28 Eylül 2009 Pazartesi

AKM Avrasya El Sanatları Günleri

Dün Umut ve kayınvalidesi ile birlikte AKM’de Avrasya El Sanatları Günlerine gittik. Çok kalabalıktı. Çeşitli ülkelerin standları vardı. Kazakistan, İran, Hindistan, Filipinler daha bir çok ülke vardı. Tabii gidip de bir şeyler almadan dönmek olmaz. 3-5 bir şey aldık haliyle.

İşte aldıklarımdan bir kaçı.

Bu kutulara bayıldım. Folyo ve Strech film koymak için. Ucu tırtıklı, folyo veya strechi cırt diye kesiveriyor. Tanesi 3.50 TL


Bunu hangi ülkenin standından aldım hatırlamıyorum ama çok hoşuma gitti. Keçe bozuk para çantası. 5 TL


Asıl bunlara bayıldım. Kolye ucu gibi kullanılacak bir şey. Ama keşke çift çift alsaydım diye düşündüm eve gelince. Belki Stil Direktörünün http://www.stildirektoru.com/2009/09/navy-terlik-susledim.html yaptığı gibi yazlık bir terliği süslemek için kullanabilirdim. Tanesi 2 TL



1 yorum:

  1. lolipuuuu
    canım ama ben o folyo kesicileri çok beğendim...
    harika
    harika
    harika..
    keşke burda da satılsa...

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails