24 Ağustos 2009 Pazartesi

HAYATIMIN EN GÜZEL GÜNÜ - 1 - Oldu mu acaba?

Bu hafta 20 Mart 2007 de yazdığım bir yazıyı 5 gün boyunca bölüm bölüm yayınlamaya karar verdim. Düz yazı yazma konusunda pek bir becerim yoktur. Ogün yaşadıklarımı yazmak istemiştim. İşte 3 sene öncesine gidelim.



Oldu mu acaba?

Okan şimdi 6,5 aylık. Zaman ne kadar çabuk geçti anlamadım. Daha geçen sene bu zamanlar hamileliğimin 17. haftasını yaşıyordum. Üçlü testin sonuçlarını almış ve bebeğimizin %90 erkek olacağını öğrenmiştik.

Eşim Emre ile evliliğimizin 7. senesinde artık bir çocuk sahibi olmaya karar vermiştik. Haziran 2005 yılında ilk jinekolojik muayenemi olmak üzere doktora gittim ve çocuk sahibi olmak istediği söyledim. Yapılan muayene ve testler sonucunda bir problem olmadığını ve çocuk sahibi olabileceğimi öğrendim. Bundan sonrada yumurtlama için uygun günleri takip etmeye başladık. İlk 1-2 ay denedik. Sanki hemen olacakmış gibi her ay bir ümit heyecanla bekledik. 3-5 derken bu durum sıkıntı vermeye başladı. Baktık ki strese sıkıntıya gerek yok ‘ne zaman olursa olsun hesap kitap yapmayalım’ diye karar verip olayı doğal akışına bıraktık. Ve işte beklenen şey bizim ‘oldu mu acaba?’ diye düşünmediğimiz zamanda olmuştu.

Zaten pekte düzenli olmayan adet dönemim gecikmişti. Ama ben hamileliğe pek kondurmuyor normal gecikmedir veya iş stresinden gecikmiştir diye bir süre test falan yapmadım. Sabah bulantılarının da psikolojiktir diye düşünüp üzerinde durmadım.

Sanırım bir hafta on gün böyle geçti. Bu arada düşünmeye başladım ‘hamileysem bunu Emre’ye nasıl söylerim diye. Yılbaşı da yaklaşmak üzereydi. Eğer hamileysem bunu o gün açıklamam herkese sürpriz olur diye bekledim. Çünkü biliyorum önce test yaparsam ve sonuç pozitifse bunu saklayamam ve hemen söylerim. Yılbaşı gününü bekledim. O gün Emre çalıştığı için ben de evde tek başıma ilk gebelik testini yaptım. Bekledim ve evet renk değiştirmesi gereken nokta renk değiştirmişti. Ne yapacağımı bilemedim. İnanamadım. Ve bunu ilk kez aynada kendimle paylaştım ‘EVET HAMİLEYİM’.




2 yorum:

  1. Ay bir duygu ve neler hissettiğini o kadar güzel anladım ki darısı başıma

    YanıtlaSil
  2. İnşallah Stil Direktörü. O kadar güzel bir duygu ki :))))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails