9 Ekim 2014 Perşembe

Bakır Etkisi

Bakır bu sene de moda. Hemen hemen tüm ev aksesuarlarında karşımıza çıkıyor. Ya da algıda seçicilik ben hemen fark ediyorum. Çok hoşuma gidiyor. Altın gibi gümüş gibi değil daha sıcak ve parlak:)

Ben de 1-2 deneme yaptım bu güzel renk ile. Önce beyaza boyadığım teneke kutular üzerinde denedim. Vazgeçilmez puantiye, kalp ve yıldız boyadım. 





Sonra cam üzerinde bakır varak denedim. Biraz daha sabır gösterip, dikkatli yapsaydım daha güzel olabilirdi. Ama böyle de doğal bir görüntüsü oldu bence:)




Bir de yine cam da, bu sefer içine bakır rengi boyayı akıtarak bir deneme yaptım. Şimdilik bunlarda hoşuma gidiyor:) 



İçinde mum yakınca da değişik bir hava katıyor ortama:) Hoşuma gidiyor.


Bakır etkisinden çıkana kadar çalışmalarım devam edecek:)) 

16 yorum:

  1. bayıldım yaptıklarına,
    hele bakır varak hımm çok şahane olmuş,evde o kadar çook şişe var ki,bi türlü ayrılamadığım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller, hepsine ayrı ayrı bayıldım. Varak işini beceremem sanki ama teneke kutuyu deneyeceğim :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Bence bakırın modası hiç geçmez ki. şişeler şahane.

    YanıtlaSil
  5. Ah senin bakır yorumlarına bayıldım ben..Ellerin dert görmesin. Çünkü kalay meselesi ve bu iş ihmal edilirse riski sebebiyle korkuyorum bakır tencere tavalardan ben, ama seninkiler tamamdır, ben de bu şekilde katılayım modaya, hatta bu boyayla bir kaç küpenin rengini de değiştirsem mi acaba? Bak aklıma iyi geldi şimdi..:))

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuslar.Iyi fikir verdin bizlerede.Ellerine saglik bayildim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ringo ringo şişeler hepsi biribinden güzel:)
    konserve kutuları ile bende bozdum bu ara! ama ne hoş materyaller değilmi,
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller en çok içinde mum olanları sevdim...

    YanıtlaSil
  9. tek kelimeyle bayıldımmm

    YanıtlaSil
  10. hepside çok cici
    teknik eleştirme ben yapamam kuzum sen bana hep kusursuz geliyorsun biliyorsun :)
    biraz zamandan sonra tekrar merhaba! ♥

    YanıtlaSil
  11. bu sene H&M home da bakır objektifler çalışmış, çok hoşuma gitti, bir şamdan belki bir mumluk alabilirim, ya da nezihte görmüştüm bu bakır boyalardan. Onlardan alıp kendimde yapabilirim. Sonuç olarak benimde bir bakırım olsun:) seninkiler muazzam olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Hepside harika olmuş gerçekten.İnsan isteyince bide emek verince ne güzellikler oluşturuyor kanıtıda burada işte.Ellerinize sağlık arkadaşım.Keyifle kullanın inşallah.Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. bira şişelerine bayıldım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teneke kutulari boyadiginiz beyaz boya ne tur bir boyadir?

      Sil
  14. MUMLUKLAR NE DE HOŞ GÖRÜNÜYOR:)

    YanıtlaSil
  15. Bu boyayı nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails