28 Ağustos 2012 Salı

Oki Doki:))))

Nice yaşlar bi tanemmmmmm:))))
 
 

33 yorum:

  1. Maşallah çok tatlı , o bakışlara bittim.nice nice sağlıklı yıllara...Ömrü uzun , çok mutlu olsun.Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  2. SÜPER
    BENDE BUNDAN YAPMAK İSTİYORUM.
    ACABA NASIL YAPTINKİ

    YanıtlaSil
  3. Canım benim nice 6' lar inşallah boncuğuma:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş...maşallah...

    YanıtlaSil
  5. Tü tü tütüüüüüü milyon trilyon katrilyon zatrilyon kere maşallah! Yakışıklılıkta bir dünya markası, sevimlilikte uzay bu delikanlının yeni yaşı ve bütün ömrü muhteşem olsun işallahh!

    YanıtlaSil
  6. Maşşallah çok tatlı, Allah, sağlıklı, mutlu, huzurlu Anneciği ve Babcığıyla uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  7. Benimde bugün doğumgünüm:)

    YanıtlaSil
  8. maşallah...
    mutlu yaşları olsun inşallah

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu yaşlara birtanemmmm. Simincim her konuda kendini kanıtladığın gibi bu fotoğraf düzenlemesi de süper olmuşşş bayıldım tek kelimeyle nasıl yaptınnn ben de istiyorummm.......

    YanıtlaSil
  10. Oy oy ! Annesinin babasının bi tanesi,yakışıklı Oki 6 yaşına girmiş. Kutlu olsun kuzucuğun 6 yaşı ve bundan sonraki tüm yaşları... Çok uzun ve sağlıklı yaşa Oki,sevdiklerinle yaşlan!

    YanıtlaSil
  11. altı bitmiş maşallah. Allah sağlıklı uzun ömür versin. Nice yaşlara...

    YanıtlaSil
  12. Nice mutlu yıllara ;)

    YanıtlaSil
  13. Nice mutlu yıllara ;)

    YanıtlaSil
  14. Nice nice mutlu yıllar görsün o güzel gözler, yanında hep sevdiklerini görsün, anneciğinin güzel kokusunu içine çekeceği uzuuun zamanları olsun, yeni yaşı kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  15. Nice sağlıklı, mutlu, başarılı yaşları olsun inşallah... Mutlu Yıllar

    YanıtlaSil
  16. Okiiii, çok tatlısın sen büyü kocaman sağlıklı akıllı bir adam ol:)) İyiki doğmuşsun:)

    YanıtlaSil
  17. Harika bi foto olmus. Nice mutlu yillara... :))

    YanıtlaSil
  18. Çok yakışıklı bir oğlan doğurmuşsun canım. Sizlerle birlikte nice sağlıklı yaşları olsun :)

    YanıtlaSil
  19. Maşallah bu nasıl bir güzellik böyle sağlıklı,mutlu,güzelbir gelecek temennisi ile nice yıllara ...

    YanıtlaSil
  20. Güzel dilekleriniz ve yorumlarınız için Oki ve kendi adıma çok teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  21. hiiii yerim ya maşallah her kare birbirinden hınzır :) nice yaşlara canımcım hep mutlu olsun hayatta

    YanıtlaSil
  22. çok tatlı maşallah Allah uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
  23. nice uzun senelere sağlıkla birlikte girin inşallah

    YanıtlaSil
  24. seni 6 buçuk yıl önce işe başladığımda görmüştüm. Hamileydin....
    sonra doğum yaptığını duydum. o zamanlar muhabbetimiz yoktu. birgün Okanı iş yerine getirdin Batunun arkasına saklanıp baktım, izledim. inanılmaz güzel bir bebekti. :) hep öyle olsun mutlu, bol şanslı, sağlıklı olsun. <3

    YanıtlaSil
  25. Canim nice mutlu saglikliguzel basari dolu bir omur dilerim
    Cok uzun bir zaman oldu bloglara bakmayali ne guzelseyler yapmissin simincim

    Optm

    YanıtlaSil
  26. Nice mutlu saglikli guzel basari dolubir omur dilerim oki ye
    Uzun zaman oldu bloglara bakmayali harika isler cikarmissin. Bebis olunca elimi sectim bu islerden ama icim gidiyor

    Optm

    YanıtlaSil
  27. Hayırlı ve güzel yılları olsun :)

    YanıtlaSil
  28. Öncelikle maşallah diyorum en kocamanından, çok tatlı, nice güzel yaşları olmasını dilerim. Ankara mekanları deyince yazılar daha ilgimi çekti ben de Ankaralıyım ve o kadar az gezilecek yer var ki...

    YanıtlaSil
  29. çok güzelmiş maaşallah. nasıl yaptınız peki bu kolajı yardımcı olur musunuz? teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur, teşekkür ederim:)) Kolajı photoshop programında yaptım.

      Sil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails