2 Şubat 2011 Çarşamba

Çerezliklerim:))))

Böyle çerezlikler vardı evde. Seramik, altı adet küçük tabak. Bu halleri ile hiç kullanmamıştım.




Ama artık yeni halleriyle kullanırım:)))



Enamels boya ile boyadım, 100 derecede 40 dakika fırınladım. 3 farklı peçete kestim, bir türlü karar veremedim. Sonunda bu desenlerde karar kıldım.



İçini dışını puantiye yaptım:)) Su bazlı vernikle vernikledim. Bitti:))

Zemin rengi PLAID Folkart Enamels 4002 Warm White
Üzerindeki noktalar Cadence değişik renkte akrilik boya
Teknik peçete transferi.

44 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar:) bu fırınlama ne işe yarıyor lolipucum.

    YanıtlaSil
  2. serguncum, teşekkür ederim:)) fırınlama enamels boyayı sabitlemek için yapılıyor, ya da 21 gün beklemek gerekiyor. Ama benim sabrım olmadığı için fırınlamayı tercih ediyorum:))))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  4. süpper olmuşlar. çok beğendim. çok sevimli çok şekerler:) iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuşlar,iyi günlerde kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. farklı bir çerezlik olmuş süper, eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. bayıldım! eski hallerinin o şekil olduğuna kimse inanmaz! maşaallah

    YanıtlaSil
  8. Şahane olmuşlar. Ben olsam kullanmaya kıyamam :))

    YanıtlaSil
  9. Ay cok citlenbik olmuslarr.. citir citirr ..

    YanıtlaSil
  10. Benim kaselerin de başına böyle birşey gelse ne iyi olacak.

    Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  11. rüya gibi dedikleri bu olsa gerek...hiç aklıma gelmezdi böylesi,bu teknikleri ben de öğrenmek istyorum yaptıklarını her gördüğümde :)

    YanıtlaSil
  12. Ne becerikli insanlar var demekten alıkoyamadım kendimi :)

    YanıtlaSil
  13. Canım bu halleri muhteşem olmuş ellerine sağlık :) çok sevdim, harikasın her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  14. Boyanın parlak yüzeye tutunması süpermiş. Çok güzel olmuşlar. Güle güle kullan. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Süper,hayran kaldım,iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  16. çok cici olmuşlar.ben bunları kullanmaya kıyamam.eline sağlık.güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  17. Aklımdaki şeyi yapmışsın canım:) Süper olmuş. Yapılmışını görmek aklımdakini daha da netleştirdi. Eline sağlık, çok beğendim.
    Ben de bulaşık makinesinde çizilen cam kaselerim için aynı şeyi düşünmüştüm. Zaten bu işlere bulaşan, evde daha neyi boyayabilirim diye geziyor:)

    YanıtlaSil
  18. gene dokturmussun harıkalar yaratmaya devam supersın

    YanıtlaSil
  19. Ahucum; çok teşekkür ederim:)))

    SARI MELEK; çok teşekkürler:)))

    HATİŞİN HOBİLERİ; teşekkür ederim:)))

    Meyra; çok mersiii:)))

    Nilgün; çok teşekkürler, ilk hallerinden epey farklı oldu:)))

    Hande; teşekkür ederim, ben kullanırım sanırım:))))

    Kitchen Witchcim; çok teşekkürler:)))

    Ülker; teşekkür ederim:)))

    Delfina; çok teşekkür ederim, bir başlayınca boya işlerine bırakılmıyor valla:)))

    Aylin TÜRKŞEN AYSEL;çok teşekkür ederim, aynı şeyi ben de senin bloğuna bakarken düşünüyorum:))))(O lezzetli şeyler için)

    Yeşimcim; çok teşekkür ederim şekerimmm:)))

    Nedret Abla; Teşekkürler, enamels boyanın özelliği seramik, cam, galvaniz gibi boya tutmayan, kaygan şeyleri boyamak için :)))

    Güler; çok teşekkür ederim:)))

    ebrulikedi; çok teşekkürler, valla bu hallerini daha çok sevdim, kullanırım artık:)))

    MARİFETLİ PERİ; çok teşekkür ederim:)) şu ara ben de evdekileri elden geçirmek istiyorum daha çok :))

    Merveli tatlar; çok çok teşekkür ederim:))))

    YanıtlaSil
  20. değişimin böylesi :) harika olmuş, şimdide kullanmaya kıyılmaz olmuş :) peçetene bayıldım çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  21. İlk hallerini görünce öyle boyadın sandım, hayal kırıklığına uğramıştım. :))

    Ama sayfayı aşağıya doğru çekince işte bu dedim. :))

    Çok hoş olmuş hepside. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  22. Filiz, çopk teşekkür ederim:)) peçeteyi çok zor seçtim, ama sonunda içime sindi:))

    hobivakti, biraz yanıltıcı olmuş:)) teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  23. Lolipu ellerine saglık çok güzel olmuş.Bunlar yıkanabiliyor mu?

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, bloğunuzu bir süredir takip ediyorum ve çok beğeniyorum, bu gün de izleyiciniz oldum, bu kaseler de gerçekten çok hoş olmuş, çok zevklisiniz.

    YanıtlaSil
  25. cok güzel olmuslar, rengarenk..

    YanıtlaSil
  26. harika olmuşlar..
    Ayrıntılı açıklama için çok çok teşekkürler sevgili Lolipu...
    neşe ve sevgiyle kal ..

    YanıtlaSil
  27. Harika, hatta muhteşem olmuşlar. Keşke sizin kadar becerikli olabilseydim :(

    YanıtlaSil
  28. gerçekten bayıldım harika olmuşlar eline sağlık

    YanıtlaSil
  29. valla şahane olmuşlar..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  30. benim için inanması zor... harika olmuşlar

    YanıtlaSil
  31. tümay; çok teşekkür ederim. Yıkamaya uygun değil aslında. Yıkanabilir olması için sır vernik atılması lazım. Ama ben daha denemediğim için cesaret edemedim:)))

    Elişi defteri; çok teşekkür ederim:)) hoşgeldin bloğuma:)))

    Aysun Karaalioğlu; çok teşekkürlerrr:)))

    evcilik; çok teşekkür ederim, sevgilerr:))

    elif ada; çok teşekkür ederim, elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum:)))

    emelden; çok teşekkürlerrr:)))

    Şehnaz Halaaa:)))) çok teşekkürler: Bu arada tebrik ederim 2. kez hala olmuşsun, Allah uzun ömür versin yeğenlerine:)))

    Funny Me; çok teşekkürlerrr:))

    YanıtlaSil
  32. ben de bunlara bayiliyorum. staj ayarlamak istiyorum yaninizda. munhal bir kadro bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  33. ellerinize sağlık uyguladığınız işlemleride yazarsanız benim gibi
    bu tarz güzellikleri yapabilmeyi istedyipte ögrenmek için ortam bulamayanlara fırsat olurdu diye düsünüyorum.Eğer isteğime değer veriride işlemleri sıralama şeklinde yazarsanız öyle çok sevineceğim ve hemen bende deneyeceğim.Tekrar ellerinize ve emeğinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  34. Meral Erdoğan; teşekkür ederim:)) aahh bi 40 fırın ekmek daha yemem lazım:))))o zaman neden olmasın:))

    çokzarifişler; teşekkürler, aslında ara ara yaptıklarımı nasıl yaptığımı yazıyorum:) O zaman şimdi kısaca anlatmaya çalışayım.
    Seramik tabakları enamels boya ile (fırınlanabilen boya ve parlak yüzeylerde boya tuttucu) pon pon fırça ile (fırça izi olmaması için) boyadım. Enamels boyanın kemikleşmesi için 21 gün beklenmesi veya 100 derecede 40 dakika fırınlanması gerekiyor. Ben fırınladım. Boyanmış tabakların üzerine peçeteyi en ince katına kadar ayırdıktan sonra peçete tutkalı ile üstünden sürerek yapıştırdım. 2 kat daha peçete tutkalını tabağın her tarafına sürdüm. Bu sonradan verniklendiğinde peçetenin zarar görmemesi için yapıllıyor. Kuruduktan sonra da 3 kat su bazlı parlak vernikle vernikledim.

    Açıklayıcı olmuştur umarım:)

    YanıtlaSil
  35. ellerine sağlık. çok güzel olmuşlar.. evdeki tabaklara kötü kötü bakmaya başladım :) dur bakalım başlarına ne gelecek..

    YanıtlaSil
  36. Harika olmuşlar yaa, bayıldımm!

    YanıtlaSil
  37. Lolipu....şahanesin bebeğim..

    YanıtlaSil
  38. bayıldım ellerine emeklerine sağlık..güle güle kullan..:)

    YanıtlaSil
  39. Bayıldım nefis olmuşlar ,güveç de çok güzel..Ellerine sağlık çok yaratıcısın..sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. harikalar yaratmışsın süper görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  41. ya süper bişey bu seramik tabaklarıma bende yapmak istiyorum..emeginize sağlık..

    YanıtlaSil
  42. ben sitenizi yeni takip etmeye başladım.acemiyim de :)bir garip soru soracağım.enamel boyayı nereden bulabilirim,hobi mağazaları hariç?teşekkür ederim.bu arada çerezliklerrniz HARRRRİKAAA olmuşlar ellerinize sağlık gerçektenDeniz AKSOY

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails