19 Ekim 2009 Pazartesi

Duvar Süsü

Sonunda keçe ve peçete transferini birlikte kullandım. Kendinden kuruyan model hamurundan kurabiye kalıplarıyla şekiller çıkardım. Kalp ve çiçek şeklindeki hamurları ince bir tele geçirip kurumaya bıraktım. Hamur kuruduktan sonra üzerini peçete ile kapladım ve vernikledim. Sonra Paşabahçe’den aldığım keçe bardak altlıklarına iğne iplikle (hani kururken ince telden geçirmiştim ya içinden ip geçirdim) monte ettim. Üç parça keçeyi aralarına da yine hamurdan hazırladığım boncukları misina ile birleştirdim. Ucuna da boncuklar taktım.

İşte böyle bir duvar süsüm oldu :)



5 yorum:

  1. SÜPER OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK.. YALNIZ DUVAR SÜSÜNDEN ZİYADE BUNDAN BİR KAÇ SIRA FARKLI RENKTE KEÇE İLE YAPIP KAPI SÜSÜDE HOŞ OLMAZ MI?
    BİRDE.. BONCUKLARI NASIL YAPTINIZ KENDİNDEN KURUYAN HAMUR NASIL BİRŞEY OLA Kİ?

    YanıtlaSil
  2. dakikadanonce teşekkür ederim. Kendinden kuruyan hamur oyun hamuru gibi birşey ama şekil verip beklettikten sonra seramik gibi sert bir hal alıyor. Duvar süsünün altından sarkan boncuk gibi şeyler de hazır, zamanında boncuk satan bir yerden almıştım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok zevkli, çok güzel bir iş çıkarmışsın yine ortaya lolipu, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. beyaz kkelebek20 Ekim 2009 16:26

    bencede farklı bir süs olmuş.Hem keçe var, hem hamur var, hemde peçete var.süper çok beğendim bende de keçeler var ama ne yapsam diye düşünüyorum ve bir türlüde birşey bulamadım.

    Ellerine sağlık,güle güle kullan

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. AAAA....ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM....GÜLE GÜLE KULLAN...

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails