13 Mayıs 2009 Çarşamba

Kumaş kaplı çerçeve

Bu sefer çerçeve kapladım:)



Önce tahta çerçevenin kenarlarını kaplayacak şekilde süngerler kestik. (Sağolsun bu işi eşim yaptı)


Sonra silikon tabancası ile süngerleri tahtanın üzerine sabitledim.


Çerçeve boyutundan paylı olarak kestiğim kumaşın önce içini bu şekilde kestim.



Çerçevenin önce içte kalan kısmını gerdirerek zımba ile zımbaladım. Sonra da dış tarafını. Kenarlarını da aşağıdaki gibi içine kıvırarak kenarından zımbaladım.




Baktım ki iç kısmı güzel olmadı. İçinden sünger gözüküyor. Ben de hemen saksıyı çalıştırıp sıcak silikonla kurdele yapıştırdım. Böylece içide kamufle oldu.



Sonunda böyle bir şey oldu işte.


4 yorum:

  1. Çok şirin olmuş elinize sağlık, aldım fikrinizi :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş ve şık
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık,en yakın zamanda ben de deneyeceğim:) Sevgiler....

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails