11 Ocak 2010 Pazartesi

Evrenden Torpilim Var - KİTAP

Evrenden Torpilim Var İstemek Olmanın Yarısıdır - Aykut Oğut, güzel bir kişisel gelişim kitabı. Hele kendinizi kötü hissettiğinizde, her şeyin ters gittiğini, bütün olumsuzlukların sizi bulduğunu sandığınız zamanlarda okunması gereken bir kitap. Pozitif düşünceye inanıyorsanız ve her şeyi değiştirebileceğinizi düşünüyorsanız çok keyif alabilirsiniz. Ben okurken eğlendim ve çok keyif aldım. Ama anlatılanları ve paylaşılanları hayata geçirmek bazen bana çok zor geliyor. İnsan her zaman, her şeye olumlu bakıp pozitif olamıyor.

Yıllar önce Richard Bach’ın MARTI adlı kitabını okumuştum. Bir çoğunuz da okumuşsunuzdur. Orada geçen bir sözü hala unutmadım ve ara ara kendime hatırlatırım, ‘NE İSTEDİĞİNİ BİLDİĞİN SÜRECE BAŞARIRSIN’. Lise son ve üniversite hayatım boyunca hayat felsefen olmuştu. Eğer gerçekten çok isterseniz ve isteğiniz olmuş gibi davranırsanız neden olmasın ki:)

3 yorum:

  1. MArtı'yı bende okumuştum. Diğer kişisel gelişim kitaplarına göre sevimliydi. Çok kişisel kitabı okumama rağmen, bana bir katkısı olduğunu düşünmüyorum. Anlık insanı gaza getirmeye yarıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Ben düşnce gücüne çok inanırım. Kitabı not ettim,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. BEN KİTABI OKUDUM VE HAYATIM DEGIŞTI DIYEBILIRIM
    DİĞER KIŞISEL GELIŞIM KITAPLARINDAN COK FARKLI SANKI ARKADASINIZLA KONUŞUYORMUSUNZ HİSSİ VERİYOR.
    VE TORIK BILGI YOK. ŞUNU YAP BUNU YAP ŞÖYLE OTUR BÖYLE KALK GİBİ BIR MANTIK OLMADIGINDAN :)))
    BEN ÇOK MEMNUN KALDIM :)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails