13 Nisan 2010 Salı

Eroinle Dans - Canan Tan - KİTAP

Canan Tan'ın kitaplarını severim. Benim için yaz tatilinde okunacak, su gibi akıp giden kitaplardır. Hele ilk okuduğum kitabı 'Piraye'yi çok beğenmiştim. ‘Yüreğim Seni Çok Sevdi’, ‘En Son Yürekler Ölür’ ve 14 farklı kadının birbirinden ilginç öykülerini anlattığı ‘Çikolata Kaplı Hüzünler’...
Son okuduğum ‘Eroinle Dans’ adlı kitabını da çok beğendim. Hep sorunları olan, hayatla başa çıkamayan insanların çare aradıklarında uyuşturucuyu tercih ettiklerini düşünürdüm. Ama yanılmışım. Bir kez denemeden bir şey olmaz deyip başlanan ve uyuşturucunun ağına nasıl da kolay düşüldüğünü, insan iradesinin bu zıkkım karşısında nasıl zayıf kaldığını okudum. Bir de arkadaş seçiminin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha düşündürdü bu kitap bana.

7 yorum:

  1. Canan Tanın kitaplarını bende çok seviyorum. Bu kitabınıda merak ediyordum, paylaşımların için saol

    YanıtlaSil
  2. bu kitap beni çok üzmüştü :(

    YanıtlaSil
  3. Canan Tanın kitaplarını bende çok sevdim şu an yüreğinm seni çok sevdi okumaya devam ediyorum

    YanıtlaSil
  4. YETENEK-SİZİN; okunması gereken kitaplardan biri bence:)

    STİL DİREKTÖRÜ; evet yaa üzücü ve düşündürücü bir kitap

    GÖNÜL; ayy o kitabı da güzeldir:)

    YanıtlaSil
  5. Canan Tanın kitaplarını bende severim diye yorum göndermiştim ama göremedim yorumumu....

    YanıtlaSil
  6. zencefil; http://lolipu.blogspot.com/2010/04/gittim-geldim.html adlı postta yorumun:))))

    YanıtlaSil
  7. Nedense sevemedim Canan Tan kitaplarını. Çok basit bir dili var. Bazıları yalın dil kullandığını söylese de ben yalın değil basit bir dil kullandığı iddasındayım. Basitlik ile yalınlığı birbirine karıştırıyoruz ne yazık ki...

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails