1 Temmuz 2011 Cuma

Bu Bücürükler Kime Çekmiş Acaba:))

Biri teyzesine, biri annesine çekmiş tabiii:))


Yeğenim Yağmur (canım benim) annesinin yaklaşan doğum günü için bir şeyler yapmak istemişti. Ben de 'gel o zaman tepsi yapalım' dedim. Oki durur mu o da ahşap bloglarını boyamak istedi.


Yayıldık salonda masanın üstüne. Başladılar boyamaya. Yağmur dikkatli dikkatli boya yaparken bizim ki o küçük elleriyle boyadı bloglarını. (Bana hala küçük gelen eller fotoğrafta pek de küçük çıkmamış:))))))  


Sevgili Nihan'ın atölye de yaptığı tepside aklım kalmıştı. Bizde ona benzer bir tepsi yaptık. Yağmur'un itinayla boyadığı tepsinin kenarlarını zımparaladık. Sonra şekilli delgeçle çıkardığımız minik çiçekleri yapıştırdı. Seçtiği resimleri de yapıştırınca tepsisi bitti.


Bu tarzda Atölyede yapılan tepsiler için BURAYA bir bakın. Süperlerrrr:)))



Boya işleri bitince de böyle poz verdiler:))


15 yorum:

  1. Tek kelimeyle bayıldım.. Tepsiye de bloglara da onları boyayanlara da...
    Ne zevkli çocuklarla böyle şeyler paylaşmak, keşke herkes yapsa... O zaman gelecek nesil daha güzel bakar dünyaya...

    YanıtlaSil
  2. OOOOO...ellerine sağlık bücürüklerin...

    YanıtlaSil
  3. Benim tepsimden daha başarılı olmuş vallaaa nediim.. fıstıgın ellerine saglık.. :)

    YanıtlaSil
  4. afferin onlara:)) öperim ikisi de:))

    YanıtlaSil
  5. Çocukların yaptığı tüm çalışmaları hayranlıkla izliyorum. Minik ellerden neler çıkıyor neler...İkisinin de çalışması çok güzel!Tebrikler...

    YanıtlaSil
  6. tepsi çok güzel olmuş eminim annesi çok sevicek,oğluşunda çok tatlı maşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Aferin ikisine de ;)
    Ne kadar şanslı annesi,böyle güzel bir tepsiyi,hem de kızının elleriyle boyadığı bir tepsiyi ne kadar zevkle kullanacak ;)
    Oyuncaklar da ne güzel olacak kimbilir ;)

    Benim de 7-8 yaşlarından 80 yaşına kadar öğrencilerim var.Miniklerle böyle güzel şeyler yapmak çok hoş oluyor.

    Devamını beklerim ;)
    SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  8. ikiside çok güzel olmuş gerçekten maşallah diyelimde nazarımız değmesin bu ikiliden yeni işler bekliyoruz buarada haberiniz olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ikisi de gelecek vaad ediyorlar:))))
    ellerine sağlık ikisinin de

    YanıtlaSil
  10. ikisi de gelecek vaad ediyorlar:))))
    ellerine sağlık ikisinin de

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel çocuklar, maşallah, ayrıca ikisinin de ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Ne tatlılar ya! Bayılıyorum o küçük ellerle yapılan keyifli boyamalara :) İnşallah herzaman en güzel hediyenin o güzel ellerle yapılanlar olduğunu hatırlarlar, anneler de bol bol sevinir :)Maşallah demem lazım içim rahat etmez:) Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  13. cafenoHut; :))) çocuklarla böyle şeyleri yapmak eğlenceli oluyor gerçekten de. Hele yaparken ki mutlulukları her şeye değiyor:))

    NEFİSE; yetiştiriyorum bizimkileri. Hele Oki çok hevesli. Hep benim boyamalarıma sulanıyordu. Artık onun da boyayacağı şeyler var:))

    Kitchen Witch; yok canımmm:)))

    Elişi defteri; teşekkürlerr:))

    Semi'nin Mutlu Elleri; teşekkürlerr:))

    Çİğdem; anne beğendi hem de çok:)) teşekkürlerr:))

    Miray's Handmades; yaparken çok keyif aldı ikisi de. Oğlan zaten çok hevesli. Ara ar boyamaya devam ediyor:))

    necla; teşekkürlerr:))) bakalım devamı gelir herhalde:))

    fidoş; onların adına teşekkür ederim:)))

    bahar006; çok teşekkürlerrr:))

    ebru;teşekkürlerr:)) ikiside benim canımmm:))

    YanıtlaSil
  14. Amaan... Ben boşuna uğraşmayayım, ulaşamam onlara:)) Aferin şeker şeylere:))

    YanıtlaSil
  15. Ayy bunlar çok şekerler yaaa valla şimdiden usta olmuşlar bile :)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails