15 Temmuz 2011 Cuma

Artık Tatil Zamanı:)))))))))

Benin kadar Oki de tatili iple çekiyor. Zaman mefhumu olmadığı için babası ona bir takvim hazırladı. Gideceğimiz tarihi daire içine aldı, Oki de  her akşam yatmadan önce biten günü işaretledi.



Ve işteee 5 gün, 4 gün, 3 gün kaldı derken, son günüde çarpıladı.


Artık tatil zamanı:)))))

Yatıcaz kalkıcaz ve uzun bir yola çıkacağız. 2 hafta buralarda olamayacağım. Fırsat bulur da bloglara bakabilir miyim, yeni bir post yazabilir miyim bilmiyorum ama döndüğümde yüzlerce güzel paylaşım beni bekliyor olacak ondan eminim:))) 



Şimdilik hoşça kalın. Güzel günler ve mutlu anlar hepinize. Kalın sağlıcakla:))))) 

14 yorum:

  1. bol dinlenmeli,bol eğelenceli günler sizinle olsun...iyi tatiller :))

    YanıtlaSil
  2. bol eğlenceli ve dinlenceli bir tatil diliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bol kahkaha bol mutluluk dolu bir tatil olsun isallahh!!!

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller!!! Kendinize çok iyi bakın! Sevgiler,Ebru

    YanıtlaSil
  5. benim de okininkine benzer bir takvimim var evde..benimkine çetele tablosu demek sanırım daha doğru olacak çünkü ulaşabileceğim bi 16ım yok daha:) iyi tatiller diliyorum!

    YanıtlaSil
  6. Ay valla kıskandım inanki...
    İyi tatiller canım

    YanıtlaSil
  7. İyi yolculuklar, iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  8. Lolipucum senı ve eserlerini özleyeceğıiz.İyi tatillerr. güle güle git güle güle gel.. yolun antalyaya düşerse beklerimm...

    YanıtlaSil
  9. güle güle gidin güle güle gelin şekerim....

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails