4 Haziran 2015 Perşembe

Yenilenen balkon masası

Aslında bu sene balkonda kullandığımız takımın yenisini almayı düşünüyordum. Bir kaç senedir teak yağı ile yağlamadığım ve kışın da kaldırmadığım için epey kötü gözüküyordu. Bir de masanın üzerinde yanık izi falan vardı, hep üzerine örtü sererek kullanmak zorunda kalıyordum (dipnot; yazın balkon çok güneş aldığından kullandığım bütün örtüler, geceden kaldırmayı unuttuğum için soldular:(()

Sonra dedim ki "ne gerek var şimdi masraf etmeye, bi temizleyeyim, yağlayayım bakalım nasıl olacak". Önce sandalyeleri yağladım, baktım fena olmadı, gayet iyi duruyor. Masaya gelince sıra "hadi" dedim, "sen bunu boyarsın, zaten gözden çıkarmıştın, olmazsa yine örtü örter bir süre daha kullanırsın"


Önceki hali bu şekildeydi.


Akrilik boyalarla boyadıktan sonra ise böyle oldu:)





Ama yine dayanamadım ve eskittim:))


Boyadığım kısımlar dahil, teak yağı ile yağladım. Bu haliyle bizi daha uzun süre idare eder sanırım:))


Haziran ayında olmamıza rağmen havalar yağışlı ve soğuk. Ama bu kahve yapıp, yeni masamda oturup, balkon keyfi yapmama engel olmadı.



Kıssadan hisse; ne yapıyormuşuz, eski diye atmayıp, elden geçirip, yep yeni bir hâle getirip, daha uzun yıllar kullanıyormuşuz:)))


38 yorum:

  1. Çok iyi yapmışsın.Elindeki malzemeyi yenilemek en güzeli..Rengarenk de olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) bence de böyle uzun bir süre daha idare eder:))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş , iyi ki değiştirmemişsin . Renkler süper . Bayıldım . 3 tane balkonu olupta balkonda oturmayan ben bile özendim . Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:))) o 3 balkon ben de olacak, hepsine aynı takım yaparım valla:))))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ya :)

    YanıtlaSil
  4. COK GUZEL OLMUS ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş bence yeniden daha iyi hatta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)) yeni takımların fiyatını görünce, bence de daha iyi oldu:)))

      Sil
  6. alnından öpesim var seni!!! vallahi harikasın Simin..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm senin yaptıklarını da hatırlıyoruz:)) çok sağ ol:))

      Sil
  7. çok güzel ve eğlenceli olmuş,eline sağlık,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel olmuş yeni hali cidden havası değişmiş rengarenk cıvıl cıvıl olmuş.Eline sağlık Simin bu eskileri yenileme işinde seninle aynı fikirdeyim.Ve hatta şuan aynı renk olan balkon masam geldi gözümün önüne.Örtülerin altına saklıyorum ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)) ben de yeni halini çok sevdim:)) şimdi gözüm etrafta başka neyi boyasam diye:)))

      Sil
  9. çok güzel olmuş elinize sağlık kahverengi yerleride beyaza boyarsanız çok daha güzel ve ferah olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, belki bir kaç sene sonra beyaza çeviririm, artık yağladım, boya tutmaz:))

      Sil
  10. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Bu işlere bulaşmadan önce o kadar çok ahşap mobilya attık kli, şimdi çok üzülüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)) yaa di mi şimdi o ne hale gelirdi kim bilir

      Sil
  11. Çok hoş olmuş bence,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Bence artık hiçbir şeyi atmamak lazım.
    Bu teak masaları ben de yıllar evvel çok severek almıştım ama bak bak nereye kadar ? Vallahi iyi fikir ben de girişebilirim , olur mu olur 👌🏻😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla, sağlam olduğu sürece elimizdekileri değerlendirmeliyiz. sen de pek güzel bir şeyler yaparsın ama:))) bu arada hemen yazımda tik'leri teak olarak düzeltiyorum Nilgün ablacım:))) doğrusunu yazmak lazım:)

      Sil
  13. Bnun gibi kare kucuk bir masa da bende var.. Gecen yaz beyaza boyamaya basladim.. bir cok is gibi tabi onu da henuz tamamlayamadim.. /birdaha ki yaza kaldi sanirim.. Basladigim isi yarim birakip bi o ise bi bu ise atlayip durmasaam neler yapicam amaaa.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama olmuyor Şebnemcim, başladık mı yarım bırakmak yokkk:)) olur canım sonuç güzel olsun, geç olsun da güç olmasın:)))

      Sil
  14. Cok güzel! I love how the table turned out.
    I invite you to share at my Link up today.
    Iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
  15. Akrilik boyayla boyamak hic aklima gelmezdi dogrusu. Cok canli ve guzel olmus... bol bol keyif yapmaniz dilegiyle. Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. harika görünüyor ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  17. Atmadiginiz iyi olmus. Cok uxun omurlu oluyir tik mobilya ve hem de tik cok pahali artik .

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel görünüyor :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. harika görünüyor ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. Balkon için ben de ahşap masalara ve sandalyelere bayılıyorum. Ama açık havada kalacakları için bakımı ve koruması zor olduğundan 3 yıldır bir türlü masa-sandalye beğenip alamadım:)Geçen yaz tam oldu bu iş diyordum ki (belki görmüşsünüzdür, Koçtaş'ta mor-mavi ve yeşil renkli metal, hafif masa ve sandalyeler vardı) benim keyfim ve kahyası karar verip alıncaya kadar stoğu bitmişti:((
    O günden beri "böhüüü" modundayım bu konuyla ilgili:)) Sizin sonuç beni biraz cesaretlendirdi açıkçası ahşap alma konusunda. Bir de sorum olsa, sandalyeleri tozdan nasıl koruyorsunuz? :)) Yada temizliği nasıl oluyor?

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmuş şekerimm ♥

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuş, rengarenk çok canlı. Balkonda keyifli oturmalar:)
    Bu arada ben de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  23. Renkli ahenkli güzel olmuş . Çiçekleriniz ve saksılarınızla uyumlu . Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails