14 Ağustos 2011 Pazar

Neymiş Gereksiz Yere Sıkıntı Yapmayacakmışsın

Cuma günü (bir önceki postu yazmıştım hani) kübikteki kızlarla Starbucks'a (teknokentin içindeki) bir şeyler içmeye gitmiştik. Cep telefonumun sesini genellikle sessize alıyorum ofisteyken (açık ofis ya, aman kimse çalınca rahatsız olmasın!!!) Öyle unutmuşum. Yanımdaki arkadaşımın telefonu çaldı. Güvenlikten arıyorlar, beni soruyormuş, eşim aramış acilmiş. Hemen  Emre'yi aradım. Telefonda sadece 'OKAN', 'DÜŞMÜŞ', 'GÖZ' ve 'HASTANE' kelimelerini duydum. Gerisi bir uğultuydu sadece. Tabii bu dört kelimeyle ne senaryolar yazılır siz düşünün artık.

Nasıl kalktım, nasıl işe dönüp arabayı aldım, Emre'ye gittim, ordan okula gittik hatırlamıyorum.

Okicim sağolsun bu aralar çok hareketli. Oyun odasında elinde oyuncakla koşarken ayağı takılmış, düşmüş ve oyuncak gözüne çarpmış. Okulda hemen müdahale etmişler, ama göz olduğu için bir de doktora göstermek için sağ olsunlar hastaneye götürmüşler. Emre'yi arayıp durumu anlatmışlar. Önemli bir şey olmadığını, neyseki dikişlik bi durumun olmadığını söylemiş doktor.

Ama var ya okula gidip Okan'ı görene kadar ömrümden ömür gitti. Aklıma bin türlü şey geldi. Arkadaş ucuz atlatmış. Göz kapağı 1 cm kadar, biraz derince çizilmiş. Allahtan dikiş gerektirecek kadar değil. Doktor bir merhem vermiş. Şimdi sabah, akşam onu sürüyoruz. Kızarıklığı ve şişliği geçti bile. Göz bu daha da kötü bir şey olabilirdi. Göz kapağı olduğu için iz bile kalmaz demiş doktor.


Neymiş, yersiz sıkıntılar yapmayacakmışsın. Böyle bir durumda her şey anlamını yitiriyor. Allah beterinden saklasın.




38 yorum:

  1. Sevgili sımın çok gecmis olsun bizde kerem kresteykin böyle bir telefon aldık hemen kreşe gittim ama nasıl gittim hatırlamıyorum baktım alnı bayağı açılmış o ağlar Ogretmeni ağlar, hemen oğlanı aldım hastaneye götürdüm 8 dikiş atıldı. Yavrularımız Allaha emanetler bende hep olabilecek daha kötü seyleri düşünüp şükrettim. Okancigimi öpüyorum çok gecmis olsun, hani derler ya ben inanırım nazar değmiş güzel cocuğa....

    YanıtlaSil
  2. Allah korumuş, çok geçmiş olsun :/

    Bu arada postu okumak için açtığımda kötü amaçlı yazılım algılandı dedi haberiniz olsun.

    YanıtlaSil
  3. Geçmişler olsun.Allah beterinden saklasın.Lolipu'cuğum belki inanmazsın ama,bir nazar duası okutsana.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ay canım benim kıyamam :( nazar değmiş okiciğe...çok geçmiş olsun....

    YanıtlaSil
  5. Allah korumuş. Olacağı varsa oluyor. Benim kızımın bütün düşmeleri gözümün önünde olmuştur.Yavaş çekim gibi görüyorsun ama müdahale etmeye fırsat bile kalmıyor. Geçmiş olsun. Evlat olunca böyle. Ancak onlar mutlu ve sağlıklıysa rahatsın.

    YanıtlaSil
  6. Ahh kıyamam nazar oldu miniğim çok ama çok geçmiş olsun tatlım, çok öperim Oki'mi de:(

    YanıtlaSil
  7. İnsan bu tarz kötü olaylar da ne boş şeyler için aıkıntı yaptığını anlıyor,doğru söylüyorsun.Çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  8. ayy içim gitti valla okuyunca, çok çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. allah beterinden korusun. sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız. Küçük Bey belki bir süre uslanır :)

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun kuzuya ! Allah korumuş derler ya aynen öyle olmuş .Çocuklar melektir Allah onları korur ama ucuz atlatmışsınız gerçekten .

    YanıtlaSil
  11. Canım çok geçmiş olsun,Allah daha kötü şeylerden saklasın inşallah...

    YanıtlaSil
  12. evlatlarımız yumuşak karnımız.Rabbim acılarını göstermesin

    YanıtlaSil
  13. Çok çok geçmiş olsun, Allah korumuş küçüğümü. Böyle şeylerle ıslah olmayalım valla biz gene gereksiz şeylere sıkılalım daha iyi. Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  14. Ah lolipucum nediyim.. erkek cocuklar böyle büyüyor sanırım. bende yenı atlattıgım için biliyorum.. coook gecmiş olsun..Allah beterinden saklasın.. hareketliler anacım ,bide görünmez kazalar sahı görünmeden saklanıp saklanıp tuzak kurmuyormu cocuklara.. öpüver benim için de geçsinn... :)

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun Oki'ye ve size. Allah beterinden korusun canım.

    YanıtlaSil
  16. çooo geçmiş olsun allah korumuş

    YanıtlaSil
  17. gerçekten de herşeyin başı sağlık.. hele hele çocuklar sözkonusu oldu mu hiç bir şeyin önemi yok, ama önemli olan bunu her zaman akla getirip öyle düşünüp öyle davranabilmek tabiki.. çok çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın tatlı kuzunuzu, öperim yanaklarından.

    YanıtlaSil
  18. Çok ucuz atlatmışsınız.
    Çok geçmiş olsunnnn..

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun diliyorum hayatta önceliklerin başına bir iş geldiği zaman her şey boş geliyor ve şükrediyoruz tekrardan ufaklığa geçmişler olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. Geçmiş olsun kuzuya ve size. Neler hissettiğinizi anlıyorum. Allah korusun çocuklarımızı.

    YanıtlaSil
  21. çok geçmiş olsun lolipucum.Allah daha beterinden esirgesin.neler hissettiğini çok iyi anlıyorum.öykü de çok hareketli.geçen hafta gözünü komidinin köşesine çarptı.gözüne bakana kadar neler neler düşündüm.morlukla atlattık çok şükür.napalım böyle böyle büyüyecekler:)
    Allah nazardan korusun okiyi.

    YanıtlaSil
  22. çok çok çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun gerçekten...

    YanıtlaSil
  23. Geçmişler olsun, neyseki ucuz atlatmış, göz çok mühim, allah daha kötülerinden korusun yavrularımızı.

    YanıtlaSil
  24. Ahh kıyamam, yavrum benim..çok geçmiş olsun, Allaha emanet yavrularımız.

    YanıtlaSil
  25. Canımmmm benim çok çokkk geçmiş olsun.
    Allah daha kötüsünden korumuş. Aman valla bu tür şeylar ömürden ömür götürüyor.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. mycitycottage; çok teşekkürler:)Yaa valla Oki'yi görene kadar neler geçti aklımdan. Eşime telefonda küçük bir şey, önemli değilmiş deselerde yeterli olmadı tabii benim için. Allaha çok şükür kalıcı bir şey olmamış. Size de çok geçmiş olsun. O anki hislerinizi çok iyi anlıyorum.

    Madam Dö Gonç; çok teşekkür ederim:)
    kötü amaçlı yazılım sanırım Hotpoint için verdiğim linkten kaynaklanıyor. Bilgi için teşekkürler

    Dodo; ahh çok teşekkür ederim; nazar duaları, kurşun döktürmeler hep var hayatımızda. Ama olacağı varmış oluyor işte napalım:)

    pembe kanatlar; çok teşekkürlerr; neyseki ucuz atlattı. Bu gün daha da iyi:))

    Nedret abla, çok sağ oll:) Valla gözümün önünde mi düşmesi iyi yoksa uzaktayken bilmiyorum. Dediğiniz gibi yanında olsam bana da dur gelirdi kesin, müdahale etmek çok zor.

    Chilekcim; çok sağ oll; ödümü patlantı edepsiz:)

    bebek kedi kız; kesinlikle, hiç olmadık şeylere bazen sıkılıyoruz. Çok teşekkürler.

    atolye nott; çok teşekkür ederim:) Allah korumuş gerçekten

    Ceren; teşekkür ederim, uslanmak mı? pek bir şey değişmedi doğrusu:)))

    colette; çok teşekkürler. Yüreğimi ağızıma getirdi, neyseki ucuz atlatmş:)

    my lifebook; çok teşekkürler :))

    Selincim; çok teşekkürler, inşallah

    neval; amin.

    ebru; çok teşekkürler, belkide ama bazen ggerçekten çok boş şeylere sıkılıyorum:(

    Kitchen Witchcim; canım yaa sorma erkek çocuklar hep bi hareket ve aksiyon halinde:)) senin de yorumuna geri dönemedim, kusura bakma size de geçmiş olsun canım:))

    yenigelin; çok teşekkürler.

    Lilacsmell; çok teşekkürler, korumuş valla:)

    YanıtlaSil
  27. GÖNÜL; çok teşekkürler:))

    Elisi Defteri; kesinlikle:) en ufak bir yerimize kıymık battığında bile nasıl can acıtır. çok teşekkürler

    HAYATIMDAKI D'ler; çok teşekkürlerrr:))

    fikir projeleri; teşekkürler. her şey anlamını yitiriyor gerçekten

    FADİŞ; çok teşekkürler, bütün hepsi Allaha emanet

    ebrulikedi; çok teşekkürler, oyy size de geçmiş olsun. Bu arada teşekkürederim gönderdiklerin geldi, çok incesin, çok teşekkürler:))

    Ahucum; çok teşekkürler:))

    Derya Kuzusu; çok teşekkürler; bende gözü duyunca zaten fena oldum. Allah korumuş

    Pembe Yastık; çok teşekkürler:)

    Beyazkkelebek; çok teşekkürler şekerim; Amin daha kötüsü olmasın.

    YanıtlaSil
  28. çok geçmiş olsun. beterin beteri var. şükür ki bişey olmamış.

    YanıtlaSil
  29. Geçmiş olsun. :(

    Verilmiş sadakanız varmış, daha kötüde olabilirdi. Bir an önce bu sıyrıklarında iyi olması ve böylesi kazaların olmaması dileği ile.

    YanıtlaSil
  30. geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın bütün çocukları..

    YanıtlaSil
  31. sevgili lolipu, çok geçmiş olsun. geçen senede benim kızım, yataktan düştü ve başucumuzdaki komidinin ucuna gözkapağını çizdirmişti. izi kaldı minicik. yumusak deri oldugu ıcın sanırım. buyudukce gececektir. ama önlem alman acısınından iz bıraktırmayacak bir merhem varsa, onu baştan kullanmayı ıhmal etme, doktor sor derim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Çok geçmiş olsun Rabbim beterinden saklasın.Sadaka verin ve bol bol nazarduası.1 santimlekılpayı Allah muhafaza.Hatta üzerinde nazar ayeti taşıttırın.Tekrar geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  33. çok çok geçmiş olsun canım. bu arada bloguna girince "kötü amaçlı yazılım" diye bir sayfa çıkıyor, bilgin olsun.
    haa, bir de senden öğrendiklerimle bir çerçeve yaptım, bakarsan sevinirim ;)

    YanıtlaSil
  34. Simin düşünürken bile tüylerim diken diken oldu insana saniye geçmez öyle bir durumda ama Allah beterinden korusun kuzucuklarımızı..

    YanıtlaSil
  35. Nilhan - Küçük Mucizem; teşekkürler, göz olunca tedirgin oldum, neyseki büyük bir şey olmamış

    hobivakti, teşekkürler, şimdi daha iyi artık

    biyasimadahagirdim, teşekkürler, evet göz olunca epey korktum:)

    Zeynep Özmen Ünlü, çok teşekkürler, ayy size de geçmiş olsun. doktor kemicetine ermiş, sabah akşam onu sürdük. Çok ufak bir çizgi kaldı. zamanla oda geçer herhalde.

    Sihirli Kokosh, teşekkürler

    ANTİGONE; çok teşekkürler

    Burcu, çok teşekkürler, amin bütün kötülükler uzak olsun miniklerden

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel bir oğlunuz var, Allah korumuş gerçekten.

    Bu nazarlığı olsun, diğer tüm kötülüklerden korunsun.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails