3 Ekim 2018 Çarşamba

Dreamcatcher Küpe


Merhaba;
Yine uzun bir ara vermişim :( Yazdı, tatildi derken sonbahar geldi. Okullar açıldı, işler güçler devam ederken rutin hayatlarımıza çoktan döndük. Kışın rehavetine girmeden bir DIY projesi ile bloğuma döndüm ben de. Umarım bu sefer daha uzun soluklu olur ve paylaşımlarım devam eder:)

Biz kadınlar aksesuar çok severiz. Küpe, kolye, bilezik gibi çeşitli takılar bir çoğumuzun vazgeçilmezidir. Alırız da alırız, bozulan, kırılan veya artık kullanmadıklarımızı atmaya kıyamayız. Yani ben öyleyim en azından. Mesela halka küpeleri çok severim. Kullanımı çok rahattır. Gece gündüz tercih ederim, spor veya klasik her kombine uyar. Bu yüzden kararan veya rengi attıkça gidip hep yenisi almışım. Evde 4-5 tane aynı boy, aynı tarz halka küpe var. Ama hiç birini karardıkları için kullanmıyorum. Tabii atmıyorum da:) Peki ben ne yaptım...

Bir çift halka küpeyi aldım elime. Üzerine yapıştırıcı sürerek (elimde derbi vardı, uhu gibi uzama yapmadığından çok rahat kullandım) elimdeki iplerden kırmızı olanını dolamaya başladım.







Bu dolama işlemine küpenin her yeri kapanacak şekilde devam ettim. İki küpe için aynı işlemi uyguladım.



Sonra fotoğraflarda da göstermeye çalıştığım gibi ipleri dreamcatcher yapar gibi birbiri içinden geçirdim. 





Ortasına kadar bu şekilde devam ettim. Ortayada metal bir süs sabitledim.




Eee "dreamcatcher" tüysüz olmaz:) alt kısmınıda metal tüyler taktım ve yepyeni bir küpem oldu:)


Bir sonraki yayında görüşmek üzere:)))


1 yorum:

  1. çok şık olmuş.evde bi tane var benimde en kısa zamanda deneyeceğim:)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails