1 Temmuz 2016 Cuma

Bir ce-eee deyip kaçıyorum:)

Amanınnnnn ne kadar uzun zaman olmuş bloğa uğramayalı :(((( Nisandan beri iki satır yazmamışım, hiç bir şey paylaşmamışım. Bugün yarın derken haziranın sonu gelmiş, sıcaklar başlamış, tatile gitme vakti gelmiş. Gitmeden bir ses vereyim dedim, umarım postu bitirecek vakit bulabilirim. Çünkü artık sıcaklardan hiç bir şey yapılmıyor, daha bavul hazırlanacak, yapacak bir sürü iş var. Neyse hemen hızlı bir giriş yapayım o zaman.

Efendim biz bu sene 4. sınıfı bitirdik:))) zaman ne çabuk geçiyor diye mevzuya girmek istemiyorum, çünkü duygusala bağlamak için çok müsait bir konu.  Neyse öyle böyle dört sene geçti, güzel de geçti çok şükür. Artık orta okul öğrencisi oldu Oki:)))


Şimdi mezuniyet çaylarının olduğu güne dair 1-2 fotoğraf:)))



Süper 5'li :)))


Ve sevgili öğretmenimiz Derya Hanım;))) Emeğini, hakkını ödeyemeyiz. Sayesinde çok güzel ve başarılı bir dört yıl geçirdik. Her şey için çok müteşekkirim:))




Ve bu sene için hazırladığım hatıra süsler:))


Geçen sene yaptıklarım burada 


Şimdilik bu kadar, ben postu yazıp yayınlayana kadar 3-4 gün geçti. Yolculuk günü geldi çattı. Şimdi son hazırlıkları yapıp yola çıkma vakti. Şimdilik hoş çakalın,:)

4 Nisan 2016 Pazartesi

Yeni proje ne oldu acaba?

Evetttt hafta sonu itibariyle bahar tam anlamıyla geldi gibi:))) 'Gibi' diyorum, çünkü hiç belli olmaz her an havalar bozabilir, nitekim geçen sene nisanda kar yağmıştı, unutmayalım.

Ağaçlar çiçeklendi, doğa canlanıyor. Fulya, nergis, lale, sümbül derken frezya, krizantem, papatya daha neler neler, miss gibi çiçek dolacak her yer. Nazar değdirmeden bahar havasını yansıtacak bir post gelsin o zaman:)

Tığ işi sevdam devam ediyor. Demiştim 'Tığ İşi Projeleri kitabındaki her projeyi yapmak istiyorum' diye. Ancak kullanacağım ve becerebileceğim şeyleri tercih ediyorum:))) bakalım bu seferki proje ne olmuş:)))


Baharın gelişiyle evde mümkün olduğunca taze çiçek bulundurmaya çalışıyorum. Çünkü renkleri, kokuları ilk baharı evin içine taşıyor, mutluluk veriyor:)) Eee çiçek alınca eve onları koyacak vazo veya kavanozlara ihtiyaç duyuyorum. Ama öyle boş boş camlar olmuyor. Hahhh işte bu sebepten ben de kavanozlara ördüm bu sefer:)))


Kitapta 'tablet kılıfı' olarak yer alan projeyi ben kavanozlara uyguladım. Tabii yine ör-sök, ör-sök tarzında:))) Çünkü bu sefer de kavanozların çevresini hesaplamak zor oldu. Başlangıçta attığım zincirler kavanozun çevresine tam gelirken, ördükçe daralmaya başladı. Bu yüzden bir kaç defa ördüğüm 3-5 sırayı sökmek ve tekrar örmek zorunda kaldım:))


İlk yeşil olanı ördüm, en büyüğü de oydu. Onu ördükten sonra diğerleri daha rahat oldu:)) Birer günde bittiler:)))



Böyle üçlü kavanozlarım oldu işte :)) İçlerine de aldığım çiçeklerle ev miss gibi kokuyor şimdi.


Fotoğrafta yünlerin bulunduğu sepet de meleklerimi seven https://www.instagram.com/mdshome/ profilinin sahibi sevgili Müge hanımın hediyesi:)) Ben çok sevdim, tekrar buradan da  teşekkür etmek isterim bu ince düşüncesi için:)))


Şimdilik bu kadar:)) Bundan sonraki tığ işi projesi ne olacak ben de çok merak ediyorum:)))

İpana Luxe Perfection Beyazlatıcı Diş Macunu yorumlarım

Doğru makyaj, dolgun kirpikler, bakımlı bir cilt, hacimli saçlar… En önemlisi de beyaz dişlerle sağlıklı, güzel bir gülümseme! Bu yüzden diş bakımına ve beyaz olmasına oldukça özen gösteriyorum. Sürekli yeni ürünleri deneyimlemeyi de seviyorum. Burada raflarda gözüme çarpan ve Amerika’nın en büyük diş macunu markası olan Crest aslında Procter and Gamble’ın Türkiye’de sunduğu İpana markasıyla tamamen aynı içeriklere sahipmiş. Dünyada ilk defa beyazlatıcı bantları üreten bir marka olduğu için 3 boyutlu Beyazlık ailesi oldukça ilgimi çekti. Son zamanlarda market alışverişine gittiğim her mağazada ve televizyonlarda sıklıkla İpana’nın yeni ürünü olan Perfection’a denk gelince ve özellikle 3 günde %100’e kadar lekesiz iddasını duyunca denemek istedim ve hemen aldım.

İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu ünvanına sahip bu diş macunu ile deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Diş hekimimin de daha beyaz bir diş için önerdiği İpana 3D White Perfection ile güvenle, bembeyaz gülebiliyorum.

Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içeriyor. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekeleri %100’e kadar etkin biçimde çıkarıp ve bembeyaz bir gülümsemeye sahip olmamızı sağlıyor.

Performansına gerçekten çok şaşırdım. Etkisi inanılmaz! İlk kullanımdan itibaren bile diş yüzeyindeki lekeleri çıkarma etkisini farkediyorsunuz. Keskin nane tadıyla ferahlığı sağlıyor, böylece uzun süre ferah bir nefese de sahip oluyorsunuz. Beyazlatma etkisi bu kadar iyiyken diş mineme hiç bir zarar vermediğini bilmek de çok güzel.

Procter and Gamble’ın tüm dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana ile Türkiye’de de raflarda yerini aldı. Denediğinizde bana hak vereceksiniz:) Kullanmadan kesinlikle inanmazdım, deneyince etkisini gördüm ve mükemmel sonuç aldım.

Tam bir bakım sağlamak için aynı ailenin Oral-B 3D White Luxe ağız bakım suyunu da kullanıyorum. O da diş macunu ve fırçasının ulaşamadığı alanlardaki lekeleri bile çıkararak uzun süre, keskin bir ferahlık sağlıyor.

Unutmadan küçük bir not ekleyeyim; P&G ve İpana ürün performansına o kadar güveniyor ki, memnun kalmazsanız paranızın 2 katını iade ediyor. Bu nedenle beyazlatıcı etkisini kendiniz de görün diye bence gerçekten denemeniz gereken bir ürün.

Ürünü satın almak isterseniz tıklayınız!

P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım.  
http://www.agizbakimuzmani.com/

#ipanaperfection  #gülüşünügöster

İçerik Kaynak: http://kokoshgirl.com/
Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=B7MDJzarokU

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

2 Nisan 2016 Cumartesi

String Art - Yıldız

Her zaman yeni şeyler denemeyi severim:)) İlk denemesini burada yaptığı 'string art' yani iplik sanatının ikinci çalışması da bir yıldız oldu. 


Evde bulduğum bir ahşap parçasını önce kahverengiye boyadım, mumladım, beyaza boyadım ve eskittim. 


Sonra çiviler, çekiç ve ipleri aldım önüme. Zaten aklında yıldız yapmak vardı. 10 tane çivi yeter sandım. Çaktım bi güzel çivileri. Başladım ipi dolamaya. Ama ipi doladıkça baktım güzel olmuyor. Aralara ikişer tane daha çivi çaktım. 



Böylece yıldız şekli daha belirgin oldu:)) Başladım ipi gelişi güzel çivilerin arasından dolamaya.


Çivileri çakarken evet çok ses çıkıyor. Ama iyi stres atıyorsunuz. Sinirlendiğiniz veya canınızı sıkan bir şey varsa, çivilerin kafalarına vura vura rahatlıyorsunuz. Ya da düzgün çakacağım diye stres oluyorsunuz. O tamamen size kalmış:))


Çivileri çakma dışında, çocuklarla da yapılabilecek bir aktivite olabilir. Belki odalarına asmak için adlarının yazılı olduğu bir iplik sanatı çalışması yapabilirsiniz:))


23 Mart 2016 Çarşamba

Bardak altlıkları

Tuva yayınlarının "Klasik ve Modern Tığ İşi Projeleri" adlı kitabını aldığımdan beri içindeki tüm çalışmaları yapasım var:))) Yapmasam bile açıp, bakmak bile çok hoşuma gidiyor. 


Motifler önce bilmece gibi geliyor. Şablondan bakıp yapmaya çalışıyorum, olmuyor:((( Sonra adım adım yazılanları okuyarak yapıyorum, bazı yerleri anlamıyorum. Ör-sök, ör-sök (benim için bir klasik oldu:)) çözüyorum olayı:)) Şimdi işin ustaları bana gülüyordur "şuncacık şey için amma cebelleşiyor" diye:))) ama yeniyim buralarda, pes etmiyorum, yapana kadar inat ediyorum:))


Olay çözüldükten sonra arkası çorap söküğü gibi geliyor, elimden bırakamıyorum. 3-5 tane yapmadan duramıyorum:)



Bu motifi de çok severek yaptım. Yaparken de sevdiğim birine vereyim dedim. Hep kendime, hep kendime nereye kadar di mi ama:)))



Bitirince kurdele ile bağlayıp, Belizciğime hediye ettim:))) Bilenler bilir kendisi benim ablam olur:)) İnsanın bir kardeşinin olması, özellikle de ablasının olması ne güzel bir şey:))) Umarım o da severek güzel günlerde kullanır:))




Bakalım sıradaki proje ne olacak:) Yaptığım bir kaç şey daha var aslında, sırası gelince daha doğrusu üşenmeyip fotoğraflarsam onlarda burada yeri alırlar artık:)))) 

Hadi kalın sağlıcakla:)))

21 Mart 2016 Pazartesi

Melek kanadı broşlar

LOVE panolar postumda bahsetmiştim kumaş kaplı melek kanatlarından:))) meleklerimin kanatlarını bu sefer yakalara takmak için hazırladım.


Desenli kumaşlar, renkli kurdelelerle, danteller ve püsküllerle süslendi, ortaya böyle yaka iğneleri çıktı. Geçtiğimiz hafta katıldığım Neva Palas Tasarım Pazarı'nın yeni ürünleri oldu:)






Bilgi ve sipariş için instagram da lolipudan profilimden veya lolipudan@gmail.com adresinden iletişime geçebilirisiniz:))


17 Mart 2016 Perşembe

Battaniye ama küçük olanından :)

Neye niyet neye kısmet, battaniye diye başladım, diz battaniyesi olarak bitirdim. Hoş bahar gelmek üzere ama önümüz sene kış için battaniyem hazır en azından:)))


Bu yaz sevdalandım tığ işine. Ne zamandır aklımdaydı, yapılanları gördükçe içim gidiyordu. Ama örgü konusunda sıfır olan ben (daha önceleri heveslenip 1-2 şey örmüşlüyüm vardır, pek başarı gösteremedim ama:() bu işi nasıl yapacaktım? 


Yazlığa giderken yanımda götürmüştüm 3-5 renk yumak ve yegane bir tane tığ. Anneme dedim "gel şu işi öğret bana". Gösterdim nasıl bir şey örmek istediğimi. O da unutmuş yıllardır örmeye örmeye. Neyse öyle böyle derken çıkardı istediğim motifi. Ama gel gör ki annem solak:))) İpi, tığı, ilmeği her şeyi bana göre ters tutuyor. 


Azmettim bu işi yapacağım diye. Bir kaç deneme, ör-sök eğri büğrü de olsa ördüm bişiler. Ama kesmedi, aklımda hala çözemediğim yerler vardı. Kafada çözemedikten sonra iş ilerlemez bende. Sonra yazlığa gelen arkadaşımdan rica ettim öğretmesini. Bir ilmek üç lak lak derken yarım kaldı bu serüven.


Yaz bitti, sonbahar geldi. Okullar açıldı. Oki'yi okula bırakır bırakmaz soluğu Hamamönün'de Atölye Kırmızı Kedi deki tığ işi dersinde aldım:) Orada hocamızın anlatımıyla ördüğümüz motif sayesinde bende oturmayan taşlar yerini buldu.


Sonrasında rengarenk yünler, numara numara tığlar alındı ve evde çebelleşmeye başlandı. Neyse artık gördüğüm basit motifleri örer oldum:))) Baktım elimden bırakamıyorum bari daha büyük bir işe kalkışayım dedim. Mesela bir battaniye niye olmasındı:))))


Ekim, Kasım, Aralık, Ocak, Şubat derken, ara arada olsa, kare kare ördüm, ördüm birleştirdim, ördüm, ördüm birleştirdim. Birleştirme işini de youtubedan izlediğim videolar sayesinde becerdim sayılır. Baktım bitecek gibi değil, en iyisi diz battaniyesi olsun veya koltuk şalı mı diyorlar ne, işte ondan olsun dedim ve bitirdim.


Battaniye bitti bitmesine ama, benim tığ sevdam bitmedi. Akşamdan akşama, ara ara örüyorum yine, küçük küçük, şimdilik büyük bir şey düşünmüyorum. Sonucu hemen görmek istediğimden büyük ebattaki işler bana göre değil. Yapanlara sonsuz saygım var, kolay gelsin hepsine. Sabır işiymiş. 

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails