çıkmış.Çok kıskandım çok.Hasetimden çatladım.Ellerine sağlık.Bloğumu izlemeye almışsın Çok mutlu oldum,teşekkürler.Kocaman kucaklarım.

    YanıtlaSil
  15. Çok şık olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. Ece Hanım'da koymuş seni bloguna. Hiç kıskanmadım:((

    YanıtlaSil
  17. ne denebilir ki harikalar:))

    YanıtlaSil
  18. süper olmuş, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  19. ba-yıl-dım :)) ellerine sağlık şeker süper olmuşlar .)

    YanıtlaSil
  20. waaoowww.yazlık şenlendi....bide detaylı anlatıyosun ya cok hoşuma gidiyo.öğreniyorum..cila yaptınmı cila?

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel olmuşlar... Öyle detaylı anlatıyorsun ki sanki çok basitmiş gibi geliyor, sonra panolara bakıyorum, yok yok diyorum :)

    YanıtlaSil
  22. Şahane olmuşlar . güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel ellerinize sağlık! Size ve Ece hanıma da sevgiler! ;)

    YanıtlaSil
  24. harika olmuuş ne güzel anlatmışsınız fakat yağlı boya eskitme nasıl yapılıyor müsait olduğunuzda biraz anlatırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  25. Tiryaki, teşekkürlerrr:)))

    OOAK-handmade art dolls; çok teşekkür ederim:))bloğunuzu baktım, ne güzel şeyler varmış, izlemeye aldım hemen:))

    hobivakti; teşekkürler:)) anlatım anlaşılıyorsa ne iyi. Bazen iki kelimeyi bir araya getiremem çünkü:)))

    Derya kuzusu; çok çok teşekkürlerr:))

    Chilekcim, teşekkürler canımmm:)) yap valla ben senin tepsiden yeğenime yaptırdım:)))Kendi me de yapasın var:))

    ebrulikedi; çok teşiekkür ederimm:)) Atöylede yaptığım tüm işler içime siniyor:))

    mycitycottage; yaa ne güzelll. Ben de hep böyle panolar yapmak istemiştim. Ve işte sonunda artık benimde varrr:))

    Lumos Design; çok teşekkürlerr:)) ben de yazı hatırlatan her şeyi çok seviyorum:)))

    yasmin; çok teşekkür ederim:))

    biyasimadahagirdim; teşekkürlerrr:))

    MARİFETLİPERİ; çok teşekkürler:) Bana da bu parça parça tahta görünümü hep yazlık yerleri hatırlatır:)) Evet yaaa yağlı boya eskitme bir anda havasını değiştiriyor işin:))

    HATİŞİN HOBİLERİ; çokk teşekkürlerr:)) Ne güzel yaparsınız sizde, kızlarınız da seve seve kullanır:))

    ebru; çok teşekkür ederim:)) yaparken çok titizleniyorum. Ufak tefek kusurları yok değil. Ama el yapımı olacak o kadar:))

    fidoş; çok teşekkürlerrr, çok sağ oll:))

    YanıtlaSil
  26. Çok çok çok beğendim:)) Ellerinize sağlık! Harika çalışmalar! Ahhh ben de istiyorum bunları yapmak:))

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel, çok değişik, çok da zevkli olmuş. Ne şanslı yazlık, bir çok yeni cicisi oldu:))))

    YanıtlaSil
  28. Harika olmuş ellerinize sağlık.. Resimlerde Ece hanımdan mı? Görüp özeniyorum. Deniz konseptli herşeyi almak yapmak istiyorum.. :)

    YanıtlaSil
  29. pembe kanatlar; evettt sen gittikten sonra tamamldım panoları. Çok teşekkür ederim:))

    yenigelin; çok teşekkür ederim:))

    Dolunay Hanım; teşekkür ederim, bloğunuzu kayifle takip ediyorum:)) Diğer ahşap boyamalarınızı da bekliyorum:))

    nrhnmrl; teşekkürlerrr:))

    Nedret abla:)))))) çok tatlısın:)))

    ada ve deniz; çok teşekkürlerrr:)))

    atolye nott; teşekkür ederim:)))

    Ahucum; çok teşekkürlerrrr:)))

    Kitchen Witchcim; bunlarıda nasıl götürüp bırakıcam orada bilmiyorum:)) Henüz cilalamadım.

    evimin dekorarörü; teşekkürlerr:)) anlatırken kolay gibi, aslında kolay ama vakit alıyor her bir aşama:))

    Elifinelizi; çok teşekkürlerr:))

    Miray's Handmades; teşekkürlerrr:))

    zeynep bayram; çok teşekkürlerr:))

    GÖNÜL; çok teşekkürlerr. Yağlı boya eskitme yaparken kıl fırçanın ucuna yağlı boyayıı alıyorsunuz, fazlasını kağıda sürüp objenin kınarlarından içe doğru hafif bir şekilde sürüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  30. Fıstığım hepsi çok şahane olmuş, eline koluna sağlık. Çok zevklisin, harika hepsi bir önceki posttaki tepside müthiş olmuş. Senden öğrenecek çok şey var, takıldığımız yerlerde sorabiliriz dimi ;)

    YanıtlaSil
  31. Muh-te-şemmm Başak söze gerek yok :) Emeğine sağlık tatlımm.

    YanıtlaSil
  32. Kirpikteki Gözyaşı; çok teşekkürlerr:)) ben de o kadar zevk alıyorum ki bu işlerden anlatamam:))

    Elişi defteri; çok teşekkür ederim. Aslında yazlık için yapmak istediğim çok şey var ama vakit yetmiyor:))

    Elif'in Dünyası; çok teşekkürlerr:)) Evevt resimler Ece Hanımların atölyeden. Ben de çok seviyorum deniz temalı şeyleri:))

    Özlem; çok teşekkür ederim şekerimmm:)))) Tabii elimden geldiğince yardımcı olmak isterim:))

    Yeşimcim; çok sağ oll canımmm:))

    YanıtlaSil
  33. Pardon yine ben :) Bu hafta işte oldukça yoğun bir dönem, her akşam geç gidiyorum. 5,5 yaşında da bir kızım var aradaki postlarınızdan anlıyorum ki kanımız canımızlar ama bazen aşırı sabır gerektiriyorlar :) 1,5 senedir filan Ece hanımı takip ettiğim halde birşeylere cesaret edip başlamam çok zaman aldı ve şu anda da sürekli yetmeyen zamanımdan dolayı istediklerimi yapamıyorum. Sabahtan beri bu hengamenin arasında ilk posttan beri yazdıklarınızın hepsini okudum ve paylaştıklarınız için teşekkür ederim! Beğendiğim herşeyi yapmak istemem aynı anda hem ahşap boyama hem nakış hem dikiş hem de takı yapmak istemem, kafamda sürekli proje üretmem. Yalnız değilmişim Allahım :) Çok uzun oldu bu yazı ama sevgiler yollamak istedim :) Ebru

    YanıtlaSil
  34. acayip hoş görünüyorlar! ne güzel atölyeymiş bu böyle! Vaktim olsa ben de gitsem :) bayılırım böyle şeyler yapmaya! harika! harika!

    YanıtlaSil
  35. çok güzeller çok başarılısın :)

    YanıtlaSil
  36. ebru:)))))) hemen hemen aynı durumdayız:)) ben de 9-18 mesai yapıyorum. 5 yaşında bir oğlum var. Bu işlere yeni başlamışken Atölye Beyazı ve Ece hanımı tanıdım. O gündür bu gündür aklım hep bu işlerde:))) Her akşam bir şeyler yapmazsam olmuyor. Ya boya yapıyorum, ya hamur kabartıyorum ya da resimleri kesiyorum. Devamlı aklımda yeni yapılacak şeyleri düşünüyorum. Keşke diyorum bu iş hobim olmasa da işim olsa ne güzel olurdu:)))

    Müge; teşekkür ederim:)) atölye gerçekten bambaşka bir yer:))

    YanıtlaSil
  37. Çok çok çok güzel olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  38. ceyda; çok teşekkür ederimmm.))))

    suhuba; teşekkürlerrr:))

    YanıtlaSil
  39. blogunla yeni tanıştım. Hepsi harika. Çook güzel ya :) ben de yapacagı bundan hemen yarın olsun istiyorum çok heycanlıyımm :) Keske daha önce tanışsaydım tuh :)

    YanıtlaSil
  40. Kiraz Prensesi; hoş geldin:))) çok teşekkürlerr:))

    YanıtlaSil
  41. yaa ben bu tahta deseni vermeyi çok mrak ettim.. biraz bahsetmişiniz ama yinede anlatımını vermeniz mümkünmü??

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails