27 Haziran 2011 Pazartesi

Favori Tepsim:)))

Bu aralar paylaşılacak, anlatılacak çok şey var. Aslında bu günün postu başka olacaktı. Ama Ece Hanımın 'Favori Kutuma' bıraktığı yorumdan dolayı önceliği bu tepsi aldı. Bu tepsiye ben de aşık oldum. Evde gidip gelip bakıyorum. Bakmaya doyamıyorum. Yazlıkta kullanmak için yapıldı ama şimdi nasıl götürüp de bırakacağım orada diye düşünüyorum.



Blogger Ece Aymer dedi ki...




Sevgili Simin,
En nihayet, atölyede yaptıklarına, yorum yazmaya vakit bulabildim...Hepsi muhteşemler...Ne diyeyim, gerçek hallerini de bildiğim için...Vallahi yakından hepsi çok çok güzeller... Sen de bu özenli çalışma ve sabır oldukça, hayranların daha çok delice çizgi işleri, en zor hamur kabartmaları göreceklerdir senden... Asıl nefis bir tepsi resmi geliyor şimdi değil mi? Bugünkü derste biten tepsiye ben aşık oldum yani!!! Ah, bir görseler bayılacaklar... Yok, yok, şimdi yine bakıyorum da, yaptıklarına, ayırt edemeyeceğim galiba en güzel şu diye...
Sevgili Simin, inşallah, senin boyama bilgilerine bir şeyler katabilmişimdir ama asıl ben kendi adıma, senin gibi, işini titizlikle yapan, verici, güleryüzlü, yardımsever, bu işe gönül vermiş güzel bir arkadaş kazandığım için çok çok kazançlıyım...İnan üzülüyorum "artık kursa gelemeyeceğim Ece hanım.." diyeceksin diye...Lütfen kendini tatilde çok özletme...Zaten senle projelerimiz olacak!!! Heyecan içinde, sabırsız kalırım yoksa...

25 Haziran 2011 12:37


Ece hanım; elinizin değdiği her şey bir anda değişip, bambaşka bir güzellik oluyor. Atölye ye başlamak, o atmosferi yaşamak, sizden ve Yasemin hanımdan ders almak benim için çok büyük bir şanstı.  
 'senin boyama bilgilerine bir şeyler katabilmişimdir' demişsiniz. Katmak ne demek, sayenizde bir çok yeni teknik ve en önemlisi yeni bir bakış açısı kazandım. Her şey için çok teşekkür ederim. Özellikle benim için yazdıklarınız, yeni teknikler öğrettiğiniz ve yaptığım çalışmaları güzelleştirdiğiniz için. Eylül ayı ve yeni projeler:))) için ben de sabırsızlanıyorum. Merak etmeyin kendimi özletmem:))) Fırsat buldukça atölyedeyim:)))   


Şimdi bu haftaki atölye çalışmam. İki hafta önce başladığım tepsi bu hafta da devam etti.  Burada Ece Hanımın gösterdiği gibi tepsinin kenarlarını resme uygun olarak boyamaya çalışıyorum:)))




Burada da sevgili Ece Hanım tablo gibi tepsinin kenarlarını tamamlıyor.


Tepsinin dışını yeni öğrendiğim bir teknikle çizgili yaptım. Bantlayarak boyanacak yerleri hazırladıktan sonra fırçanın ucuna yarısına yeşil boyadan, yarısına da glazeden alınıyor. Bir kağıt parçasına boyanın ve glazin fazlası bırakılıyor ve biraz birbirine geçmesi sağlanıyor. Sonra tek seferde bantların arasından sürülüyor. Böylece degradeli (geçişli) bir şerit boyanmış oluyor.



Şeritler kuruduktan sonra aralarını (yine bantlayarak) pembe boyadım.




Nasıl ama bu tepsi de favori olmaya aday değil mi sizce:)))


48 yorum:

  1. kesinlikle öyle :) süper olmuş

    YanıtlaSil
  2. Bu harika olmuş.. Ellerinize sağlık. Muhteşem görünüyor. Ece Hanım'la çalışma şansınız olması ne kadar güzel. Emeğinize, ellerinize sağlık. Başa dönüp tekrar tekrar baktım resimlerine. Süper :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, ne kadar iç açıcı, resmen tatile davet ediyor, bak bak hayallere dal:)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. çok ama çok güzel olmuş,size ve yaptıklarınıza hayranım :)

    YanıtlaSil
  6. Muhteşem olmuş gerçekten!Sen artık bi dükkan mı açsan acaba?

    YanıtlaSil
  7. Ha-ri-ka:) Çok güzel oldu çokkk

    YanıtlaSil
  8. Ama bu harika olmuş, insan kullanmaya kıyamaz ki. :))

    Atölye öncesi çalışmalarında zaten çok güzeldi ama atölyeden sonra çok daha güzel şeyler çıkardın ortaya.

    Tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş,kenarlardaki tekniğede bayıldım,ece hanımla istanbulda buluşucaz daha detaylı öğenirim:)

    YanıtlaSil
  10. Tepsi güzel, resim güzel, teknik güzel, Ece güzel, sen güzelsin... Sonuç da güzel olacak elbette:) Tablo gibi seyredilmeyi hak ediyor gerçekten. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  11. gördüğüm en şirin şeylerden biri :))) kenar boyama tekniğini bende çok seviyorum glaze ile harikalar yaratılıyor :) tebrikler canım...

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim. Çok güzel olmuş çoook :)

    YanıtlaSil
  13. çok çoook güzel olmuş :) valla bayıldım bu çizgi tekniğinede...bu teknikle bir tepsi zaten yapmak istiyodum şimdi bu çizgiyide denemek istiyorum...atölyedeki yeni çalışmam olucak galiba ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
  14. bence mükemmel sizlerden beklenilecek nitelikte zaten emeklerinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. en sevdiğim çalışma,tamamlamadır.çok zevkli bir iş..tebrikler süper olmuş..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Harikasın severek takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  17. Çok hoş görünüyor! Ellerinize sağlık ;)

    Resim tamamlama harika olmuş,tamamı el boyaması gibi duruyor. Dışındaki, çizgiler de muhteşem.Bence yazdn sonra da yanınızdan ayırmayın ;)

    SEVGİLER !

    YanıtlaSil
  18. Harika bir çalışma olmuş ellerinize sağlık. İyi günler de kullanın...

    YanıtlaSil
  19. şu atmosferi soluyamamak ne kadar kötü benim için. iskenderun da yaşadığıma pişman ettiriyor beni . çok çok güzel tepsi değil tablo. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. sergun; çok teşekkür ederim, ben de çok sevdim:))

    Tuğçe; çok teşekkür ederim:)) Atölyeye gitmek, Ece Hanımla çalışmak gerçekten büyük keyif ve şans benim için:))

    FADİŞ; teşekkürlerr:)) Evet yaa tam da tatil özlemi geçmeye başlamışken ben de hayallere dalıyorum:))

    Dolunay hanım:))) çok teşekkürlerr:))

    Uçan Balonlu Kız; çok teşekkür ederim:))))

    my lifebook; ayy sağğğ olll:)) yaa di mi ne güzel olur bir dükkanım olsa:)))

    Chilek; di mi:)) ben de bayıldımmmm:))

    Tiryaki; çok teşekkür ederim; Ece Hanım Sağ olsun:))

    hobivakti; teşekkürler:)) Atölyeye başladığımdan beri daha profesyonel işler çıkmaya başladı:))

    zeynep bayram; teşekkür ederim:)) Kenar çizgileri ben de çok sevdim, teknikte güzelll:))

    YanıtlaSil
  21. MARİFETLİ PERİ; çokk teşekkürlerrr:)))

    Gulsen; çok teşekkürlerrr:))) glaze'i yeni kullandım. Gerçekten güzel şeyler yapılabilir:))

    Demet; çok teşekkür ederim:))

    pembe kanatlar; teşekkürlerr:)) ahh ben göremeyeceğim atölyede yapılırken. Ama bloğundan muhakkak bakarım:))

    fikir projeleri; çok teşekkür ederim:))

    yasmin; ben de cesaret edip bir tamamlama çalışması yapmak istiyorum. Bakalım yapabilecek miyim. Çok teşekkürler:))

    Kitchen Witch; canımmmm:)))

    Pınar; çok teşekkür ederim:))

    Miray's Handmades; çok teşekkürlerr:)) ahh ben de yapabilecek miyim böyle tamamlamalar günün birinde acaba, Ece hanımın ellerine sağlık:))

    meralhobiart; çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  22. Canım hakikaten çok güzel olmuş kendini aşıyorsun. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  23. Diğer yboyadıkların gibi buda müthiş :)) ben bunları kullanmaya kıyamazmışım gibi geliyor :))

    YanıtlaSil
  24. Çok, çok,çok ama çok güzel olmuş. Tam yazlık bir tepsi, insanın içini açıyor. Ama haklısın yazlığa götürüp bırakmaya kıyamaz insan bu tepsiyi kışın özler vallahi:))

    YanıtlaSil
  25. bence aday harika olmuş..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  26. Vallahi lolipu top yaptın,bu ne güzel birşey ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  27. Valla sizde favoriler bol:) Hepsi birbirinden harika, çok zevklisiniz gerçekten! Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  28. Simin cim, valla harika harika bile yanında az kalır.
    Ne kadar güzel bir tepsi olmuş. İnsan gerçekden bakmaya doyamıyor ve iyiki atölye ye gitmişsin. Bence yazlıga götürme veya götür dönüşte de getir :)
    Ellerine ve emeğine sağlık canım .

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Simin,
    Herkesin yazdıklarını okudum da.....Başka birşey söylememe gerek var mı acaba? Atölyedeyken de, hatırlarsan, tepsi bitip de, senin yanından kalkıp, öbür masaya gidince bile "Simin, bir daha uzaktan tutsana tepsini, yine görmek istedim, şöyle bir daha uzun uzun içime çekeyim onu" demiştim... Hala aynen öyle hissediyorum, uzun uzun içime çektim resme bakarken....Ellerine sağlık...Tüm yaptığın güzel objelerin, nasıl yapıldıklarını bildiğim için, ellerine, gözlerine sağlık demekten başka birşey diyemiyorum...Hepsi, atölye evveli de, atölyede yaptıkların da, hepsi çok çok özenle yapılmış, itinayla karar verilmiş objeler....Ama diğer yorumumda da dediğim gibi, onların güzel olmasındaki en önemli etken, senin sabırlı ve titiz çalışman...Tabi bir de ne istediğini bilmek de çok önemli..Bütün bunlar birleşince, işte resmettiğin bu nadide parçalar ortaya çıkıyor...İzin vereceğini düşünerek, senin tepsini bloguma taşıyorum...Oradan da sana ulaşsınlar istedim...Kendine iyi bak güzel Simincim....

    YanıtlaSil
  30. suhuba; çokkk teşekkürlerrr:))))

    Hande; ben de kıyamam gibi geliyor ama, her kullandığımda hayran hayran kullanacağım galiba:))

    Elişi defteri; özlerim valla, ama artık resimlerine bakıp hasret gideririm:))

    Gul/İnn; çok teşekkür ederim:))

    Çiğdem; çok teşekkür ederim:)))

    ebru; çok teşekkürlerr:))

    Beyaz Kkelebek:)))) çok teşekkürlerr:)) Di mi:)) atölyeye gitmekle ne kadar iyi bir karar verdiğimi anladım. Eylül de inşallah devam:)))

    YanıtlaSil
  31. Ece HANIMMMM:)))) sayenizde böyle güzel bir tepsim oldu:))) Ellerinize sağlık, çok teşekkür ederim:)) Günün birinde ben de sizin gibi tamamlamalar yapabilecek miyim acaba:))Bloğunuz da görmekten beni çok mutlu eder, gurur duyarım:))

    YanıtlaSil
  32. Ben de eşiniz oluyorum simin hanım hatırladınız mı :D

    Şaka şaka.

    Bence de çok güzel, her anına şahit olduğum bir eser. evet resmen bir eser. Dilerim yakın zamanda mesleğin bu olur. Keyif aldığını görmek bana da keyif veriyor.

    YanıtlaSil
  33. ohh içim açıldı, süper olmuş bayıldım tepsine :)

    YanıtlaSil
  34. ohhhh yaaaaaa içim açıldı:)))))
    burdaki hala yağmurlu havalar üzerine bu tepsin ilaç gibi geldi bana.Kendimi deniz kenarında o şezlongda gibi hissettim:)))))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  35. Lolipucum....oralarda bir yerlerde diğer yarım gibisin.Çok seviyorum seni canım.Ellerine sağlık,maşalllah.Yetişipte yapamadıklarımı sanki sen yapıyorsun gibi geliyor senin kadar ben de buralarda sevindirik oluyorum.Hah ha haha Ece'ye selamlar..ikinizi de sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  36. Ellerinize sağlık çok çok güzelll

    YanıtlaSil
  37. Kusursuz olmuş, ellerine sağlık, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  38. Emre Ozgumus; aa hatırlamam mı sizi hayatım, güzel sözlerin ve desteğin için teşekkürlerrr:))

    Filiz; çok teşekkür ederim:))

    fidoş, çok teşekkür ederim, tepsiyi kullanacağım günleri iple çekiyorum ben de:))

    NEFİSE, çok teşekkür ederim, ne güzel şeyler yazmışsın:))) çok mutlu oldum.

    ♥pemb€sinti♥ çok teşekkür ederim:))

    bahar006; çok teşekkürlerrr:))

    YanıtlaSil
  39. Gerçektende hayran olunmayacak gibi değil bu tepsi, elinize sağlık, yaptığınız çalışmalar çok farklı ve çok zevkli seçimler. Şahsen hepsine bayıldım.

    YanıtlaSil
  40. Derya kuzusu; çok teşekkür ederim. Ben de yaparken bir şeyler farklı olsun istiyorum. Ne mutlu demek istediğim oluyor:)))Çok teşekkürlerr:))

    YanıtlaSil
  41. Canımmm ne desem yetersiz kalacak bu güzelliğin karşısında. Sanırım aşk en doğru seçim olacak :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  42. sevgili lolipu bloğunuzu dün tesadüfen keşfettim artık hergün ziyaret edeceğim sayfalardan biri oldu ellerinize emeğinize sağlık çalışmalarınız inanılmaz güzel olmuş.Favori tepsi gerçekten favori olmuş sormak istediğim birşey var tepsinin içindeki resim dekupaj resimlerinden mi orada baktım ama bulamadım birde hamur kabartmalarda siz galiba hazır hamur kullanıyorsunuz burada bu tarz malzemeler pek bulunmuyor onun yerine nişasta ve tutkalla yapılan seramik hamurundan yapsam aynı sonucu alırmıyım bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim tekrar ellerinize sağlık iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  43. Lolipucum, ellerine saglik. Uzun zamandir internetsizdim kacirmisim muhtesem yaratilarini. Simitli, fenerli beyaz panolarina da bayildim. Canim cok heveslendim ben de deniycem, guzel biseyler cikarabilirsem paylasicam, cunku senin ilhamin sayesinde olacaklar. :))

    YanıtlaSil
  44. Yeşimcim, teşekkür ederimm. Ben de bu tepsinin hastası oldum:)))

    Adsız; teşekkür ederim:)) Tepside kullandığım resim Atölye Beyazdan. Hamur kabartmalarda kendinden kuruyan seramik hamurunun lightını kullanıyoruz. Nişasta ve tutkalla yapılan seramik hamurundan olur mu bilmiyorum. Ama sanırım aynı sonucu alamazsınız.

    YanıtlaSil
  45. Merhaba,

    Blogunuzu inceledim birazcık, bütün işleriniz çok estetik, çok güzeller... alelade birşeye rastlamadım hiç ama benim favorim de tepsi oldu^^

    acaba duvara mı assanız siz onu^^

    Sevgiler
    Nisa

    YanıtlaSil
  46. wishes design; çok teşekkürlerr:)) sizinde güzel şeyler yapacağınızdan hiç şüphem yok, sevgilerr

    eflatunkedi-nisaercan; çok teşekkür ederim:)) hepsi için böyle düşünüyorsanız ne mutlu bana:)))

    SMİLENA; çok teşekkürlerrr şekerim:))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails