25 Ağustos 2009 Salı

HAYATIMIN EN GÜZEL GÜNÜ - 2 - Büyük Sürpriz

Yılbaşı akşamını arkadaşlarla beraber ablamların evinde geçirecektik. Ben de hazırlanıp erkenden Belizlere gittim. Yolda giderken hala inanamadığım için daha iyi bir marka gebelik testi alıp öyle gittim. Şüphelendiğim şeyi belli etmemek için hiç bir şey yokmuş gibi normal davranmaya çalışıyordum. Hatta sigara bile yaktım ama içime çekmeden içtim. Sonunda dayanamadım ve tuvalete girip 2. testide yaptım. Sonuç gene pozitifti. Emin olmak ve ablamlarında bunu öğrenmesi için ablamı yanıma çağırıp testi gösterip bunun doğru olup olmadığını sordum. Önce şaşırdı sonra sevinçten bağırarak göz yaşları içinde birbirimize sarıldık. Sesimizi duyan eniştem Ünsal ve yeğenim Yağmur yanımıza geldi ve durumu onlarla paylaştık. Şimdi sıra akşam Emre’ye sürpriz yapmaktı. Bunun için kimse bir şey çaktırmayacaktı. Bu, akşama kadar bizim küçük sırrımız olacaktı.
Akşama doğru arkadaşlarımız ve Emre geldi. Yemeğe oturduk. Yemeklerimizi yerken ara verip hediye faslına geçtik. Herkes birbirine aldığı hediyeleri verdi. Ben de Emre için aldığım çantayı verdim, öpüştük kutlaştık. Ortalık biraz sakinleşince ‘haa bide ufak bir şey daha vardı’ diye hediye paketine sardığım gebelik testini Emre’ye uzattım. Önce pakete şaşırdı niye ikinci bir hediye diye. Paketi açtıktan sonra bu sefer içindekini görünce ve ne olduğunu anlayınca daha da şaşırdı. Göz yaşlarını tutamadı ve birbirimize sarılıp bir süre ağlaştık.

Bu arada orada bulunan çok sevdiğimiz arkadaşlarımızda şoktalardı. Böylece o zaman henüz adı sanı belli olmayan bebeğimizin haberini sevdiklerimizle paylaşmış olduk.

Ayın üçünde hemen doktora gidip hamileliğimi kesinleştirdik. Sonra bu güzel haberi öncelikle ailelerimizle ve diğer sevdiklerimizle paylaştık.

Hamilelik dönemim rahat ve huzurlu geçti. Çok bi sıkıntım olmadı. Çevremdekilere de pek bi sıkıntı çektirdiğimi sanmıyorum. Ufak tefek şeyler olmuştur ama oda her hamişin başına gelir canım.

40 hafta boyunca yapılan bütün testlerde ve kontrollerde benimde bebeğinde her şeyi normal çıktı. Sorunsuz ve sıkıntısız bir dönem geçirmiştik. Tek sıkıntım doğumun ağustos ayının sonuna doğru olmasından dolayı havaların çok sıcak olmasıydı. Ve tabii bir an evvel bebeğime kavuşmak istemem.





4 yorum:

  1. hiç bir zaman unutulmayacak süpriz bir hediye olmuş süper

    YanıtlaSil
  2. Anaaammm.. niye böyle sulu gözüm yaa.. valla gezinirken buralara kadar gelmişim nasıl geldim bilmiyorum ama yazın beni çok etkiledi.. ne güzel bir haber verme bu..tebrik ederim.. yazı eski ehh..ama ben gene de yazmak istedim.

    YanıtlaSil
  3. nefise gibi bende anaaaaaaaaaaaaaaamm ne sulu gözm diyorum:)))benim oğlum melikşahta yedi aylık tekrar geçmiş doğum gnlerimi hatırladım allah analı babalı büyütsün canım...

    YanıtlaSil
  4. Рretty! Thiѕ ωas a reallу wondeгful post.

    Τhank уou foг proviԁing these details.


    my wеbpаge :: ro wedding skills

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails