4 Haziran 2013 Salı


7 yorum:

  1. İnanmıyorum ne kadar çok çapulcu var. Kendimi mutlu hissettim

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum ne kadar çok çapulcu var. Kendimi mutlu hissettim

    YanıtlaSil
  3. Lütfen basın gibi ekran karartma Siminciğim yaz ,senin gibi gençler yazınca içim aydınlanıyor ,umudum artıyor!

    YanıtlaSil
  4. Al bir çapulcu daha burda :)

    YanıtlaSil
  5. sizin gibi duyarlı insanları çoğunlukta olduğunu gördükçe umudum daha çok artıyor ne mutlu biz çapulculara

    YanıtlaSil
  6. bu yorumumu muhtemelen yayınlamayacaksınız ama ben yine de yazmak istedim...ortada ciddi bir provoke var,ve siz bilerek veya bilmeyerek buna dahil oluyorsunuz...sizin bireysel özgürlükleriniz sizin olsun ama bana tüm üniversite ve çalışma hayatımı zehir eden insanlar şuan gezi parkında..benim bireysel özgürlüklerim nerede acaba.?.asla direnişinizi desteklemeyen ve hatta şehrimizi yaşanmaz yaptığınız için öfkelenen binlerce insan da var..bunu unutmayın...yine de iyi niyetlilerden olduğunuzu umarak kolaylıklar diliyorum direnişinizde....

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails