31 Ocak 2011 Pazartesi

10 Marifet, Yarışma ve Ödül:))

10marifet'in düzenlediği 'Ödüllü Yılbaşı Yarışması' na buradaki yılbaşı ağacım ile katılmıştım. Güzel oylarınız ve yorumlarınızla 2. olmuştum:))

İşte cuma günü Kartopu'nun sponsorluğunda olan yarışmanın ödülü geldi.


Koca bir (yünle kılıf yapılmış) sepetin içinde; dergiler, yünler, şişler, keçeler:)))



Bir de motif matik ve lif matik diye bir şey. Motif matik neyse de lif matik diye bir şey varmış meğer:) İlk defa gördüm.

Tabii örgü bilmeyen ben bu kadar yünü ne yapacak dersiniz? Annesine götürecek:)) Şimdiden bir atkı istediğimi söyledim. Kim bilir belki örgüye başlamama neden olur ve ben örerim atkımı. Zaten daha ötesine de cesaret edemem:)

Bu yarışmadan beni haberdar eden sevgili Tiryaki'ye ve oylarıyla, güzel yorumlarıyla destekleyen herkese teşekkür ederim:))


Bir de sevgili noyumberry bana bu ödülü göndermiş. Kendisine teşekkür eder, tüm bloglara gönderirim:))


24 yorum:

  1. Tebrik ederim. Kazanmayı haketmiştin. :)

    10 marifetti görmüştüm ağacını yorum yazacaktım üye olmadığım için yazamadım. :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Canım benim yaptıklarınla her türlü övgüyü ve ödülü hak ediyorsun :) Tebrik ediyor, devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. tebrikler:) iyi günlerde kullanın:))

    YanıtlaSil
  5. Seni kutlarım:)Bu kadar marifetli bir hatun örgüden korkar mı hiç?Haydi başlama zamanı kim bilir ne güzellikler üretir ellerin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ooo tebrik ederim canım ya ne güzel hediyeler :)

    YanıtlaSil
  7. Canım iyi günlerde güle güle kullan hediyelerini.Sevgiler SLN

    YanıtlaSil
  8. tebrik ederim lolipucum:)

    YanıtlaSil
  9. ağacınızı 10 Marifette görüp çok beğenmiştim zaten.kesinlikle hak ettiğiniz bir ödül.tebrikler.bu arada bende bloğumu yeni açtım beklerim....

    YanıtlaSil
  10. çok incesin lolipucum ;)
    favorimdi yarışmada senin çalışman.

    tebrik ederim tekrar,güle güle kullan hediyelerinii

    YanıtlaSil
  11. çok sevindim ama ödülü sonuna
    kadar hak edeceğin çalışmaydı ağacın

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan hediyelerini :))

    YanıtlaSil
  13. tebrikler hediyelerin süpermiş valla
    güzel şeyler çıkar bunlardan burda yayınlarsın artık

    YanıtlaSil
  14. ben de seni tebrik ederim lolipu :) yaptığın güzel şeylerle, ödülü hak ettiğin gayet açık :)

    YanıtlaSil
  15. zaten ağacın ödülü hakediyordu.tebrikler:)güle güle kullan hediyelerini.

    YanıtlaSil
  16. güle güle tüket cicilerini!!

    YanıtlaSil
  17. tebrikler canım.iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim:))) dün akşam dayanamadım bir atkıya başladım bile. Bakalım nasıl bir şey olacak. Şimdilik aklımdaki şeye benziyor gibi. Örgü bilmeyen ben, ördükçe 'aa valla bir şeye benziyo' diye diye elimden bırakamadım:)))

    YanıtlaSil
  19. Güzel kardeşim sen zaten o muhteşem ağaçla değil ikincilik bana göre birinciliği haketmiştin. Sevgiler ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Lolipu, tebrikler. Bu arada hediyelerini güle güle ör:) ''Ankara'da niye kurabiye kursu yok'' yorumunu gördüm. Bloguma bir bak istersen, kursumdan görüntüler ve kurabiyelerimden örnekler bulabilirsin. sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. semoş; çok teşekkü rederim:)) ikincilikte güzel:)) örgü örmeme vesile oldu:))

    Meltem; teşekkürler. hemen bakıyorum bloğuna, bunu duyduğuma sevindim:))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails