1 Mart 2011 Salı

YOK ARTIK

Söyleyecek, yazacak bir şey bulamıyorum.
YOK ARTIK demekten başka

6 yorum:

  1. ben hala inanamıyorum buna, yarın sabah yine her zamanki gibi blogları okuyabileceğim diye düşünüyorum :( ama ya okuyamazsam, bir daha nerden buluruz birbirimizi, okadar çok blog yazarı varki severek okuduğum, yaptıklarını merakla takip ettiğim hiç birini kaybetmek istemiyorum, bir facebook sayfası falan açılsa orda toplansak, olurda kapatılırsa birbirimizi kaybetmesek keşke, birileri bunu organize edebilse, eğer kapanmazsa o facebook sayfası sayesinde yeni blog arkadaşlarıda edinebiliriz diye düşünüyorum ben, ve blogumun ve diğer bloglanmasını hiç istemiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Sanırım şu hırsızlık olayı senide buldu..
    bende ilk karşılaştığımda şok olmuştum,yazımı bile kopyalamışlar kendileri yazmış gibi.......
    geçmişler olsun uyarınca linkini veriyorlar şimdi işin yoksa git savcılıkla uğraş
    sonuç alda,engelle..
    halbuki bence blogger2ın kendisinin bu tür hırsızlıklara engel olması gerekiyor......
    geçmi,şler olsun canım,
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Filiz, valla canım çok sıkıldı:((( ben de hiç kapatılsın istemiyorum blogların. Sabah işe gelir gelmez ilk iş maillerimi, bloğumu ve google readerı açmak oluyor.

    evcilik, yok öyle hırsızlık falan değil. Mahkeme kararıyla blogların kapatılma kararı alınmış. 1-2 kendini bilmez digiturk maçı yayınladı diye bütün bloglar kapatılacakmış.

    YanıtlaSil
  4. Ya ben yalniz kalmak istemiyorum. Türkiyede ki blogcu canlarima dokunmasinlar! Kim yapmissa cezasi ona kesilsin. Bu ne ya?

    Bir cocuk yüzünden tüm sinifi sira dayagina ceken zihniyet ne zaman degisecek, biktik kurunun yaninda ki yaslarinda yakilmasindan. Üzgünüm ve yurt disinda yalniz kalmak ve bunca üretimi ve kisisel paylasim adina bu sistemi kullanan insanlarinda yakilmasina siddetle karsiyim!

    YanıtlaSil
  5. ben daha ağırını söylemek istiyorum.....:((

    YanıtlaSil
  6. AAAA demeyin. bak sok oldum.. Ay kapatilmaz yaa.sanmam.. Ay ne biliimm.. Bende fikirlopedi gibi burda gurbet ellerde kendimi yalniz hissetmiyordum bu blog arkadasliklari sayesinden.. Ay hem kendimizi gelistiroyurzz, hem paylasiyoruz ogreniyoruz.. Ay kapatilirsa naparim ben.. :(( aglatmayin beni...

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails