7 Şubat 2011 Pazartesi

Denemeler

Bir çerçevede üç deneme.



Deneme 1: Cadence 0011 Kan Kırmızı (Blood Red) ile boyadığım çerçeveye Cadence Antiquing 300 Koyu Kahve uyguladım.
Deneme 2: Çerçevenin içine tek parça peçete transferi yaptım.
Deneme 3: Cadence 0366 Rosy Bej (Rosy Beige) ile stencil çalışması yaptım.

 
Antiquing eskitmeyi sevdim, güzel bir etkisi var. Tek parça peçete transferini çok dikkatli yapmak gerekiyor. Bir kaç uygulamadan sonra sanırım daha iyi sonuç alırım. Plastik bir spatula ile üzerinden geçerken ucunu yırttım:( Stencil ise hep yapmak istediğim bir şeydi. Bu konu üzerinde çalışmalarım devam edecek. Çünkü ilk denememde taşmalar oldu. İkinci yapışımda daha dikkat ettim:)

17 yorum:

  1. está muito bonito!
    Boa semana!

    YanıtlaSil
  2. Bence çok farkedilmiyor yırtıklar.Deneye yanıla insan en iyiye doğru gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. ilk denemede tüm peçeteyi yapıştırmak zor oluyor.yaptıkça daha korkusuz oluyorsunn.kendimden biliyorum:))

    YanıtlaSil
  4. ilk denemeye göre çok başarılı olmuş.deneme yanılma yoluyla öğrendiğimiz o kadar çok şey varki.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. sen yaparsın da olmazmı? o eksikliklerde bir an önce bitsinde nasıl olduğunu göreyim telaşından olmuştur eminim!

    YanıtlaSil
  6. öyle işaretlemesen farketmezdim :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Soraya; gracias:)))

    Gulos; işte ilk yapışta tecrübe oldu. fazla zorlamamak lazımmış:)))

    ÖZLEMCE; haklısın sanırım, korkusuz, emin bir şekilde yapmak daha iyi sonuç verecek:)))

    ada ve deniz, kırmızın bu tonu da güzel duruyor ama:)))

    emelden; çok teşekkür ederim, biraz daha sabırlı olsam daha iyi olacak ama:)))

    Nilgün; kesinlikle:)) bir an önce nasıl olduğunu görmek istememden acele ile yaptım. Ama artık sonucu biliyorum, sakinleyebilirim:)))

    Ece; aa valla mı süper o zaman:)))teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. merhabalar yaptıklarınızı bende takip ediyorum ve çok beğeniyorum,bende koca bi dolap üzeinde çalışıyorum peçete tekniğini,bakalım bitince nasıl olcak ama illaki yırtılıyo bende böle durumlarda stencıl kalıplarırıyla yırtık bölgeyi kapatmaya çalışıyorum şekiller yaparak,beni de listenize eklerseniz çok sevinirim :)).... emeğinize ve ellerinize sağlık sevgilerle samiye

    YanıtlaSil
  9. Merhaba elinize sağlık, çok güzel olmuş. Bu arada yılbaşı ağacınız çok çok güzel olmuş, müthiş yaratıcı ve şık, bence bir numarayı kesin haketmiş! Selamlar, Ebru

    YanıtlaSil
  10. çok hoş olmuş.deseni,cıvıl cıvıl sevimli..:)yırtılmaması için yumuşak fırça,yavaş ve ortadan yapıştırmaya başlama daha kolay oluyor..bende çok yırtıyordum..:) stencil ise boyayı oraya vurmadan önce bir peçetede fazlasını alırsan taşma olmuyor..bende az taşırmadım..:) zamanla düzelir..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık yine çok hoş olmuş.Bence koyu renk eskitmeler dokulu,hacimli yüzeylerde daha kendisini gösteriyor.Sonuç nasıl olur bilmem ama beyaz mumlu çalışmalarındaki gibi bir tekniği burada uygulasan yani allta boya üstte mum onun üstünde eskitme..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. samiye; çok teşekkürler:)) evet yırtılan veya bozulan yerleri kamufle etmek için stencil iyi fikir:))) Aklımda olsun benim de. Ben zaten bloğunu izlemedeyim:)))

    yasmin, aslında önce rulo sünger fırçayla yaptım, sonrasında spatula ile denedim. Yırtılacağını düşünmeliydim:)) Stencil için boyanın fazlasını peçeteye almayı deneyeceğim, teşekkürler:))

    tasanart; evet mumla eskitme üzerinde de yapmak aklımda, eminim çok hoş bir etkisi olacak:))

    YanıtlaSil
  13. farkedilmiyorlar. bence kalemle de boyayabilirsin.

    YanıtlaSil
  14. İlk kez sayfanızı ziyaret ettim ve çok beğendim..Yaptıklarınız çok güzel, hem de çok zevkli bir elden çıktığı belli..Hepsine bayıldım..Elinize sağlık..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. sen birde benim bu gün mahvettiğim tepsiyi gör :)) senin çerçeve oldukça başarılı :) bende stencel çaışması denemek istiyorum, aslında onun boyaları özel allık gibi kuru oluyor, ama yapanlar genellikle akrilik boya ile yapıyor, bu yüzden bir kaç deneme gerekiyor :) bende denicem inşallah senin kadar başarılı olurum :)

    YanıtlaSil
  16. stens calısırken bende zorlanıyorum mutlaka tasmalar oluyo varmı bunun bır kolayı?

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails