21 Ocak 2010 Perşembe

MİMlenmişmiyim ne:)))



Sevgili
Gami'den izler beni MİMlemiş. Kendim hakkında 7 ilginç şey yazmam gerekiyormuş. Aslın da pek de ilginç biri değilimdir. Ama gönlümden geldikçe yazalım bakalım:))


* Sabahları uyandığımda kendime gelmem uzar sürer, bu yüzden mümkünse ilk 10-15 dakika görüşmeyelim, nemrut olurum. (Okicim hariç)
* Yaz-kış, güneş-bulut, yağmur-çamur, kar-kış demeden güneş gözlüksüz dışarı çıkmam.
* İlk tanıştığım insanlarla kolay kolay muhabbet edemem, çekinirim. Çünkü düşüncelerim hızlı ama dilim yetişemediği için abuk sabuk kelimeler dökülür ağzımdan, ondandır çekingenliğim.
* İtiraf ediyorum obsesiflik var biraz.
* Biraz da takıntılıyımdır. Eşyaların yeri milim kıpırdasa hemen düzeltirim. Her şey yerli yerinde dursun isterim.
* Sitem etmeyi sevmem, sitem edilmesinide istemem
* Çikolata dendi mi akan sular durur benim için

İşte bu kadar.
Gamiciğime çok teşekkür ederim.

Mimlenenlerin (isterlerse) yapması gerekenler;

- Yukarıdaki fotoğrafı yayınlamak.
- Kendileri hakkında 7 ilginç bilgiyi paylaşmak.
- 7 kişinin linklerini paylaşarak onları ödüllendirmek.
- Ve onları mimleyen kişinin kim olduğunu belirtmek.

Sıra geldi benim MİMlediklerime. Tabii eğer isterlerse:)

yumidoko
BeyazKKelebek
bydnz
leyya-craftmania
celebi74
fatmaozen
kapkaracamdankelebek

2 yorum:

  1. o zaman çikolata kardeşliğine devam diyorum : )

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hımmmm bu mim olağını biz pek bilmiyoruz ama.Valla görüyordum bazı kişileri dedikki bizi kimse mimlemiyor.SAYFANA BİR GİRDİM BİR BAKTIM MİMLENMİŞİZ.Hoşuma gitti:)
    Bunu pazartesi yazacam ama, şimdi şirketten gelen bir haber ile yoğun kar yağışından dolağı erken çıkıyoruz yupiiiiiii.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails