19 Eylül 2013 Perşembe

Keçe kumaş kaplı, süslü püslü defterler

2 haftadır geçmeyen ani baş ağrılarının sonucu 'boyun fıtığı' çıktı. Malum bütün gün bilgisayar başında çalışanların belkide kaçınılmaz hastalığı boyun veya bel fıtığı:( Tedavi için verilen ilaçlar işe yaramayınca 3. hafta hala baş ağrısı devam. Ancak verilen 7 gün rapor hiç de fena değildi. 

Evde olmak çookkk güzeldi. Gün nasıl geçiyor, akşam nasıl oluyor anlamadım. İlaçlar fena uyku yaptı, uyumadığım zamanlar evle ilgilenmek, ufak tefek işlerle uğraşmak fıtığıma değil ama ruhuma çok iyi geldi. Bakalım birazdan yine doktora gideceğim, bu sefer ne diyecek çok merak ediyorum. Çektiğim baş ağrısından artık kurtulmak istiyorum. Neyse benim bu ara sağlık problemlerim böyle, umarım bir an önce geçer. 


Hani geçenlerde sipariş üzerine bir anı defteri yapmıştım, beni kesmedi tabii. Kafada fikirlerde uçuşurken 3 tane daha defter kaplayıverdim. Raporlu olduğum dönemde de rahat rahat fotoğraflarını çektim.

Kelebekli, kuşlu, cupcakeli defterler yaptım. 


Çeşitli kurdeleler,

 Renk renk ipler,

Desenli kumaşlar, keçeler ve silikon tabancası kullandığım malzemelerden bazıları.

Kes, biç, iğnele, dik, yapıştır... Benim de bir dikiş makinesi almam farz oldu artık:)) En kısa zamanda şöyle işimi görebilecek bir makineye sahip olmak istiyorum:)


Bakalım nasıl defterler yapmışım:)))

Bu tatlı tarifler için;

Bu güzel anılar için,

Bu da insanın içini kıpır kıpır eden mutluluklar için bir defter olabilir mesela:))))


Sağlıklı ve renkli günler, haftalar herkese:)))))

59 yorum:

  1. çok iç açıcı olmuş ellerinize sağlık ve çok geçmiş olsun. Bende çalıştığım için bilirim raporlu olmanın tadını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar Yorgun, çok teşekkür ederim:)işe ara vermek iyi geliyor insana:)

      Sil
  2. hepsi çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık :)
    o kurdeleleri nerden aldın peki, çok ciciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalpli baykuş, çok teşekkürler, ben de yaparken çok zevk aldım:)
      Kurdelelerin renkli beyaz ipli olanlarını Kent Park Rossmanndan, diğerlerini de Tchibodan almıştım:)

      Sil
  3. Öncelikle çok geçmiş olsun. Biran önce sağlığınıza kavuşmanız dileğiyle. Cok güzel hepsi.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. satush, çok sağ olun:) neyse bu gün çok daha iyiyim:) teşekkür ederim:)

      Sil
  4. hepsi birbirinden güzelll böyle cıvıl cıvıl ciciler görmek içimi açıyor gerçekten ellerinize sağlıkkk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elmasmagicraft, çok teşekkür ederim:)) ben de sevdim:)

      Sil
  5. Çoook geçmiş olsun. Herşeyden önce sağlık, bir an önce eski sağlığına kavuşmanı diliyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marifetliyizbiz :))) canım çok teşekkürler:)) Akılı ben ilaçları günde 3 tane kullanmam gerekirken 1'er tane kullandım. Sanırım ondan biraz daha uzun sürdü iyileşmem. Ama şimdi iyiyim çok şükür:))

      Sil
  6. Çooook geçmiş olsun. Bir an önce eski sağlığına kavuşmanı diliyorum arkadaşım...

    YanıtlaSil
  7. Amanın harika olmuş ya bunlar, bayıldım, hele ilk fotoğraf nefis nefis....
    Ellerine sağlık ve tabiki geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cafenoHut; çokkk teşekkürlerrr:))) senin kağıt kesip, yapıştırmaların gibi ben de keçelerle, kurdeleler, kumaşlarlar oynuyorum işte böyle:)
      Çok teşekkürler, ağrılarım geçiyor saırım bu gün daha iyiyim:))

      Sil
  8. Geçmiş olsun boyun fıtığı ağrısı ne beter bi ağrıdır iyi bilirim:( defterler süper capcanlı ve kıpır kıpır olmuş ellerinize sağlık,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş; çok teşekkürler:)) gerçekten son haftalarım çok keyifsizdi, şimdi iyiyim çok şükür:)Defterleri ben de sevdim, yaparken de çok zevk aldım:)

      Sil
  9. Ah ne guzel bunlar ..Silikon tabancasıylamı bunların hepsini yaptıdınız hiç dikiş yokmu yani ! Brova valla güle güle kullanın o zaman sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PEMBEMAVİ ❤; :))) teşekkürlerrr:)) dikiş gereken yerleri diktim, ama çoğu yeri silikonla yapıştırdım. Çünkü bazen dikiş izleri hoş durmuyor, hele makineyle değilde elde dikiliyorsa:)

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim.Defterler harika olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Kaya çok teşekkürler, artık daha iyiyim, en azından ani vuran baş ağrısını iki gündür çekmiyorum. Umarım bir daha tekrarlamaz:)çok teşekkür ederim:) defterlerin beğenilmesi beni çok mutlu etti:)

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim.DEfterler harika olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Simin harika her şey be dikiş makinan olmadığına çok şaşırdım çünkü bu kadar şeyi elde dikmek çok sor sadece yapışkanla halledememceğin şeyler de var üstüne üzstlük işlerini halletmek için ufak çaplı bir şey arıyorsan geçen gün ben a101in tanıtımında singer dikiş makinası gördüm ve sadece 200liraydı ben internetten almıştım artes diye bi marka 100lira mı neydi ufak tefek irimi hallediyorum ama dikmeyi öğrendikçe ilerledikçe malesef yeterli gelmiyor alırsan da singer al m allengirli bir şey alma ama onu da kurması masura takması zor oluyor çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sardunyabahcesi; teşekkürlerr:) yaa sorma kaçırdım A101deki makineyi:(( arkadaşım epey araştırdı zar zor bir tane bulmuş. Bir tene daha bulabilselerdi alacaktım hemen. Evet bazen zor oluyor elde dikmek, hem de vakit alıyor:(

      Sil
  13. bloğunuzu yeni keşfettim vede bayıldım hemen burda pinterst te vede ınstagramda takibe aldım sevgilerimi sunuyorum banada beklerim
    http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatoş, hoşgeldin o zaman:)))ooo dört bir yandan takibe alınmışım, teşekkürlerrr:)))

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun.
    Bayıldım. Çok güzel olmuşlar. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya Çoban; çok teşekkür ederim, iyiyim artık (yani şimdilik, iki gündür ağrım yok:))) çok teşekkürler, bu kadar beğenilmesi ben çok mutlu etti:))

      Sil
  15. Cok gecmis olsun sevgili Lolipu, umarim cabuk iyilesirsin, defterler de harika olmus, ellerine saglik:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaziye P; çok teşekkürler:) ben yanlış anlamışım günde 3 tane alınması gerek ilaçlardan 1'er tane almışım. Belki daha çabuk iyileşecektim, Ama çok şükür bu gün iyiyim:)) çok teşekkürler defterleri ben de çok sevdim:)

      Sil
  16. Siminciğim geçmiş olsun... Defterlerin harika olmuş, bende geçen sene defter kaplama niyetiyle bir dünya defter satın almıştım ama elim değmedi bir türlü, belki senin bu paylaştığın harika şeyler sayesinde motive olurum ve yaparım... Dikiş makinesi konusunda da ben geçen sene aldım ve çok memnunum (hem de çok hesaplı bir makine), marka tavsiyesi ihtiyacın olursa ara... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilufercim çok teşekkür ederim:) 3 hafta çektim ama bu gün daha iyiyim artık. Bi de ben yanlış anlamışım ilaçlardan günde 3 tane almam gerekiyormuş, ben 1'er tane aldım. Hoş 3 'er tane alsaydım uyumaktan kendimi alamayacaktım herhalde:) 1'er tanesi bile yetti beni uyutmaya:) Ahh o defterlere bi başlasan duramazsın, bi de güzel olurlar ki:) Yorumlara cevap yazarken arada alıverdin bi siteden singer promise 1409 arkadaşım kullanıyor, iş görüyormuş. Bakalım heyecanla bekliyorum :)) Bu ara da bloğunu okudum sabah, allah kavuştursun:) ayrılık zor, ama dediğin gibi gelişim için de önemli:)Öpüyorum seni,

      Sil
  17. Simin Hanim oncelikle cok gecmis olsun..Defterler suslemeler harika bayildim valla.Ellerinize saglik..Ben de bu aralar kagittan defter kaplamac islerine giristim..Kagitlarla,renk renk desenlerle oynamak hosuma gidiyor :) Sizinkileri de cok sevdim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilekli Mektubum, çok teşekkür ederim:)) Evet malzeme elini altında olduktan sonra aklındakileri uygulamak çok zevkli:))

      Sil
  18. Bayıllldıımm bayıldım canım yaaa. ellerine sağlık nasılda cici olmuşlar:) çok şeker hepsi de..bu arada geçmiş olsun canım, üzüldüm durumuna.. sevgiler lolipuu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SeaBelle Cinar; çok teşekkür ederim:))) vaktim olsa daha da yapardım. Belki ara ara yine devam ederim:)) çok teşekkürler bu gün itibariyle daha iyiyim:))

      Sil
  19. Harika olmuşlar Simincim her biri ayrı güzel❤❤ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SMİLENA; canım teşekkürler, beğendiğine çok sevindim:)))

      Sil
  20. Ellerinize sağlık çok şirin olmuşlar :')

    YanıtlaSil
  21. benim de kapladigim kece defter ve sik kullandigim kitaplarim var ama zamanla tuyleniyorlar.. insallah sizinkilerin baslarina pek is gelmez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duru Mutfak; amann inş bunlar öyle olmaz:)

      Sil
  22. Öncelikler geçmiş olsun. Defterlere gelince çooook cici olmuşlar. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  23. geçmiş olsun:( ben de bu aralar baş ağrısından muzdaripim. Defterlere bayıldım, harikalar. ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebygale; sağ ollll:))) aman çok fena sana da geçmiş olsun. Çok teşekkür ederim, yapması da çok keyifliydi:))

      Sil
  24. Simin hanım çok ama çok geçmiş olsun. O ağrıyı çok iyi bilirim umarım yakın zamanda düzelirsiniz. Ben 1 ay fizik tedaviye gittim faydası olmuştu. Defterler şahane olmuş. çok şirinler. Bu arada tavsiyeniz üzerine Atölye beyaza kaydoldum veeee ben de yaptıklarımı blogda paylaşmaya başladım. Bir gözatmak isterseniz http://smmmondm.blogspot.com/
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semoş; çok teşekkür ederim:) bu gün daha iyiyim. en azından başıma ağrılar girmiyor (şimdilik:)) Doktor vermedi bana fizik tedavi, umarım gerek kalmadan geçer. Size de geçmiş olsun. Atölye Beyaz'a başlamanıza çok sevindim. Çok güzel şeyler yaparsınız kesin. Ortamı çok güzeldir.

      Sil
  25. Geçmiş olsun. Baş ağrısı zordur. İnsanın yaşam kalitesini cidden olumsuz etkiliyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada ve deniz çok teşekkürler, gerçekten çektiğim baş ağrısı çok sinir bozucuydu. Neyse ki dün sabahtan beri henüz ağrım olmadı:)

      Sil
  26. Çok geçmiş olsun,ağrılarla yaşamak zor.
    Bloğunuzu yeni keşfettim,bayıldım ve takibe aldım.
    Ben de beklerim.
    www.keyifolsun.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifolsun,
      çok teşekkürler:) şükür iyiyim artık:) Bloğumu beğendiğinize sevindim hoş geldiniz:))

      Sil
  27. Çok geçmiş olsun :( inşallah hızla iyileşirsiniz..
    defterler şirin.. :) ne güzel yaratıcılığınızı cıvıl cıvıl şeyler yaparak gösteriyorsunuz..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelincika; teşekkürler, iyiyim artık:)) çok teşekkür ederim:) ben de yaparken çok severek yaptım:)

      Sil
  28. Boyun ağrıları için egzersiz vermişlerdir. ben çok faydasını gördüm. Hararetle tavsiye ederim.Geçmiş olsun.
    Defterlere diyecek yok,çooook özendim. ben de mi yapsam :)) da defter kullanmıyorum artık:(
    Öğretmenliğe veya öğrenciliğe yeniden başlayasım geldi.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails