20 Mayıs 2010 Perşembe

Gittim-Gezdim-Geldim

Geldim ama hasta geldim. İstanbul'un havasına kandım, üşütüp geldim. Tatilde dinlendim mi? Hayır. Uykumu alıp uyandım mı? Hayır. Gezdim mi? Evet. Güzel vakit geçirdim mi? Evet. Dört gün için gidip gelmeye değdi mi? Evet:))))

Peki bu dört günde neler yaptım?

İşte annemin balkonundan yüksek yüksek binalardan gözükebildiği kadar gözüken deniz manzarası. Binalardan dolayı ne kadar manzara denilirse artık:)




Cumartesi ilk iş IKEA'ya gitmek oldu. IKEA çoşkunluğumuz Oki'nin dayanamayıp alış-veriş arabasında uyumasına kadar devam etti.



Ertesi gün yani Pazar günü Göztepe Parkına gittik. Kaydıraklardan kaydık, çoştuk eğlendik:)




Gül Bahçesine kadar yürüdük. Mis gibi güller arasında oturduk.



Akşam Cadde'ye indik. Fenerbahçe de şampiyon olsaydı unutulmaz bir gece de geçirmiş olacaktık. Ama olmadı:(( Bu arada tüm Bursa Sporluları da tebrik ederim:)



Pazartesi günü boğazda balık yemeğe gittik. Annemin arkadaşı Bilge Teyze bizi Kandilli'de çok güzel bir yere götürdü. Yedik içtik, bol bol deniz havası aldık.



Oradan Üsküdar'a geçtik. Adaya gidemedik bu sefer ama Kızkulesi'ne gittik.



Daha önce hiç gitmemiştim. İyi oldu, görmüş olduk. İstanbul buradan da çok güzelmiş:)




Gecesinde sevdiğimiz bir arkadaşımızla buluştuk. Güzel bir gece geçirdik.



Salı günü de Oki uyurken ablam, ben ve Yağmur Suadiye'ye kadar yürüdük. Kağıtvs Suadiye Hobievi'ni aradık bulduk. 3-5 bir şeyler aldık. Geze geze eve döndük. Akşama da kuzenler ve yengem yemeğe geldiler.

Çarşamba günü de bindik otobüse Ankara'ya döndük.

İşte kısa ve öz İstanbul günleri böyle geçti:))

20 yorum:

  1. OOooh sefan olsun. Ne güzel gezmişsin deniz havası vs ne güzel olmuş Kdvside hastalık olmuş ama Ankarada da durum aynıydı çoğu kişi nezle vaziyette, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel eylenmissiniz. Darisi bizim basimiza. Bende cocuklarimla haziranda Istanbula gidiyorum ve insallah usutmeyiz, beni en cok korkutan olaylardan birtanesi bu :o)

    Sevgiler
    Ebru

    YanıtlaSil
  3. oyyyy içim eridi, zaten fotoğraflarda nasıl bi mutlu çıkmışsın:)) yaramış arkadaşıma

    YanıtlaSil
  4. ne guzel bir gezi omus...Hastalikda nazar boncugu olmus sanirim ...Oyle ozledim ki istanbul'u burnumda tutuyor...Gerci turkiye tutuyorda...Keyifle okudum resimler cok hos....Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. oh ne iyi yapmışsınız. 1 günde olsa değer bence:)

    YanıtlaSil
  6. arzu ya katılıyorum bir gün de olsa değerrr... geçmiş olsun deniz rüzgarı çarpmıştır canım önemli bişi değildir..

    kendine iyi bak

    muck..

    YanıtlaSil
  7. AtolyeKedi; valla havaya kandım, geceleri serin oldu kaptık şifayı geldik:))

    Ebru-(April); haziran da umarım hava daha sıcak olur. Geceleri epey serindi. Gündüz de esiyordu:))

    asmabahcecim; çok güzeldi gerçekten, keşke daha uzun kalabilseydik. Biz döndükten sonra yazık annem de kötü olmuş. Ev bomboş kaldı diye:(

    Çilek Kız, ahh o kadar uzak da oluptu özlenmez mi?

    ARZU; değer di mi:))

    YanıtlaSil
  8. tühh karşılamadık hep yakın yerlerdeymişiz oysa...

    YanıtlaSil
  9. ne kadarda dolu dolu geçmiş tatil, resimler süper..

    YanıtlaSil
  10. Bana yakın yerlerde dolaşmışsın Lolipu'cum:) Neler aldın İkea'dan bakalım:) Çok güzel görünüyorsunuz...

    YanıtlaSil
  11. Ahh ah ,, bende cilekli kiz gibi okadar ozledim ki istanbulu, Turkiye yi, arkadaslarimi ailemi.. Az kaldi ben temmuzda gidiyorum.. Insallah cilekli kizda yakinda kavusur memleketine.. REsimlere bakmak okadar iyi geldiki.. ohh dedim benim mekanlarim, neguzel neguzel olmus . Ah annecigini de oyle iyi anliyorum ki ama sukretsin gende haline bak 5 saat uzaktasin, bi otobus bi trene bakar gidip gelmen. ben yola ciktigimda 22 saat sonra variyorum memlekete.. :((

    YanıtlaSil
  12. celebicim; değer di mi? ama benim için gezmek için, yaşamak için çok zor halim yok:)))

    Ahucum; cadde de dolaşırken etrafa bakındım, o gülen yüzünle karşılaşabilir miyim diye:)

    Tiryaki; koca betonların arasından görünebildiği kadar işte:)ona da manzara denirse artık:)

    zencefil; valla günde 2 veya 3 program sıkıştırdık gibi, sayılı gün olunca anca işte:))

    MARİFETLİ PERİ; İkeadan ıvır-zıvır şeyler aldım. Artık büyük parçalar Ankara'da açıldığında :))Teşekkürler:))

    Kitchen Witch; ahh canım doğru söylüyorsun bize 5 saatlik yol. 22 saati düşünemiyorum bile. Temmuzda geleceğini söylemişsin. Ankara'ya gelirde görüşebilirsek çok sevinirim:))

    YanıtlaSil
  13. Pazar günü biz de Gösatepe parkı'nda kahvaltı ediyorduk..:))Belki de yanımdan geçtin.. :)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. daha ne olsun, süper geçzmişsiniz valla sefanız olsun :) aa buarada bir de geçmiş olsun tabii :)

    YanıtlaSil
  15. HAYATIMDAKI D'ler-Pınar; aaa keşke karşılaşsaydık ne güzel olurdu:)))

    NİLAY; hala yorgun ve hastayım desem:)) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. kısa ama dolu dolu bir istanbul kaçamağı olmuş :))

    YanıtlaSil
  17. Canım, hem hoşgeldin hem geçmiş olsun. Harika bir tatil olmuş :) Sayende ben de güzel bir İstanbul turu yaptım :)

    YanıtlaSil
  18. dolu dolu bir istanbul tatili olmuş belki çarpışırız bir yerlerde demiştim olmadı artık bir dahakine :)

    YanıtlaSil
  19. Burcu; gerçekten çok kısaydı:(((

    Yeşim, çok teşekkür ederim, ne güzelll:)))

    fotograf penceremden; olmadı, başka bir sefere inşallah:))))

    YanıtlaSil
  20. yalnız o beyın ısmını unuttum gorunce heyecanlandım kendısını ve oyunculugunu cok begenıyorum arkadasınızmı?sevgıler.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails