16 Şubat 2011 Çarşamba

Güveç Kabı

Bu aralar işler çok yoğun. Sabahları ilk iş şirket maili ve gmail açılıyor. Google Readera hızlıca göz atılıp, paylaşılanlara içimden övgüler yağdırıyorum. Sonrada işlerime dönüyorum. Bu durumda yorum yazacak fırsatı bulamıyorum. Ama yine de post yazmadan duramıyorum:)

Son yaptığım güveç kabını paylaşıp, kaçıyorum.


Bu bir zamanlar içinde yoğurt olan bir güveç kaptı. Yoğurdu bitince, boş boş bir dolabın içinde duruyordu.


Ama artık mutfağımın baş köşesinde:)))
Hadi ben kaçtım:))



Zemin rengi PLAID Folkart Enamels 4043 Fuchsia
Üzerindeki püskürtme Cadence 9036
Bebek Pembe (Baby Pink) akrilik boya
Teknik dekupaj ve hamur kabarma


33 yorum:

  1. çok güzel olmuşş :))

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli gözüküyor. İyi günlerde kullan canım .

    YanıtlaSil
  3. şahane olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. nasıl oluyor yaaa ... Derya Baykal'dan bile marifetli olanlar çıkıyor bloglarda :)
    Mikemmmel olmuş, fikrine sağlık vallahi.Böyle yap çoğalt - satsan neler neler alırsın daha neler yaparsın kım bılır :)

    YanıtlaSil
  5. BU NE KADAR YARATICI BİR FİKİR....ÇOK AMA ÇOK BEĞENDİM.....HARİKASIN...ŞİMDİ SIRA BENDE GÜVEÇ TENCERESİNDE.....ELLLERİNE SAĞLIK...SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  6. Harika bişi olmuş bu..benimki hala güveç kabı olarak duruyor kahve rengi kahverengi:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş, üzerindeki resimler hiç yabancı gelmedi, filiz bunu çok beğendi .)

    YanıtlaSil
  8. Mutfağının baş köşesinde durmayı hakediyor. :)

    Rengide çok güzel.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. renge bayıldım. çok çok güzel olmuş bence

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık... renk tonuna, üzerindeki resimlere kısaca her bir detayına bayıldım. Bu arada güveç kabını nasıl bir boyayla boyuyorsunuz? Bilgi verirseniz çok memnun olurum. Kolaylıklar dileklerimle, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  11. mükemmel olmuş,ellerinize zevkinize sağlık daha önce mor bişey boyamadım hiç... sanırım boyasam iyi olucak çok iç açıcı olmuş çok ama çok beğendim.güle güle kullanın.sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Muhteşem olmuş tatlım, bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  13. yine harika,ellerine sağlık...Bunu yapmayacağım söz veriyorum... :D

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık, seni gördükçe hiç birşey yapmıyormuşum gibi geliyor

    YanıtlaSil
  15. Maşallah diyip bende kaçıyorum.
    Renk harika zaten. tasarım o derece güzel eeee ne demeli ellerin dert görmesin.
    ASD

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık harika!! işlerinde kolaylıklar dilerim..

    YanıtlaSil
  17. böyle çalışmalar görünce ne yetenekli insanlar var diyorum,rengini çok sevdim,iyi günlerde kullanılsın.

    YanıtlaSil
  18. Her zamanki gibi çok şık, çok zevkli bir çalışma.

    YanıtlaSil
  19. renkler harika elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  20. çok güzel nasılda değişmiş güveç.çok başarılı olmuş hemide çok
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. Gök, Hande, thalassapolis çok teşekküre ederim:)))

    Ece Nur'un Annesi "Mine"; çok çok teşekkür edrim, ne güzel sözler:)) aslında yaptığım bazı şeyleri pasaja koyuyorum ama şu ara kendime çalışıyorum:)))

    Şehnazcım; çok teşekkür ederim.:) bu tip güveçleri boyamak zevkli:) artık fırında kullanılamaz. Ama kurabiye servisinde neden kullanılmasın di mi ama??

    YeMeK vAkTi/AyLiN, teşekkürler:))

    Filiz, teşekkürler:) resimler yabancı gelmaz tabii. Senin güzel paylaşımından:))

    hobivakti, ada ve deniz, çok teşekkürlerr:))

    brai; çok teşekkürler, Güvecin içi sırlı olduğu için enamels boya ile boyadım:)

    samiye; teşekkürler. ben de mutfakta renk seviyorum. Her renk kullanabilirim, bunu da kısmeti mor olmakmış:))))

    siyahbeyazmutfak, Yeşimcim çok teşekkürler:))

    mutluedenseyler; teşekkürler:)) yapsan bu beni ancak mutlu eder:)))

    pembedüşler, teşekkürler, aahhhh aslında daha yapmak istediğim çok şey var ama:)))

    Beyazkkelebek, Nilgün, sergun, sedo kız,Elişi defteri, Senem Hanım hepinize çok teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  22. şahane olmuş ben bunu alır karşıma saatlerce bıkmadan izlerim çok sevimli valla ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  23. Doalbın üzerinde üzgün süzgün duran güvecim seninkini çooook kıskandı, ben de isterim diye tutturdu, bana bir iş daha çıktı:))
    Ellerine sağlık, çok cici olmuş:)

    YanıtlaSil
  24. çok güzel rekler harika ellerine emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  25. Lolipucum cok sirin olmus.. Bu guvec kabi bildigimiz toprak kap.. once boyamadan herhangi bi koruyucu surdun mu.. yani yikarsan sorun olurmu acaba ? boyayi kolay tuttumu,.Sanirim enamels boya ile boyadinn?

    YanıtlaSil
  26. öyle hemen gitmek yok herseyi detaylı yazmıssınızda bi şu resımleri nereden temın ettiğinizi yazmıyorsunuz:( bide onu yazarsanız çok memnun olucam (olucaz)harika işler çıkartıyosunuz süper olmus süper

    YanıtlaSil
  27. necla; çok teşekkür ederim, ben de böyle şeyleri etrafımdan görmeyi, kullanmayı çok seviyorum:))

    Banuca:)))) valla sizi hızınıza yetişmek mümkün değil zaten. Elinizden her iş geliyor ne güzel, Alasını yaparsının güveciniz mahsun kalmasın:)))

    Zeynep;:)))

    GÖNÜL; teşekkür ederim:))

    Kitchen Witchcim, evet evet bildiğin toprak kap. İçi sırlıydı, tahmin ettiğin gibi enamels boya ile boyadım. 2 kat su bazlı vernikle vernikledim. Ahh bi de sır verniğe cesaret edebilsem, işte o zaman yıkanabilir de:))

    Merveli Tatlar; kullandığım resimlerin bazıları filiz'in buradaki paylaşımından http://beyzagul.blogspot.com/2011/01/arkadaslarma-hediyem-olsundekupaj.html bazılarıda elime geçen çeşitli yerlerden:)

    YanıtlaSil
  28. çok şık ve güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  29. meralhobiart; çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  30. bizim dolapta da 2 tane duruyor :) süper olmuş

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails