21 Temmuz 2010 Çarşamba

Plaj Temalı Bir Bardak Altlığı Daha

Arkadaşım plaj desenli bardak altlıklarını çok beğenince aynısından istedi. Ama elimde o peçeteden kalmadığı için Atolye Beyaz'dan aldığım plaj desenli fotokopiyle bu sefer dekupaj yaptım.



Önce larciverte boyadığım altlıkların üzerine eskitmek için mum sürdüm. Üzerine beyaz boyayı da sürdükten sonra eskitmek için zımparaladım. Böylece üsteki beyaz boyanın altından (zımparalanan yerlerden) alttaki larcivert renk çıktı. (Araya sürülem mum alta sürülen rengi koruyor. Böylece zımparalanınca mdf orta çıkmıyor.)

 
Boyama ve zımparalama işi bitince, fotokopi kağıdından kestiğim resimleri dekupaj tutkalı ile altlıklara yapıştırdım. Üzerine tutkaldan 1 kat daha sürdüm. Sonra da vernikledim.




Bu tekniği sevgili Ece Aymer'den öğrendim tabii ki. Kendisine buradan da çok teşekkür etmek istiyorum. Kendisinde çok şey öğrendim:)))



16 yorum:

  1. ÇOK GÜZELLER ELLERİNE SAĞLIK, kullandığın verbiğin markası nedir. ben bi zamanlar sıvı vernik kullanıyordum fırçayla sürüyordum, fakat bazı yerleri sarı sarı lekeli gibi kalıyordu.

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş yine. :)

    Sen bu yaptıklarınla küçük bir dükkan açsan eminim yok satar. :)

    Hepside hem zevkli, hem güzel.

    Ellerine sağlık.

    Güzel ve mutlu bir gün diliyorum senin için. :)

    YanıtlaSil
  3. desenlerde çalışmanda harika olmuş canım ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. Canım şahane olmuşlar yine :) Ellerine sağlık, arkadaşın güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık harika görünüyorlar

    YanıtlaSil
  6. BAHAR, teşekkür ederim:) Verniğin markasını bilmiyorum (evde olduğu için) ama mat sprey vernik kullanıyorum. Sararma falan olmuyor:)

    hobivakti, çok teşekkür ederim. Yaptıklarım pek elimde kalmıyor zaten. Ufak çaplı satışlar yapıyorum zaten:))

    Ahucum, çok teşekkürler:))


    Yeşimcim, çok sağol:)))

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuşlar, ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  8. ya arkadaşım harikasın yaaa! mikemmmeeell! ben bunları valla da billaaa da istiyorum! sen zaten çok yeteneklisin. yaparsın hep. bani ne bani ne! defneyi görmeye gelirken getirseneeeeee neee neee neee!
    :)P

    YanıtlaSil
  9. sebi, teşekkürler:))

    Alo Elo; biz bi Defne'yi görmeye gelelim, elimiz boş gelmeyiz merak etme canım arkadaşım benim:)))

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuşlar,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Bunlara bayıldım eskitme de çok yakışmış canım

    YanıtlaSil
  12. minik; çok teşekkür ederim:))

    edacım, çok sağolll:))eskitmeyi çok seviyorum, özellikle yazlık objelerde:))

    YanıtlaSil
  13. minik; çok teşekkür ederim:))

    edacım, çok sağolll:))eskitmeyi çok seviyorum, özellikle yazlık objelerde:))

    YanıtlaSil
  14. minik; çok teşekkür ederim:))

    edacım, çok sağolll:))eskitmeyi çok seviyorum, özellikle yazlık objelerde:))

    YanıtlaSil
  15. minik; çok teşekkür ederim:))

    edacım, çok sağolll:))eskitmeyi çok seviyorum, özellikle yazlık objelerde:))

    YanıtlaSil
  16. minik; çok teşekkür ederim:))

    edacım, çok sağolll:))eskitmeyi çok seviyorum, özellikle yazlık objelerde:))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails