23 Şubat 2011 Çarşamba

'heryerde kalp var' etkinliği

Sevgili Nilgün'ün 'heryerde kalp var' etkinliği için yaptığım kalpli saksı, kalpli sabunlar ve kalpli lavanta kesesi:)



Saksının üzerine birde keçeden kapak yaptım. İster çiçek ekip saksı gibi kullanılsın, ister kapaklı kutu gibi kullanılsın diye.



Bunlar sevgili turkuaz lale'ye gittiler:)



Bu ciciler de ondan bana gelenler:)) Çok teşekkür ederim kendisine:) Ayrıca Nilgün'e de bu etkinliği düzenlediği için teşekkürler:)))



Bu arada İstanbul'dan döndüğümden beri feci bir boyun tutulması yaşıyorum. İlaç alıyorum ama 3. gün hala geçmedi:((( Anlayacağınız hiç keyfim yok şu günlerde:(

12 yorum:

  1. güle güle mutlulukla kullan senikilerde gittiği yeri mutlu eder umarım bu arada boynun için gel ben sana bi masaj yapayım hiç birşeyin kalmaz bak garantili ona göre ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun, bilirim çok kötü birşey boyun tutulması inşallah çabucak geçer, yaptıklarında her zamanki gibi çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun.benim de boynum,sırtım çok ağrıyor bu aralar.boyun tutulması daha da kötü.inşallah en kısa sürede geçer.
    yaptığın hediyelere bayıldım.sen de hediyelerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. morineğim; milkam... bende masaj isterimmmmmmm :))


    lolipuMMM... canım ne demek! her zaman elimden geldiğince birşeyler yapmaya devam edeceğim!

    YanıtlaSil
  6. VERY BEAUTIFUL, AND IF YOU DO NOT UNDERSTAND IF YOU HAVE ANY USE.
    BUT I LOVE THE HEARTS AND COLORS!
    As for the headache FULLY UNDERSTANDS, have the same problem
    A HUG FROM GREECE

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel şeyler yapmışsın, hediyelerin de çok sevimli güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. harika olmuşlar yine..bence boynun lodostan etkilenmiş nasıl olsa alışık değil bünye, çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşlar. Hele saksıya bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel cicişler hazırlamışsın tatlım ellerine sağlık :) Sana gelenleri de güzel günlerde kullan :) Geçmiş olsun tatlım umarım en kısa zamanda geçer boyun ağrın.

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim hepinize, beğendiğinize sevindim:)))
    Boynum artık iyi, ama 1-2 gün çok fenaydı:(
    Tubacım valla masaj süper olurdu, teşekkürler:))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails