10 Haziran 2011 Cuma

Keçe İsim Kapı Süsü (SELİM)

Uzun zamandır keçeleri elime almamıştım. Taa ki geçen hafta gelen siparişe kadar:)


Müge hanım, bebeği Selim için daha öncede yaptığım bu isimliklerden istemiş.  Peluş bir oyuncağın kollarına asıp kapı süsü olarak kullanacakmış. O yüzden asma yerlerinde kullanılan kurdeleleri geniş yaptım.



Bu gün teşekkür mesajıyla beraber bu fotoğrafı yolladı:))) Nasıl güzel olmuş. Ben çok beğendim, hatta bayıldım:))) Çok sevimli olmuş.



Kendisine ve ailesine, bebeğiyle beraber mutlu, sağlıklı ve güzel bir ömür diliyorum. Güle güle kullansınlar:))

16 yorum:

  1. çok intizamlı olmuş. elinesağlık

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullansınlar..Seninde ellerinesaglık lolipucum.. Bende Derin için isticem ama acaba DErin diyemi istesem Addison diyemi kararsızım. Ne dersin ?

    YanıtlaSil
  3. çok çok şeker olmuş peluşlada bir bütünlük sağlamış selim mutlu mutlu kullansın bence bebekler doğduğunda kullanılabilecek tül kapı süsleri yerine, bu kat be kat daha güzel olur ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sevgili lolipu yaptigin herseyi cok begeniyorum tanismaya can atiyorum oglanlari bulusturmali ve en kisa surede gorusmeliyiz.

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuş, oyuncağa da tam uymuş, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. o bu değilde şu blogda 1 tane mi çirkin şey olmaz kardeşimmm
    bilirsin herşeyi sevmem ben .)
    senin ürünleri seviyorum ama mucxxxxxxxx

    YanıtlaSil
  7. Nilgün; teşekkürler:))

    fuska; teşekkür ederim:))

    Kitchen Wiitch; canım sağ ol:)) Derin' de olur Addison da ama kısa isimler daha kullanışlı oluyor:))

    fikir projeleri; di mi ben de oyuncaklı halini çok beğendim. ben sevmiyorum o tip tüllü kapı süslerini:) belki de çok yaygın ondan.

    mycitycottage; çok teşekkür ederim:)) Yaa ne güzel olur. Ben de çok istiyorum tanışmayı:))

    Elişi defteri; çok teşekkürlerr:))

    edacım; çok teşekkür ederim, senden bunları duymak ne güzel, çok mutlu oldum:))

    YanıtlaSil
  8. abartmş gibi olcam belki ama şimdiye kadar gördüğüm keçe isimlerden en muntazam olanı.yazı tipleri, dikişleri çok profesyonel duruyo siz çözmüşsünüz bu işi :)))

    YanıtlaSil
  9. GüZeLCe; çok teşekkür ederim. Ben de yaparken çok itina ediyorum, düzgün olmaları için:))çok teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  10. çok güzellllll

    YanıtlaSil
  11. İyi günler bende yeni dogacak oğlum için KUZEY İsminde yaptırmak istiyorum aynı bu şekil peluş oyuncagını alırım artık nasıl ulaşabilirim size........ben aydın merkezdeyim.......

    YanıtlaSil
  12. Adsız merhaba,
    bana smn974@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz:)

    YanıtlaSil
  13. msnden ekledim ama kabul edmediniz herhakde......kayip_la başlıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. msn kullanmıyorum:( mail atabilirsiniz bana:)

      Sil
  14. çok güzel olmuşlar fiyatı hakkında bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails