25 Eylül 2009 Cuma

Keçe Anahtarlıklar

Uzun zamandır keçelerle bir şey yapmıyordum. Peçetelere öyle bir kendimi kaptırdım ki devamlı bir şeyleri boyayıp üzerlerini peçetelerle kaplıyorum. Ama keçelerden hiç bir zaman vaz geçebileceğimi zannetmiyorum. Ben ki ne bir düğme ne de bir sökük dikmeyi beceremezdim. Şimdi keçeleri dikmekten çok zevk alıyorum. Zaten uzun boylu bir dikiş dikmekte sayılmaz benimkisi.

İşte son yaptığım keçeden anahtarlıklarım. Ağaç, mantar, yaprak, kelebek, kalp ve yıldız şeklindeki yeni keçelerim.



7 yorum:

  1. Döktürü döktürüvermişsin.Hepsi çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  2. şeker gibi görünüyorlar.ellerine sağlık.keçe çok zevkli iş gerçekten rüya gibi rengarenk.

    YanıtlaSil
  3. çok tatli olmuşlar bende yapabilirmiyim acaba??

    YanıtlaSil
  4. gerçekten bunları yaparken çok zevk aldım. Ametis yap valla çok keyifli

    YanıtlaSil
  5. Çok şekerler geçekten. Eline sağlık!

    YanıtlaSil
  6. Bunlar çok güzel olmuş bayıldım cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
  7. nerden bulabiliriz biz teknoloji tasarım dersinde yapacağız ama bulamıyoruz internetten sipariş etmekte bütün sınıf için zor oluyor

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails