23 Mart 2016 Çarşamba

Bardak altlıkları

Tuva yayınlarının "Klasik ve Modern Tığ İşi Projeleri" adlı kitabını aldığımdan beri içindeki tüm çalışmaları yapasım var:))) Yapmasam bile açıp, bakmak bile çok hoşuma gidiyor. 


Motifler önce bilmece gibi geliyor. Şablondan bakıp yapmaya çalışıyorum, olmuyor:((( Sonra adım adım yazılanları okuyarak yapıyorum, bazı yerleri anlamıyorum. Ör-sök, ör-sök (benim için bir klasik oldu:)) çözüyorum olayı:)) Şimdi işin ustaları bana gülüyordur "şuncacık şey için amma cebelleşiyor" diye:))) ama yeniyim buralarda, pes etmiyorum, yapana kadar inat ediyorum:))


Olay çözüldükten sonra arkası çorap söküğü gibi geliyor, elimden bırakamıyorum. 3-5 tane yapmadan duramıyorum:)



Bu motifi de çok severek yaptım. Yaparken de sevdiğim birine vereyim dedim. Hep kendime, hep kendime nereye kadar di mi ama:)))



Bitirince kurdele ile bağlayıp, Belizciğime hediye ettim:))) Bilenler bilir kendisi benim ablam olur:)) İnsanın bir kardeşinin olması, özellikle de ablasının olması ne güzel bir şey:))) Umarım o da severek güzel günlerde kullanır:))




Bakalım sıradaki proje ne olacak:) Yaptığım bir kaç şey daha var aslında, sırası gelince daha doğrusu üşenmeyip fotoğraflarsam onlarda burada yeri alırlar artık:)))) 

Hadi kalın sağlıcakla:)))

4 yorum:

  1. Bardak altlıkları çok şirin olmuş bloğunuzda zevkle dolaştım her sayfası ayrı güzel emeğinize saglık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)))) eskisi kadar sık yazamasam da ihmal etmemeye çalışıyorum bloğu, teşekkür ederim:)))

      Sil
  2. çok çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails