8 Temmuz 2011 Cuma

Bir Tepsi Daha

Yazlığa yapılan bir tepsi daha:))


Ev, ablamın evi, derken yazlığı da doldurmaya karar verdim. 



Bu tepsiyi sabah kahvelerimiz için yaptım. Annem Türk kahvesini çok sever. Sabahları muhakkak kahvaltıdan sonra kahvesini yapar. Bize de ona eşlik etmek düşer:))) Tabii sonrasında fallarda kapanır. Bakacak biri varmış gibi:)))



Anlaşıldığı üzere mumla eskitilen tepsiye peçete transferi yaptım. Dışına da kırmızı ve larcivert çizgiler attım. Benim için yazın rengi BEYAZ, KIRMIZI, LARCİVERT:)))))



Bu tepsinin bir özelliği var. O da içindeki şeritlerin tek tek boyanıp, eskitilip tepsinin içine yapıştırılması.




Aslında ahşap şeritler renk renk boyansa bu teknik daha belli oluyor. Ama ben bu şekilde kullanmak istedim. 


Bu arada artık yazlığa gitmek İS-Tİ-YO-RUMMMM. Çok sıkıldım çoookkkk. Deniz, güneş, kumsallllll. Az kaldı az. Geri sayım başladı:)))))



45 yorum:

  1. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık! İyi günlerde kullanın ;) SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir tepsi, zaten yaptığınız işlerin hepsini çok beğeniyorum, özellikle bu deniz fenerli temalı olanlar daha bir gönlümü çaldı doğrusu, elinize sağlık. Keyifli kavheveler.

    YanıtlaSil
  3. Bu tepsi gerçekten harika olmuş. Dışındaki çizgiler ne kadar düzgün. İçinin süslenmesi harika harika olmuş. Gerçekten bayıldım. Çok hoş. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. bu tepsiyi ilk ben gördümmm atölyede yaşasın! :) çok güzel olmuş gerçektende ...ellerinize sağlık!!!

    YanıtlaSil
  5. Oy oy oy oyyyy oyyyyyyyyyyyyy.. Harika fevkaledenın fevkınde olmuş lolipucum.. aştın sen aştınnnnnnnn.. Bayıldımmmm ve bu oğlişle hiç bişey yapamamanın stresi altında iyicene de sinir oldum haaaaaa.. Eline sağlık diyorum.Sizin yazlık nerdeydi bakimm belki giderken nasılsa ekim olucak ev boş olurda çalıveririm bu yaptıklarını oracıktan.. hehehehe..
    lolipucum bu tektek boyandı yapıştırıldı kısmını anlamadım ben.. nasıl yani şekercim?

    YanıtlaSil
  6. harika,elinize sağlık.
    Tam yazlığa uygun olmuş.

    YanıtlaSil
  7. ahoy! ben de bayılıyorum denizci temalarına, ayrıca ufak da bir fener koleksiyonum var ve içlerinde favorim deniz feneri şeklinde olanı. Bu tepsi de bana onu hatırlattı hemen. Harika olmuş:)))

    YanıtlaSil
  8. inanılmaz güzel olmuş.bayıldım diyebilirim.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. elllerine sağlık,harika olmuş,bu şerit tahta görünümüne bayıldım,denemeliyim...Yazlık için hiiiç acele etmeyin,Antalya bile yeni ısındı,hatta geçen hafta denizdeydik çıkınca çook üşüdüm,şifayıda kaptım yaz ortasında....

    YanıtlaSil
  10. bu tepsiye bayıldımm, ellerinize sağlık. çok güzel yapmışsınız.

    ben de deniz feneri ve yelkenli temalı dekupaj resimleri arıyorum ama böyle güzellerini bir türlü bulamadım :(

    YanıtlaSil
  11. Şahane, müthiş, harika...İnan bu güzelliği karşılayacak kelime bulamıyorum. Ellerine sağlık tatlım. Kahve keyfiniz ikiye katlanacak bu güzel tepsiyle :) şimdiden keyfiniz bol olsun canım.

    YanıtlaSil
  12. Çok çoook beğendim, elinize sağlık ve benim yelkenli-deniz fenerli yemek takımımla nasıl uyumlu olur anlatamam :) Birşey sormak istiyorum tepsinin zeminindeki o şeritleri nasıl yaptınız? çok güzel bir eskitme olmuş.

    YanıtlaSil
  13. Harika bir tepsi olmuş!!! Ba-yıl-dım.

    YanıtlaSil
  14. Çok içten söylüyorum,sen çok kısa zamanda olağanüstü gelişme kaydettin .Bu iş sadece teknik bilmekle olmaz çok yeteneklisin çook ! Çok beğendim,ellerine sağlık. İyi hafta sonları dileğimle...

    YanıtlaSil
  15. Nefis olmuuuuuş! Süper güzel. Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  16. inanılmaz güzel olmuş.. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Ooooo... İşte bunları gördükçe benimkileri atasım geliyor :(
    Nasıl güzel bir eskitme, nasıl güzel ve uyumlu resim-renkler, zevkine hayran kaldım, tam deniz kenarında bir eve yakışacak tepsi, öptüm ellerini :)

    YanıtlaSil
  18. Tez zamanda harika bir tatil dilemeyi unuttum :))

    YanıtlaSil
  19. Bu ne kadar harika bir tepsi oldu!!!
    Bayıldım!

    YanıtlaSil
  20. yaptıklarınız tek kelimeyle muhteşem atölye bana yakın olsa bende gitmek isterim... :(..
    deniz temaları şeylere bayılırım bir yengeç burcu olarak.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  21. şahane olmuş gerçekten güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  22. yine döktürmüşsün canım
    umarım bi an evvel gidersin mucx

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel olmuş, tepsi değil tablo bu, duvara asılmalı:) Güle güle kullanın, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  24. Miray's Handmades; çok teşekkür ederim:)))

    Derya Kuzusu; çok teşekkür ederim, yaptıklarımın beğenilmesi beni çok mutlu ediyor:)) teşekkürlerr:))

    Tuğçe; çok teşekkürlerrr:)) dıştaki çizgileri bantlayarak yaptım:))

    ada ve deniz; :))) mersiii:))

    pembe kanatlar; aa evet atölyeye getirmiştim:)) teşekkürlerr:))

    Kitchen Witchcim; yaa bir aralar bende öyleydim merek etme biraz daha büyüsün kendi kendine oynamaya başladığında sen de rahat edeceksin:))) Bu bantlar rulo halinde ahşap ince şeritler. İstediğin uzunlukta kesip kullanabiliyorsun.

    birdelidekor, teşekkür ederim. Böyle deniz fenerli falan tam yazlık için oldu:))

    Lumos Design; çok teşekkürler, ben de denizi ve denizi hatırlatan her şeyi çok seviyorum:))

    SMİLENA; çok teşekkür ederim canımmm:))

    LiLa; çok teşekkürlerr. Valla Ankara da yeni yeni ısındı. Ama ben çok sıkıldımm çokkk:))

    sahika; çok teşekkür ederimm:))Burada kullandığım peçete, Tepe Homedan almıştım. Peçetelerden fotokopi çektirip dekupaj kağıdı gibi kullanabilirsiniz.

    Yeşimcim; çok teşekkür ederim şekerim. Bir an önce bu tepsiyle servis ettiğimiz kahveleri içmek istiyorum:)))

    YanıtlaSil
  25. tarcinmoscow; teşekkür ederim:)) Şeritler rulo halinde ince ahşap şeritler. tepsiinin boyu kadar kesip (6-7 tane)tek tek boyayıp eskittim. Sonra zemine peligon ile yapıştırdım.

    evimin dekoratörü; çok teşekkür ederim:))

    colette; çok tatlısınız, çok teşekkür ederim:)) ben de teknik olarak ilerlediğimi görebiliyorum, ne güzel bunları sizlerden de duymak:))

    ebru; çok çok teşekkür ederim:))

    Elif'in Dünyası; teşekkürlerr:))

    Banuca; aa hiç öyle demeyin, ne güzel şeyler yapıyorsunuz sizde. Çok teşekkür ederim:))

    deniza17; çok teşekkür ederim:))

    tack; çok teşekkür ederim:))

    necla; çok mersiiii:)) teşekkürlerr:))

    Edacım; çok teşekkürlerr. Az kaldı az, bir elin parmakları kadarcık:)))

    bahar006; aaa çok teşekkür ederim, demek tablo gibi ne güzelll:))

    YanıtlaSil
  26. Aa tamam bildim.ahşap kenar bantı bunlar demekki. ay kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi vallaa.. sen nerden temin ettin atölyedenmi o şeritleri.. çünkü bildiğim kadarı ile o şeritler rulo halınde top satılıyo.. o da baya malıyetli olur gibi geldi bana.. bide nasıl denk geldi seritlerin en kalınlıgı yanyana dizince.. inceltmek zorunda kalmadın mı ?

    YanıtlaSil
  27. çok yeteneklisin..ellerine zevkine sağlık..harikalar yaratmışsın..sni kutluyorum..sanasdaiyi tatiller canım..

    YanıtlaSil
  28. Şahane olmuş.Atölye Beyaz'ın benden sonra (!) en yetenekli öğrencisi sensin.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. Süper süper süper olmuş! bayldımmm!! Banyomu denizci temalı ve bu tonlarda dekore etmek istiyordum, ne yakışır böyle birşey :) Bloğunuza ilk kez geliyorum sanırım, satış da yapıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  30. Kitchen Witchcim; evet atölyeden atölyeden aldım şeritleri. Çok güzel tablolarda yapılıyor bu şekilde:)Tam 8 şerit yan yana tam gelidi. Kesmem gerekmedi yani:)))

    Şehnaz; çok teşekkür ederim, beğenilmesi yaptıklarımın beni öyle mutlu ediyor ki, anlatamam:)))

    Dodo; :)))) çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum:)) çok tatlısınız:))))

    kirazzade; çok teşekkürlerrr:))) Satış şu ara yapmıyorum. Ama daha önce yapmıştım. Yeniden satış yapmaya başladığımda buradan haber veririm:))

    YanıtlaSil
  31. Tek kelimeyle BAYILDIM.. Diyecek hiçbirşey bulamıyorum o kadar güzel olmuş ki.. deniz temalı herşeye bayılırım ama bu süper olmuş.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  32. Valla sekerim ben senin hızına yetisemiyorum desem.Ne harika işler çıkarıyorsun.Valla bayıldım desim. Bak gör diyiyorum kendi kendime ama yapasım yokkkk.
    Bu yaz beni çok bozdu :(
    Supersin lolipu

    YanıtlaSil
  33. Efser; teşekkürlerrr:)) ben de çok seviyorum teniz temalı objeleri:)))

    Beyazkkelebek; ayy çok teşekkür ederim:))) Artık ara verdim bende. Eee almıştın güzel güzel şeyler atölyeden, noldu? bi başlasan gerisi gelir.

    YanıtlaSil
  34. çok güzel olmuş elinize sağlık :) Paşabahçede bu renklerde ve temada peçeteler vardı. Tepsinize çok yakışırmış aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
  35. DENİZ TEMALI TEPSİNİZİ ÇOK BEĞENDİM.ELLERİNİZE SAĞLIK.KAHVELERE GELİNCE AFİYET OLSUN

    YanıtlaSil
  36. zevkınıze ve yaptıklarınıza hayran kalmamak mumkun deıl ellerınıze saglık bende acık renkler ve beyaz calısmayı sevıyorum ama vernıkte sıkıntı oluo sarartıo sız ne vernık kullanıyorsunuz...

    YanıtlaSil
  37. ellerinize sağlık, çok beğendim

    YanıtlaSil
  38. çok güzel bu tepsi.bayıldıımm:))

    YanıtlaSil
  39. deniz temalı tepsinize bayıldığımı söylemek istiyorum elinize sağlık çok hoş olmuş hepsi birbirinden güzeller. :)

    YanıtlaSil
  40. selam lolipu
    tepsin harika olmuş,dekupajları nereden buldum öğrenebilir miyim.

    YanıtlaSil
  41. selam lolipu
    tepsin harika olmuş,dekupajları nereden buldun öğrenebilirmiyim.

    YanıtlaSil
  42. selam lolipu
    tepsin harika olmuş,dekupajları nereden buldum öğrenebilir miyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Figen ŞAHİN, çok teşekkürler:) peçeteyi tepe homedan almıştım sanırım:)

      Sil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails