6 Haziran 2011 Pazartesi

Hafta Sonu

Bu hafta atölyede evde alt kısmını şerit şerit boyadığım kutunun kapağına hamur kabartma yaptım. Biraz daha süslemesi var. Ama bitince çok güzel bir şey olacak:)))) O gün çalışmaktan tek bir fotoğraf çekmişim. Şu haliyle neye benzediği pek belli olmuyor. Ama ben çok beğendim yaparken.



Pazar günü de bizim küçük beyin eylülde anaokuluna başlayacağı okulun bahar şenliğindeydik.



Gün Oki'nin günüydü:)) Şişme oyun parkının içinde debelendi durdu, çok eğlendi.




Toz boyalarla yapılan resimlerden yaptı.




Kendi kadar pamuk şeker yedi:))




O eğlendi, mutlu oldu. O mutlu olunca biz de mutlu olduk:))))




Eve dönünce de babasıyla aldığı 'Kazı-Keşfet' keşif setiyle itinayla kazı yaptı:)

8 yorum:

  1. bir arada olmanız huzurlu olmanız ne güzel..maşallah size...

    YanıtlaSil
  2. küçük beyin şimdiden hayırlı olsun okulu sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kutunuzu bitince mutlaka görmek isterim.
    Acaba toz boya nedir ?

    YanıtlaSil
  4. okul hayatınız başlıyor demek :) ilk günler biraz zorluyor:) şimdiden hayırlı olsun, kutuyu çok merak ettim, bir hafta geçmez ki şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. ohhh yaşasınn..Sahiden gün Okinin günü olmuş. Aksam da pestil gibi uyumuştur kesin. :) Kutu da dediğin gibi hiç ip ucu vermiyo.. Ama eminim diğerleri gibi oda harika bişi olucaktır.. Merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Yeni okulunuz hayırlı uğurlu olsun yaptıklarınıza baktikca kıskanıyorum hani derlerya benim basımı kazıyacak vaktim olmuyor ama biliyorum 2 yıl sonra Cumartesi grubunda bende olcagim Allahin izniyle sevgiyle kalın. Bu arada oglusuniz maşallah çok tatlı...

    YanıtlaSil
  7. Ooo küçük bey büyümüş de okula da başlayacakmış :) Canım benim üniversiteden mezun olduğunu da görelim inşallah. Çok tatlısınız maşallah. Kutunun bitmiş halini merakla bekliyorum emini harika olacak :)

    YanıtlaSil
  8. zeynep, teşekkürler:)) Oki'nin keyfi yerideyse bizim de keyfimiz yerinde oluyor:))

    fikir projeleri, teşekkürler:)) bakalım bizi eylülde yeni bir dönem, yeni bir düzen bekliyor.

    Karen Hanım, kutuyu bitirir bitirmez koyacağım bloğa, ben çok sevdim yaparken. Toz boya da çocukları yaptığı birşey. Çıkartmalı bir kağıda toz halinde boya döküyorlar:)

    Filiz; valla şimdiden okul dönemi tatilleri düşünüyorum 'ne yapacağız'diye. Kreşteyken iyiydi, yaz-kış devam:))

    Kitchen Witch; sorma benim bile pestilim çıkmıştı:)) Kutu süper olacak:)) ne kadar mütevaziyim di mi? bakalım sen nasıl bulacaksın:))

    mycitycottage, teşekkür ederim, bizim için yeni bir deneyim olacak. Kreşe alışmıştık şimdi sıra anaokulda:)) Sizin şimdi başınızı kaşıyacak vakit bulamamanız normal. Zaman çabuk geçiyor. Bakarsınız cumartesi grubunda beraber boya yapıyor oluruz:))

    Yeşimcim, teşekkür canım, seneler çabuk geçiyor onu da görürüz inşallah. Kutu güzel olacak güzelll:))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails