17 Şubat 2011 Perşembe

Cirque Du Soleil - Saltimbanco

Hani taaa 1-2 ay önce burada

'Mutluyum çünkü:))))

Çünkü çok güzel iki şey oldu bu gün:))'
demiştim. İşte beni mutlu eden sebeplerden biri de o gün bu gösteriye bilet almamızdı:))))




Bu akşam İstanbul yolcusuyuz. Cumartesi günü ise yıllardır DVDlerini izlemek ve müziklerini dinlemekle yetindiğim 'Cirque Du Soleil ' in 'Saltimbanco' gösterisinde olacağım:)))) Hiç Türkiye'ye gelip gösteri yapacaklarını düşünmezdim. Öğrendiğim anda havalara uçtum. Bu dünyaca ünlü Kanadalı topluluğun gösterisi kaçmazdı. Hemen organize olup aylar öncesinden biletlerimizi aldık. Zar zor yer bulduk. Sonradan yoğun talepten gösterileri 4 Marta kadar uzatıldı.

Bu vesileyle 3 aydır görmediğim anneciğimi de göreceğim. Yani 1 taşla iki kuş. O yüzden deymeğin keyfime:)))

Şimdi sizlere bu muhteşem topluluğun bir kaç karesiyle ve kısa bir bilgiyle baş başa bırakıyorum.

Akbank ana sponsor
19 Şubat - 4 Mart tarihleri arasında Abdi İpekçi Arena’da
Grup İstanbul’da toplam 17 gösteri sahneleyecek.



Artık ayrıntıları dönünce anlatırım:))))

11 yorum:

  1. bende çok istiyorum gitmeyi size iyi eğlenceler:))

    YanıtlaSil
  2. umarım çok eğlenip bize anlatırsın :)

    YanıtlaSil
  3. oğğ renkli hayatlar hatta rengarenk :) eminim ki çok müthiş bir gece olacaktır. Döndüğünüzde geceden havadisleri dörtgözle bekliyorum efendim :)

    YanıtlaSil
  4. ay superrrrrrrrrrrrr.. bende cok isterdim gidebilmeyi.. ay hepimiz adina izle.. bayiliyordum bende videolarini izlemeye.. suppperrr bi showw..

    YanıtlaSil
  5. Senin adina cok sevindim, cünkü onlari sahne de izlemek inanilmaz bir haz ve baska bir dünyaya götürmeyi basariyorlar izleyenleri.

    Malesef bu sene Avrupa Turneleri adina bir aciklama yapmadilar daha.

    Ben de bu gösteri icin aylarca internetten takip etmis, sonunda orada oldugum icin kendimi simartmistim:=))

    Gösteriden sonra bir kac gün ayni sahnelerin etkisinde kaldigimida itiraf etmeliyim.

    Ha gösteri sonrasi kendini simartmayi unutma sakin:=))

    Harika anlar diliyorum sana gösteride.

    Saygimla.

    YanıtlaSil
  6. Gök; teşekkür ederim:)) eminim muhteşem olacak:))

    @ysun; o kadar sabırsızlanıyorum ki:))) anlatırım tabii anlatmam mı:))))

    HaNdE, süper ki ne süper hem de :))))


    Sayın KARACA; :))) çok heyecanlanıyorum, bir an önce izlemiş ve paşlamış olmak istiyorum:)))

    Kitchen Witch; ahhh valla bir kaç gösterilerinin DVDsi var kaçar kez izledim bilmiyorum:)))

    Fikirlopedim, bak şimdi daha da heyecanlandım. Tahmin ediyorum ki ben de uzun süre etkisinden kurtulamam:))))

    YanıtlaSil
  7. kendime çok kızıyorum çünkü öncelikli bilet hakkım olduğuna dair gelen mesaja 2 hafta sonra döndüm tabii tek tük yer kalmıştı konumdan dolayı tercih etmedik... benim yerimede izle olur mu?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ne mutlu sana. bende cok gıtmek ısterım. ama kızımı nereye bırakacagım. 6 yas cocukları da alıyorlarmı acaba.
    gorseller benım ruyam sankı.

    YanıtlaSil
  9. Ahh Ahucum, kaçar mıydı yahuu:)) keşke o tek tük kalan yerlerden alsaydın. Salonun her yerinden gayet iyi seyrediliyordu:))

    Zeynep; aslın da 5 yaş küçükler için bir uyarı vardı, kızını da alıp gidebilirmişsin. Daha küçükler bile vardı:)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails