17 Temmuz 2014 Perşembe

Mavi mavi:))

Uzun bir ara olmuş, yani benim için uzun bir ara. Yahu neredeyse 1 aydır bloğa bir şey yapıp koymamışım. Aslında yapıyorum da bir şeyler, bir türlü kafayı toparlayıp, fotoğraflayıp oturup yazamıyorum iki satır. 

Bu fotoğrafları sabah çektim alelacele. İki laf, söz edeyim istedim:)


Yaptığım da aman aman bir şey değil zaten. Toprak saksıyı beyaza boyayıp, iki mavi şerit atmaktan ibaret:)


Mavi deyince; deniz geldi aklıma. Şu sıralar hiç çıkmıyor aklımdan zaten. Zamanı geldi tatilin, canım çok fena çekiyor anlayacağınız. Yoruldum, sıkıldım, bunaldım, tükendim. Biraz kafa dağıtmaya, sakinleşmeye, dinlenmeye, buralardan uzaklaşmaya ihtiyacım var.


Az kaldı az, az biraz daha sabır, sonra günü gelecek mavi denizlerde ben de kulaç atıp mutlu olacağım:)))


20 yorum:

  1. çabucak gelsin ozaman o günle :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hermis colak az kaldı az ama benim sabrım da çok azaldı:)

      Sil
  2. al benden de o kadar lolipu:) bende iple çekiyorum mavi denizlere yelken açacağım o günleri! şimdiden mutlu mesut pırıl pırıl bir tatil dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş, ben de sana iyi bir tatil dilerim, bir ana önce tatilde olmak dileğiyle:))

      Sil
  3. özlemiştik seni yaptıklarını görmeyi sıkı bir takipçinim bir an önce tatilini yap ve gel çok güzel fikirler veriyorsun yeni yaptıklarını görmek için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nural Demir, çok teşekkür ederim:)) ahh bir de şu üşengeçlik olmasa:))

      Sil
  4. tez zamanda inşallah :)) aynı moddayım bende :)
    saksı çok şık olmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay yıldırım, inşallah:))) çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  5. sayın lolıpu... çiçeğinizde maşallah çoşmuş...vitamin falan mı veriyorsunuz .bilsemde benimkilerde böyle güzelleşse....sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız, çok teşekkür ederim:)) yoo hiç bir vitamin falan vermiyorum. Çok sevdiğim bir arkadaşım aldı onu bana, sanırım sevgi ve su yetiyor ona:))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı teşekkürlerrr:)))

      Sil
  7. Ciceginiz cok güzel olmusss
    Beyaz ve mavinin tonlarida ayri bir guzel ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  8. Simincim ben de ne zaman yeni bir yazı ekleyecek diye bekliyordum. Resimlere baktığımda en çok hoşuma giden ferah aydınlık ve temizlik kokusuydu. Her zaman ki gibi herşey çok güzel, saksın ortama çok güzel uyum sağlamış. İyi haftalar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mycitycottage, ayy çok teşekkür ederim:))) Ahh keşke bulabilsem toprak saksılar daha neler yapacağım neler:))) benden de sana huzurlu ve mutlu haftalar Aygüncüm:))

      Sil
  9. lolipuuuuuu...paylasimlarini bekliyoruz:))))))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanin Bahcesi, :))) bi kafayı toparlayabilsem:))

      Sil
  10. Elinize sağlık :) gayet hoş ve iç açıcı olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails