2 Kasım 2018 Cuma

Kumaş Mantarlar :)

Bir günde iki post şaşılacak şey doğrusu :) Hızımı almışken bir de yine kumaştan yaptığım mantarları paylaşayım istedim.

Yine elimizde bulunan kumaşları kullanıyoruz. Ne güzel ki bolca kırmızılı kumaşım var, tam da mantarlara uygun:)



Mantarın sap kısmı için açık renk bir kumaş kullandım. Önce fotoğrafta görüldüğü şekilde bir parça kestim. Uzun kenarı ve üstte kalacak kısa kısımını diktim.



Diktikten sonra içini boncuk elyaf ile doldurdum.



Bir parça kırmızı, bir parçada beyaz desenli olan kumaştan aynı boy iki tane yuvarlak parça kestim. Keserken sülfile makası kullandım, çünkü dikişi dıştan yapacaktım. İki parçayı 1-2 milim içten dikip, içini yine boncuk elyaf ile doldurup kapattım.



Şimdi elimde mantarın şapka kısmı ve sap kısmı olmak üzere içi elyaf dolu iki parça var. Bunları da birbirine fotoğrafta görüldüğü gibi birleştirdim. Son olarak ayakta rahat durabilmesi için şişe mantarından kestiğim mantar parçasını sıcak silikon yardımıyla yapıştırdım.




Ve küçük, sevimli, dekoratif mantarlarım oldu:)





4 yorum:

  1. bayıldım mantarlara.bravo!ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok sevimli görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  3. harika, çok güzeller. Ellerine sağlık. Bende de var bu kumaşlardan. Boş vakit kolluyorum, çok beğendim.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails