22 Mayıs 2014 Perşembe

Çilekli Kıtır Tart - Strawberry Crumble

Elmalısı olur da çileklisi olmaz mı? diye düşündüm. Google'a yazdım 'Strawberry Crumble' diye, karşıma çıkan ilk tarifi yaptım http://cafefernando.com/turkce/kitir-cilek/


Tam da çilek mevsim iken:))


İşte malzemeler;

Ve fotoğraflarla yapılışı;



Püf noktası,hamuru kurabiye hamuru gibi yağı yedirmeden karıştırmak. Yani böyle parça parça, kummuş gibi yapmak:)


Çilekli kısım için gerekenler;








Ben servis yaparken üzerine, 1 paket krema ve 1 çay bardağı pudra şekeri ile hazırladığım kremadan döktüm. Bence çok da güzel oldu:))




Ama elmalı mı? çilekli mi? derseniz, "Elmalı" derim. Çilek, pişmeden, içine bir şey katmadan daha güzel:))

4 yorum:

  1. Ne güzel anlatmssın bayıldım eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. süper görünüyor ve anlatım da çok güzel olunca bu tarif kesinlikle uygulanacak bizim evde ellerinize sağlık, ama elmalı yaparken elmalar rendeleniyormu yoksa doğranıyormu?
    Tekrar teşekkürler tarif için:)

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum çilek pişmeden sevenlerdenim bende,, elmalısını deneyeceğim,görüntü enfes ellerinize sağlık,,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Olsun olsun nefis birşey bu, pişeni de, pişeyenide süper! Ellerinse sağlık. Bende geçenlerde, karışık meyvalı yaptım, koyacağım bloğa. Yaban mersini, frenk üzümü, çilek, kayısı ve şeftali ile.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails