22 Mart 2012 Perşembe

'Family Portraits' by Steve McCurry











18 yorum:

  1. baa yılllll dımm.. bence hayattaki en güzel başarı aile olabilmek..ne mutlu ki başarmışsınız.

    YanıtlaSil
  2. tüm aileler çok güzel...hele siz şahanesiniz.hiç eksik olmasın gülümsemeleriniz...

    YanıtlaSil
  3. Polonyalı ailenin kalabalığı çok hoşuma gitti.
    Ne güzel cıvıl cıvıl bir mekandır yaşadıkları.
    Sizi zaten biliyoruz. çok hoşsunuz :)
    Birde eşler birbirine benzermiş ama, siz eşinizle çok benziyorsunuz.

    YanıtlaSil
  4. Polonyalı aile de pek şekermiş:) siz de öyle:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir hatıra...
    Hep böyle birlikte olun, hep böyle gülün inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Süpersinizzzzzzzzzz..:))))))))))

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel. Mutluluğu görebiliyorum bakınca. Ama en mutlu ve ferah olanı sizinki :) Sizin için harika bir anı olmuş. Çok imrendim size.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel...çok güzel Simin...Maşallah diyorum canım.Polonyalıların fotoğrafı çok hoş geldi bana..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş fotoğraflar:) çok tatlısınız, en güzel arka planı sizinki seçtim:)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi süper. Polonyalılar çok tatlı :) ( sizden sonra tabi)

    YanıtlaSil
  11. Allah esirgesin tatlım, çok güzelsiniz. sizin her daim fotograflarınız çok doğal çıkıyor zaten, öpüyorum........

    YanıtlaSil
  12. Çok tatlısınız, maşallah size ^.^

    YanıtlaSil
  13. Çok güzelsiniz yüreğiniz gibi Simincim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. çok geç biliyorum şimdi farkettim, acayip mutlu oldum tekrar tebrikler.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails