23 Aralık 2015 Çarşamba

Pınar Profesyonel ile Chef Akademi'de Bronz Hindi

Dün akşam Chef Akademi'de Uçan Hindi ile lezzetli şeyler yaptık, diye başlayıp günlerdir, hatta haftalardır oturup iki satır yazı yazamadım yaa, yazıklar olsun bana:((( Ama çok yoğundum, önce 12-13 Aralık Neva Palas Pazarı için melekler, yılbaşı ağaçları, süsler hazırladım, sonrasında yılbaşı nedeni ile sıradaki siparişleri bitirdim. Şimdi sakinledim ve oturup hemen konuya giriyorum:)

Bronz Hindi, organik tarım pazarı için Avrupa'nın çeşitli ülkelerinde üretilen bir hindi cinsi. Siyah ve beyaz hindi birleşmesinden dolayı bronz renkte olan bu hindiler, diğer hindilere göre daha yavaş kilo alıyor. Etinin olgun ve yumuşak olması sayesinde oldukça lezzetli ve pişme süresi diğer hindilere göre daha hızlı.




Türkiye'de İzmir ve Manisa'da doğal ortam, bitkisel yemler ve rahat dolaşım alanlarında yetiştirilen Bronz Hindiler, Pınar Et tesislerinde işlenerek, yüksek kalite hindi eti olarak biz tüketicilere sunuluyor.

Biz de bir grup blogger, Chef akedeminin daveti ile, bu güzel hindiden alternatif lezzetler hazırladık.




Önce şefimiz Ali Açıkgül'den Bronz Hindi ve neler hazırlayacağımıza dair bilgiler aldık.








Sonra sıvadık kolları, hindimizi el birliği ile didmeye başladık:))





Düşük yağ oranı, yüksek protein seviyesi, içerdiği magnezyum, çinko ve fosfor gibi minerallerle, selenyum ve demir deposu olan bu hindi ile hazırladığımız lezzetli tabakları silip süpürdük tabii:))



Yeni yıl akşamı belki sofranızda bu hindiye yer verir, sağlıklı ve lezzetli bir menü hazırlayabilirsiniz:))



Biz o akşam, Chef Akedemi'de olmaktan ve Pınar Profesyonel Bronz Hindi'yi tatmaktan çok mutlu olduk. Ve organize eden Sevgili Ayşegül'e https://www.instagram.com/ankaraetkinlik/ ve  sevgili Zeynep'e https://www.instagram.com/lariendijital/ fotoğrafları için çok teşekkürler:)))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails