14 Mayıs 2012 Pazartesi

Tadilat mı?

Çok büyük bir işe kalkıştık, çookkk. Hep gözümde büyüyordu, evin içinde yaşarken tadilat yaptırmak. Hem de öyle ufak tefek değil, sıfırdan mutfak işi. Gözümde büyüttüğüm kadar varmış. Neredeyse 10 gündür ev evlikten çıktı.

Mutfağın tüm eşyası, bir gecede evin her yanına yığınlar halinde kaldırıldı. Ertesi günün akşamı ustalar bütün mutfağı kırıp atmışlardı. Mutfak baştan aşağı yıkıldı. Elektrik ve su tesisatı yenilendi.


Evin hali, koridorda ve holde bulaşık makinası, fırın, ocak, küçük oda tıka basa tabak-çanak dolu.


Salon desen öyle...


Alçısıydı, sıvasıydı, bir gün bekle kurusun, boyası, badanası derken 7 gün geçti. Evin her tarafı toz duman, her yer birbirinde. Ben bütün gün işte olunca ustaların başında Emre, iş bitince bir fasıl temizlik, akşam ben gelince yine bir fasıl temizlik, daha yapım aşamasında canımız çıktı.


Bir de üstüne dolaplar ve ankastreler gelince onlarda salonun tam ortasında, bize adım atalacak yer kalmadı.


Bir hafta böyle geçti. Cuma günü dolaplarımız monte edildi:) Saat 10.00'dan akşam 20.30'a kadar sürdü. Cumartesi günü 9.00'dan 21.00'a kadar neredeyse 12 saat süren bir temizliğe giriştik Fatma ile, perdelerden yatak çarşaflarına kadar her şey değişti, yıkandı, silindi. Bütün mutfak eşyası yıkandı, kurulandı, yerleşti. Akşam 20.30'dan 22.00'a kadar ankastreler takıldı. Pazar günü yine ustalar evde, fayanslar ve rötuşlar yapıldı. Arkasından geri kalan mutfak eşyası yerleştirildi. Artık 1-2 eksik kaldı, onlarda tamamlanınca işin en zevkli kısmı süsleme ve keyifle (inş.) kullanmak kaldı. Ama ben de pil bitti o ayrı:))

Bitmiş halini merak ettiniz di mi:))) Bir sonraki post öncesi ve sonrası mutfağım olsun o zaman:)))

28 yorum:

  1. Böhüü biliyorum bu çileyi hersey bitene kadar evde beton kokusu ve bir toz bulutuyla yaşıyor insan. Ama bitince, herşey yepyeni ve tertemiz olunca, hah işte o zaman bu çılgınlığa neden kalkıştığını hatırlıyosun:)
    Güzel günlerde kullanın işallahh!

    YanıtlaSil
  2. ben çok merak ettim işin açıkçası, hem çalışıp hem de bu işlerle uğraşmak gerçekten çok zor. Kolay gelsin canım:)

    YanıtlaSil
  3. eminim çok güzel olmuştur. Şimdi misss gibi otur güzel evinde. Bundan güzeli varmıdır :)

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum...eminim çok güzel bir mutfak çıkmıştır ortaya :)

    YanıtlaSil
  5. Büyük bir merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin, fotografları gördüm ya vazgeçtim.. En azından şimdilik.. Biz de aynı ise kalkışmaya niyetliyiz ama çok zor görünüyor.yine de yeni haline değmistir mutlaka.kolay gelsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Bayılırım öncesi sonrası görüntülere:)
    Evde yaşarken tadilat çok zor. Hele bir de mutfak olunca... Benim mutfağımı da değiştirmek gerekiyor ama direniyorum.
    Eminim çok güzel olmuştur. Süsle püsle göster bize:)

    YanıtlaSil
  8. çok zor tadilat işleri gerçekten, ben merakla bekliyorum bitmiş halini:))

    YanıtlaSil
  9. Offf gercekten cok zor bisey neyseki bitmis. evet yeni halini merak ettim :)

    YanıtlaSil
  10. Amanın amanın okuyunca bile panik bastı!!! Anladığım kadarıyla zor kısım bitmiş o nedenle geçmiş olsun diyorum :) Yapılırken insan mahvoluyor ama sonrasında da yeni eve gelmiş gibi oluyorsun valla, eminim süper olmuştur, güle güle oturun :) Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  11. Allah kolaylık versin.. Özetlerini okumak bile beni yordu.Kim bilir siz ne kadar yorulmuşsunuzdur..Ama bittiğinde çok güzel olacağına eminim.Bir sonraki postunuzu merakla bekliyorum..Görüşmek dileğiyle.. SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
  12. aynı şeyleri ben bir ay önce yaşadım ..seni çok iyi anlıyorum..ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN..AMA BİTİNCE KEŞKE DAHA ÖNCE YAPTIRSAYDIM DİYECEKSİN İNŞALLAH..ŞİMDİDEN GÜLE GÜLE KULLAN CANIM..

    YanıtlaSil
  13. mutlaka çok güzel olmuştur..güle güle iyi günlerde kullanın..:)

    YanıtlaSil
  14. Eminim çok güzel olmuştur... resimleri merakla bekliyorum... ama çok zor işe kalkışmışınız, hemde evin içindeyken...

    YanıtlaSil
  15. Amanııınnn.. Ay ay ay.. Allah yardımcın olsun. Sadece fotoğraflara bakarken yüreğim sıkıştı. Eminim sonuç çok güzel olacak ama bu hop kalkışa yürek dayanmaz valla. Cesaretine hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  16. Gecen sene banyomu yiktirdigim ani hatirladim. Bu yazda mutfaga kalkisacaktim ama vazgectim :)

    Yeni halini gorunce hemen solugu magazalarda alicam sanirim. Fikir olmasi acisindan resimleri merak ediyorum.

    Hayirli olsun...

    YanıtlaSil
  17. Ammann Allah yardımcınız olsun. Bende aynen sizin gibi mutfak tadilatı yaptırmıştım. Mutfağın içinde harç karılmıştı. Üstelikte aynı anda evin tüm kapılarını değiştireceğimiz tutmuştu. Aman Alllahım ne öngörüsüzlüktü. O günlerim aklıma geldi. Neyse siz zoru atlatmışsınız. İyi günlerde oturun, Hayırlı oldun.

    YanıtlaSil
  18. Merak ettim bende.Zor olmuş ama kesin değmiştir bu zorluğa :)

    YanıtlaSil
  19. sonrası fotoğraflarını merakla bekliyorum...çok büyük kolay gelsin sana :))

    YanıtlaSil
  20. çok zordur evet ama çok güzel olmuştur eminim 10 günlük bir sıkıntı ama yepisyeni oluyooor heryeer güzel günler geçirin : )

    YanıtlaSil
  21. Amaann bende baykus maykus diyorum..Anacim desen basim kalabalik.. Seni en iyi ben anlarim bennnn.. Ayni sey olmasada arka arkaya 3 kere ev tasimis bulunmaktayim. Ayak altinda bi bebek ve hic yardim almadan.. Kolay gelsinnn,Eminim harika bi mutfak oldu.. Hemen resimleri paylas.. aysen simdi suslemeden resim de cekmezsin bekler dururuz biz simdi.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitchen Witchcim, beni nasıl da tanımışsın:))) eksikler tamamlansın süslensin, püslensin mutfağım öyle görücüye çıkacak:))))Bu arada baykuşların aklımda en kısa zamanda zevkle yapacağım:))

      Sil
  22. Biliriııımmm,bilirim evde eşya varken tadilatı bende 5 sene önce hem mutfak hem banyo tadilatı yaptırdım 42 gün annemlerde kaldım feciydi ama sonrası çok güzel ...iyi günlerde kullanın...Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  23. Zorlu bir işe girişmişsiniz, yorucu olmuş ama eminim sonuç harika olmuştur.

    Öncesi ve sonrasını merakla bekliyor olacağım. :)

    YanıtlaSil
  24. Bizde 3 yıl önce kırdırıp yeniden yaptırmıştık. Evi aldığımız zamanki dolaplar çok kötüydü, dediğin gibi hatlar da yenilenmişti. Felaket oluyor o işler. Şimdi sırada banyo var ya aralıktan beri bahane uyduruyoruz karşılıklı:))
    Bitirmişsiniz işi neyse bundan sonrası cidden keyifli oluyor unutuluyor o toz-pislik...

    YanıtlaSil
  25. Sevgili Lolipu bugün son yaptığım ahşap panonun görselinden senin de kutu yaptığını öğrenince tüm bloğunu baştan aşağı gezdim. Yaptıklarına yeniden hayran oldum. Ellerin dert görmesin ! Tadilata kalkışmışsın ,Allah kolaylık versin. Nasıl gidiyor işler ,umarım her şey gönlüne göredir. Keyifle kullanacağın bir mutfağın olmuştur. Senden yeni postlar bekliyorum :) Sevgiler !

    YanıtlaSil
  26. teşekkürler çok güzel bir paylaşım olmuş bloğunuzu severek takip ediyorum paylaşımlarınız çok güzel :)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails