14 Şubat 2011 Pazartesi

Göster Kalbini

Geçenlerde sevgili Fikirlopedi beni mimlemişti. Ama baktım ben de fiyonk miyonk yok. Ben de 14 Şubat Sevgililer gününün anlam ve önemine uygun kalplerimi göstereyim istedim.

İşte benim vazgeçilmez kalplerim:))

Kapının girişinde, en büyük aşkım


Paralarımın kalbi:)

Mutfağımdaki kalpler,

Salonun kapısındaki kalpler,


Sehpadaki kalp

Salonun girişimdeki kalpler


Salondaki kalpler (devam)
Büfemdeki ve balkon girişindeki kalpler


Hala salondayız:) Bardak altlıklarım ve perdemdeki kalp
 
Kitaplığımdaki kalpler,

 
Yatak odasının kapısı ve baş ucumdaki kalpler


Vee Yatak odamdaki kalpler.

Eee hadi o zaman bu hafta sevgi, aşk haftası. Bu da kalp mimi olsun. Göster kalbini, diyelim tüm sevgimizi paylaşalım:)))
Ben bir kaç kişiyi mimledim bile:)))

24 yorum:

  1. meleklerden sonra simdide kalpler.. cok kiskaniyorum amaaa .. olmaz ki... //

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar çok kalp var evinde lolipu,o yüzden aşk ve sevgiyle ürettiklerin bu kadar güzel :)

    YanıtlaSil
  3. her yer kalp.çok şirinlerr.çok zevkli bir eviniz var

    YanıtlaSil
  4. o minicik eve nasıl bu kadar kalp sığdırabildin sen çok beceriklisinnnnn:))

    YanıtlaSil
  5. bu evin adı kalpli ev:)) enerjiside yüksektir muhtemelen bu kadar kalbin sevginin içinde;)

    YanıtlaSil
  6. sevgi dolu bir yuva olduğu belli.aşkınız hiç bitmesin..hepsi birbirinden güzel ve özel

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller..bu kalpler gibi sevgi ile dolsun eviniz :)

    YanıtlaSil
  8. Nasıl güzel kalpler var o evde..Hepsi bir birinden şık..Kalbinizden aşk ve sevgi hiç eksik olmasın:)))

    YanıtlaSil
  9. Çook güzeller tatlım :) Mimlediğin için teşekkür ederim en kısa zamanda yayımlayacağım canım :)

    YanıtlaSil
  10. Süpersin :)
    Resimlere baktığımda ay dedim ne kadar çok kalp var diye geçirdim içimden ve bende acaba kalp var mi diye de düşündüm yazarkende halen düşünüyorum ama yok :( aaaaaa var var kalpli yastiğim var.Dur bakalım birşeyler çıkar umarim eve gidince.Hımmm birde şuanda iş yerimde notluğumda durun kitap ayraçlı kalbim var.

    Sevgilerimle
    ASD

    YanıtlaSil
  11. harıkalar maşallah :) Kalpler, fiyonklardan daha havalı duruyor emin ol :)

    YanıtlaSil
  12. tabii ki kabul ettim ve senin kadar olmasada naçizane bir kaç kalpli obje paylaşabildim :D
    http://lavantabahchesi.blogspot.com/2011/02/goster-kalbini.html

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ohh maşşallah ne kadar kocaman bi kalbin olduğu evinden belli sanırım:) çok şık hepsi
    logunu çk begeniorm bnde yeni bloguma bklerim seni izleyicim olursan çk svnrm:)

    http://fashionbykitty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller..hele ilk kalbe bayıldım:))))

    YanıtlaSil
  15. Kitchen Witchcim, sorma valla ev cıngıl cıngıl zaten:)))

    Delfina; çok teşekkürlerr:))güzel yorumun için

    ÖZLEMCE; çok teşekkürler, aslında biraz daha yerim olsa oralarıda doldururum hiç şüphesiz:))

    Chilekcim; şekerim yakında bize yel kalmayacak evde:))))

    Meyra; seviyorum aksesuar, hele kalpli melekli olunca dayanamıyorum. Fotoğraflarını çekince fark ettim. Her yerden göze çarpıyor bir kalp:)))

    SMİLENA; çok teşekkür ederim:)) 13 yılldır aşkımızı yaşatıyoruz Allaha şükür:)))

    GüZeLCe; çok teşekkürler, inşallah:))

    Sihirli Günce; çok teşekkür ederim:)))

    Bahar ve kızısı Yağmur; teşekkürlerrr:)))

    Yeşimcim; teşekkürler, değişik kalpler görmek beni de mutlu edecek:))

    Beyazkkelebek; vardır vardır, eminim:)))

    Ece Nur'un Annesi "Mine"; teşekküler:))

    Ahucum; hemen göstermişsin kalplerini, bayıldım:))

    fashion by kitty; çok teşekkürler:) izlemeye alıyorum seni:)))

    GÜL'ÜMSE; teşekküler, benim de en çok sevdiğim o:))))

    YanıtlaSil
  16. ne kadar sevgi dolu bir ev böyle;)

    YanıtlaSil
  17. Oooo ne kadar şirin, ne kadar harika şeyler bunlar. :) Bayıldım.

    Benim evdeki kalpleri gözönüne getirmeye çalıştımda doğru dürüst bir şey yok ki. :)

    AAAAa ne kadar kalpsizim ben :)

    YanıtlaSil
  18. harika! bu kadar kalpli objeyi nereden buldun; şaştım doğrusu! hayranım senin bu uğraşlarına!
    bu arada küstüm; beni niçin mimlemedin! beni kimse mimlemedi! üüüüü ühü ühüüü!

    YanıtlaSil
  19. Hepsi birbirinden güzelmiş bu kalplerin:)) Ne güzel de dağılmışlar eve. Heryere güzellik katmışlar:)

    YanıtlaSil
  20. biyasimadahagirdim; teşekkürler, ıncık cıncık dolu bir ev desek :)))

    hobivakti; aaa hiç olur mu:)) ben biraz abartmışım:))

    Alo Elo!Alıyorum durmadan şekerim, para bol yaa, saçıyorum işte:))Ahh şekerim bir dahakine söz seni mimliyorum:))

    Nedret abla, çok teşekkür ederim:))

    Nilgüncüm; teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Zeynep:)))) evin geri kalanın görsen, aslında her taraf bi tarafta. Evde 4,5 yaşında küçük bir oğlan çocuğu olunca süs püs ancak ayrıntılarda:)))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails